Waterschade

Waterschade 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Claudia

    Ja inderdaad, daar moest ik ook aan denken. Of eigenlijk niet aan de rijdende rechter maar aan de "belbus" van Vara's Kassa of Radar of zoiets dergelijks. Misschien dat je die gewoon eens kan bellen, al was het alleen maar om advies.

    Wat een (voortslepende) ellende, zeg... veel sterkte ermee...Smile

    Dat is best een goed idee... ik ga t proberen, dankjewel voor t meedenken Claudia.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Petra4
    Zijn ze helemaal gek geworden bij dat bestuur? Ik word plaatsvervangend boos.
    Heb je een mail gestuurd.


    Smile

    Dankje lieve vriendin Smilehet is wel even fijn om medestanders te vinden.
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Poppetje

    Ik heb zo met je te doen. Kan me voorstellen dat het je helemaal gaat beheersen nu. Gatverdamme.

    Lief!

    Vandaag ging ik naar Boymans van Beuningen. En ik heb een tas vol mooie spullen gekocht bij Mystiek. En wierook, ook :-).
    Ik kan t nog best, ergens anders aan denken...
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Verdorie, zeg! Wat een gedoe. En dan druk ik me nog zachtjes uit. Dit soort dingen kosten zoveel tijd en geven heel veel stress.

    Smile

    Ja.... ik lijk er al bijna aan te wennen.
    Mijn uitdaging zit erin om vooral wakker te blijven.
    Niks niet dat ik me dit moet laten gebeuren... en ja dat is zwaar maar oh zo rewarding straks om die kakkers te kakken te zetten.
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik wil je ff sterkte wensen met het gedoe! Smile
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    ....ook al doet het pijn in mn portemonnee.


    Maar waarom geen Eigen Huis jurist?
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Mikky


    Maar waarom geen Eigen Huis jurist?

    Dit wilde ik zsm regelen.... het was oudejaarsdag...VEH was dicht, en rechtsagent.nl kon gelijk een afspraak maken.
  8. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Hoe staat het er nu voor? Heb je nog iets op de brief aan je buren gehoord?
  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Ik wil je ff sterkte wensen met het gedoe! Smile

    Dankjewel Marjan!
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Jazz_i
    Hoe staat het er nu voor? Heb je nog iets op de brief aan je buren gehoord?

    Even denken hoor, waar was ik gebleven....
    ik heb op aanraden van de jurist geen brief bij buren in de bus gedaan, dit omdat het ook tegen mij kan worden gebruikt. Hij zag er geen probleem in om buren mondeling te informeren, en daar ben ik mee begonnen. Bij de vier buren met wie ik het beste contact heb, heb ik aangebeld en mijn verhaal gedaan. Dat sterkte mij in ieder geval. Nu heb ik nog zo'n 12 buren te gaan. Samen met een buurvrouw heb ik een brief opgesteld, als antwoord op die afwijzende mail van 5 januari.
    Daarop weiger ik akkoord te gaan met de antwoorden die het bestuur geeft: De verantwoordelijkheid van de schade ligt bij de VvE, dus ook de verantwoordelijkheid voor het oplossen van de schade, artikelen erbij genoemd, en als het bestuur wederom niet tot actie overgaat dan vraag ik om het uitschrijven van een extra algemene ledenvergadering, binnen een maand, met als agendapunten de aansprakelijkheid mbt de schade aan mijn woning, en onafhankelijk onderzoek naar de oorzaken van deze derde verstopping van het riool.
    Die mail kruiste een mail van het beheer; dat was dus het allereerste initiatief van beheer, sinds mijn melding bij hen; en die mail vond ik dus uren later in mijn spammail. daarin staat dat er nu melding bij de verzekering is gedaan van de schade door het beheer, dat de oorzaak van de verstopping onbekend is (!!), dat er geen rapport uit gaat komen hierover (Wat mij al verteld zou zijn door een bestuurder ?- Oh dezelfde bestuurder die in hetzelfde gesprek met mij aangaf dat er een analyse zou moeten komen....maar die te zwak is om de voorzitter van de VvE weerwoord te geven)
    en dat het loodgietersbedrijf volgende week de riolering van mijn appartement en die van mijn bovenburen apart gaat aanleggen.

    Ik zou vandaag of morgen dus nog kunnen reageren op die mail van beheer. Ik weet niet of dat nodig is.
    Waarschijnlijk ga ik eerst vragen bij beheer om een bewijs van melding van de schade bij de verzekering.

    Wie weet gaan ze het zo draaien dat omdat de oorzaak zogenaamd onbekend is, ook geen verantwoordelijkheid kan worden genomen door de VvE...
    Wat doe ik in vredesnaam in zo'n geval?
  11. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Jurist VEH alsnog inschakelen.
  12. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ha Liesbeth, erg naar die situatie.
    Ik hun mail lees ik dat ze 2 dingen doen die nu belangrijk zijn
    1. schade gemeld aan de verzekering: ik zou vragen om kontaktgegevens zodat je dit zelf in de hand kunt nemen, niet via via laten lopen en bouw je dossier op: foto's aantekeningen etc etc.
    2. er komt een oplossing in de zin van een aparte riool aanleg vraag om kontaktgegevens zodat je afspraak kunt gaan maken.

    Daar zou ik me nu even op richten en de " strijd" met de VVE en wie deed wat niet of te laat de afgelopen weken even daar laten.
    Focus je op de oplossing,niet op je gelijk.
    Dat kun je wel weer es oppakken als dit voorbij is, want eens met je: dit kan veel beter.

    Sukses en groeten.
Terug naar de lijst