Waterschade

Waterschade 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Zijn er al bovenburen of iemand van het bestuur bij jou thuis wezen kijken?
    Ik zou me als bovenbuur toch ongerust maken en geen water/riool meer durven gebruiken.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Zo. Ze worden nerveus en dus chagrijnig van zo'n assertieve klant. Er doemen allerlei claims aan de horizon, ook medische. Benieuwd wat t vervolg van de soap is!

    (Wat ga je doen, als zij niks doen?)

    Ik heb gisteren al contact opgenomen met een schoonmaakbedrijf. Hij weet ervan en hij kan morgen mijn huis aanpakken.
    Nu is hij alleen niet bereikbaar... en hij belt ook niet terug.
    Even wachten nog tot 16.00uur....
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Zijn er al bovenburen of iemand van het bestuur bij jou thuis wezen kijken?
    Ik zou me als bovenbuur toch ongerust maken en geen water/riool meer durven gebruiken.

    Nou daar heb je ook een puntje...een bestuurslid heb ik steeds erbij gehaald, en hij heeft mijn situatie gezien. Toch is het eigenlijk een lapzwans.
    Steeds wil hij eerst overleg met de voorzitter. Toen ik maandagavond om 23.00uur voorstelde om bij de andere bovenburen aan te bellen, om te voorkomen dat er nog meer water mijn huis in zou lopen, voelde hij zich niet geroepen mee te helpen, omdat het al zo laat was. Echt een slappe zak. Hij besefte de ernst van de situatie niet of hij geloofde niet dat het water van de bovenburen is/was.

    Tot nu toe kwam mijn kwestie steeds summier in de jaarvergadering ter sprake...
    Ik ben van plan een brief bij de bovenburen in de bus te doen, om ze op de hoogte te stellen.
    Eindelijk eis ik een plek op in de rij van prioriteiten. En ik heb geen vertrouwen in de manier van oplossen van het bestuur.
    Vandaar ook mijn voorstel voor een extra vergadering.

    Er is 1 bovenbuur die begaan is met mijn lot, de rest houdt zich eigenlijk afzijdig. Iedereen heeft het druk.
    En minder gebruiken? Ook niet dus....
  4. quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Er is 1 bovenbuur die begaan is met mijn lot, de rest houdt zich eigenlijk afzijdig. Iedereen heeft het druk.
    En minder gebruiken? Ook niet dus....

    Stelletje idioten, maar wel zeiken over een verkeerde tuinstoel en zo Smile
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Stelletje idioten, maar wel zeiken over een verkeerde tuinstoel en zo Smile

    Ik heb een mail ontvangen van de voorzitter,
    hou je vast:


    Geachte mevrouw cool_lizz,

    In ons zojuist be?indigd overleg hebben uitgebreid stilgestaan bij de situatie waarin u sinds 14 december bent komen te verkeren. We betwijfelen geenszins dat dat zeer vervelend is. We hebben met elkaar vastgesteld dat wij als VvE op korte termijn niet de door u gewenste situatie kunnen realiseren. Wij hebben beheer gevraagd de onderhavige schade aan te melden bij onze verzekeraar, waarbij we ons erop beroepen dat wij ondanks alle inspanningen in de voorbije jaren niet hebben kunnen verhinderen dat opnieuw schade is ontstaan. Het is jammer te moeten constateren dat u zonder beheer en/ of het bestuur zelf deze zaak hebt aangekaart waarop de verzekeraar gemeend heeft uw claim af te wijzen. Desalniettemin zullen wij ons sterk maken dat de verzekeraar positief zal reageren met betrekking tot dit schadegeval.

    In uw mail wijst u op de hygi?nische situatie in uw woning, die naar uw schrijven schadelijk is voor uw gezondheid. Wij vragen ons af of u na ons advies van verleden week vrijdag inmiddels een beroep hebt gedaan op uw inboedelverzekering. Een expert van een dergelijke verzekering zou u mogelijk geadviseerd hebben om professionals in schakelen om uw woning te reinigen en maatregelen te nemen ter behoud van uw vloer. Wij kunnen als VvE in ieder geval niet als opdrachtgever fungeren. Van het loodgietersbedrijf hebben wij overigens tot op heden nog geen nader bericht over werkzaamheden aan het riool ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    T.K.



    Woensdag zou de claim bij de verzekering gelegd zijn door beheer, vrijdag belde ik de verzekering naar de status van het geval. En vervolgens was er nog geen claim bekend!
    Natuurlijk heb ik daarop mijn schade direct gemeld, via de telefoon. Want het is dringend.
    Van een inboedelverzekering weet ik niks af. Geen idee waar die man het over heeft.
  6. quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Woensdag zou de claim bij de verzekering gelegd zijn door beheer, vrijdag belde ik de verzekering naar de status van het geval. En vervolgens was er nog geen claim bekend!
    Natuurlijk heb ik daarop mijn schade direct gemeld, via de telefoon. Want het is dringend.
    Van een inboedelverzekering weet ik niks af. Geen idee waar die man het over heeft.

    Wat een gelummel. Je zou toch denken dat ze alles op alles zetten om de boel bij jou schoon te krijgen.
    Stuur je dit wel door naar het servicepunt woningverbetering?
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Wat een gelummel. Je zou toch denken dat ze alles op alles zetten om de boel bij jou schoon te krijgen.
    Stuur je dit wel door naar het servicepunt woningverbetering?

    ja ik hang aan de lijn
  8. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    Ik krijg zin in een ordinair sex&drugs&rockandrollfeest in je tuin. Wat bezielt die eikels dat ze de bal telkens terugkaatsen of menen jou te moeten terechtwijzen. Nodig ze uit voor een kerstdinerslaapfeestje bij jou thuis. Met dunne matjes bovenop hun eigen stront.
  9. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Zijn dit dezelfde mensen die vinden dat je tuin een zooitje is?
  10. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Nou dit is wel duidelijk dat ze het vertikken om hun verantwoordelijkheid te nemen, en het zelfs op jou en jouw inboedelverzekering proberen af te schuiven
    Er staat je nu maar 1 ding te doen. Het heft nog meer in eigen hand nemen. en op een zakelijke maar correcte wijze dit varkentje wassen.
    En daar ben je al druk mee bezig!
    Wat een klootviolen!!
  11. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Poppetje
    Ik krijg zin in een ordinair sex&drugs&rockandrollfeest in je tuin. Wat bezielt die eikels dat ze de bal telkens terugkaatsen of menen jou te moeten terechtwijzen. Nodig ze uit voor een kerstdinerslaapfeestje bij jou thuis. Met dunne matjes bovenop hun eigen stront.


    Smile
    Ja gezellig kerstvieren met eikels.
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef indigo
    Zijn dit dezelfde mensen die vinden dat je tuin een zooitje is?

    Ja precies dezelfde mensen.
    Van buiten mag er niks te zien zijn van een verrotte binnenkant he.
Terug naar de lijst