Waterschade

Waterschade 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Ik kreeg geen reactie op mijn mail van 1 januari, en heb op advies van de jurist deze mail gestuurd:

    Geacht bestuur,


    Is mijn email van vrijdag 1 januari jl. in goede orde ontvangen?
    Dan zou ik graag nog een reactie ontvangen, daar ik gevraagd had om een reactie voor 4 januari 12.00uur jl.

    Verder ben ik benieuwd naar het onderzoeksrapport van T en E B.V., aangaande de oorzaak van de rioolverstopping
    Ik zou graag inzage hebben in dit rapport.
    Als dit onderzoeksrapport er nog niet is, of er is op andere wijze verslag van het gevonden defect/ euvel, wilt u mij dit dan doen toekomen zodra het er is?

    Met vriendelijke groet,

    Cool_lizz


    Vanmorgen werd ik goed wakker met dit antwoord:

    Geachte cool_lizz,

    Uw e - mail van 1 januari hebben wij in goede orde ontvangen. Zoals ik u reeds eerder heb doen weten willen wij geen opdracht geven voor de door u gevraagde werkzaamheden noch accepteren wij de verantwoordelijkheid voor kosten dienaangaande zullen worden gemaakt. Wij hebben overigens ervan nota genomen dat uw inboedelverzekering geen dekking geeft voor uw gelijmde parketvloer. Hiervoor kan de VvE niet verantwoordelijk worden gehouden.

    De voorbije dagen ( maandag en dinsdag ) hebben het bestuur en de technische commissie zich diepgaand bezig gehouden met problemen inzake de riolering. Een en ander naar aanleiding van de offerte die maandag was ingediend. De technische commissie heeft de gehele kruipruimte en het rioleringssysteem onderzocht. Aan de hand daarvan heeft vanmiddag nader overleg plaatsgevonden met de loodgieter over de aanpak van de onderhavige problematiek. Er zal een nieuwe offerte worden opgesteld.

    Voor de goede orde, wil ik nog opmerken dat ik gisteren aan de eind van de middag bij u heb aangebeld om u verslag uit te brengen over de ondernomen actie. Helaas was u niet thuis.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    T.K.





    Ik moet dus echt alles uit de kast trekken...en dat ga ik doen ook.
  2. Karin67
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Karin67
    Trek idd alles uit de kast: jammer van de zakelijke en eigenlijk weinig zeggende reactie...
    Strijdlustig en strijdvaardig!!! Zijn ze nou helemaal...

    sterkte!....
  3. quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Ik moet dus echt alles uit de kast trekken...en dat ga ik doen ook.

    Je zou bijna de rijdende rechter inschakelen Smile
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Je zou bijna de rijdende rechter inschakelen Smile

    Als t moet dan moet t....


    Ik ben deze week weer begonnen met werken, net als jij. Dit werk, voor deze groep, vergt full time 100% inzet... bij zoiets als dit wat ik nu meemaak laat ik steken vallen....onherroepelijk, het gaat zo subtiel, al is t maar mn gezichtsuitdrukking..mn houding, aandacht, geduld.... ik kan me niet meer 100% inzetten, ook al wil ik het wel...het probleem werkt overal in door, en dat ervaar ik als enorm frusterend.
  5. quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Als t moet dan moet t....


    Ik ben deze week weer begonnen met werken, net als jij. Dit werk, voor deze groep, vergt full time 100% inzet... bij zoiets als dit wat ik nu meemaak laat ik steken vallen....onherroepelijk, het gaat zo subtiel, al is t maar mn gezichtsuitdrukking..mn houding, aandacht, geduld.... ik kan me niet meer 100% inzetten, ook al wil ik het wel...het probleem werkt overal in door, en dat ervaar ik als enorm frusterend.

    Nee, dat snap ik.

    Misschien is de rijdende rechter niet eens zo'n gek idee. Het bestuur van jouw complex denkt dat ze boven alles staat. Weet niet of een van de bestuursleden op de bovenste verdieping woont, maar denk dat in geval van enorme lekkage of zo, de verzekering van de vve wel aangesproken kan worden.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Nee, dat snap ik.

    Misschien is de rijdende rechter niet eens zo'n gek idee. Het bestuur van jouw complex denkt dat ze boven alles staat. Weet niet of een van de bestuursleden op de bovenste verdieping woont, maar denk dat in geval van enorme lekkage of zo, de verzekering van de vve wel aangesproken kan worden.

    De verzekering van de vve is al aangesproken, en heeft geweigerd...
    Of bedoel je wat anders?
  7. quote:
    Dit schreef cool_lizz

    De verzekering van de vve is al aangesproken, en heeft geweigerd...
    Of bedoel je wat anders?

    Nee, die bedoel ik. Ik denk dat ze in geval van schade bij een bestuurslid, net wat even harder rennen om de schade vergoed te krijgen. En lukt dat niet via de verzekering, dan misschien wel uit de pot.
  8. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Je zou bijna de rijdende rechter inschakelen Smile

    Ja inderdaad, daar moest ik ook aan denken. Of eigenlijk niet aan de rijdende rechter maar aan de "belbus" van Vara's Kassa of Radar of zoiets dergelijks. Misschien dat je die gewoon eens kan bellen, al was het alleen maar om advies.

    Wat een (voortslepende) ellende, zeg... veel sterkte ermee...Smile
  9. Petra4
    Leef je leven en geniet!

    Toon alleen de berichten van Petra4
    Zijn ze helemaal gek geworden bij dat bestuur? Ik word plaatsvervangend boos.
    Heb je een mail gestuurd.


    Smile
  10. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Ik moet dus echt alles uit de kast trekken...en dat ga ik doen ook.

    Ik heb zo met je te doen. Kan me voorstellen dat het je helemaal gaat beheersen nu. Gatverdamme.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Verdorie, zeg! Wat een gedoe. En dan druk ik me nog zachtjes uit. Dit soort dingen kosten zoveel tijd en geven heel veel stress.

    Smile
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Nee, die bedoel ik. Ik denk dat ze in geval van schade bij een bestuurslid, net wat even harder rennen om de schade vergoed te krijgen. En lukt dat niet via de verzekering, dan misschien wel uit de pot.

    Nee ik kan niet zeggen dat ze hard lopen.... Smile
    Als het zover is dan gaat die pot open hoor, hoe dan ook..
Terug naar de lijst