OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel?

OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel? 

Onderwerp van EmC

Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Wiebeline




    Aljeblieft niet. Dan ga ik al het nieuws missen en hebben we dadelijke een hele klep met euh? (no offence ment) 'Gadis-draadjes'. Of berichten over Prada en Mart Visser? Smile

    Ik ben eigenlijk wel voorstander van een GadisKlep. Smile
    Dat zijn nog eens nieuwtjes die ik nergens anders tegenkom.

    Bart?
  2. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik ben eigenlijk wel voorstander van een GadisKlep. Smile
    Dat zijn nog eens nieuwtjes die ik nergens anders tegenkom.

    Bart?



    Wat een goed idee! Ik stem voor!!!Smile
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Als je de keus van wat er in de NK komt aan de beheerders over laat krijg je censuur . Dan worden berichten van bijv Wilders , extreem rechts , geweld op straat niet geplaatst en ik ben voor vrijheid van pers en daar horen deze berichten ook bij . Ook al ben je het niet met personen of zaken eens dan nog plaatsen . Dus zo als het nu gaat prima .
  4. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef cootje
    Ik ben het niet met je eens Eric.
    Ik lees veel wel maar neem het voor kennisgeving aan.
    Je hoeft niet overal op te reageren wat je leest.
    Zou het ook vervelend vinden wanneer een beheerder gaat bepalen voor mij
    wat interressant is om te lezen.


    Ja, eens en dan kan ik m'n baan wel opzeggen, dat wordt een aardige dagtaak dan. Alhoewel als Bart een goede CAO heeftSmile

    Maar ik begrijp te menen uit Eric z'n beginpost dat niet specifiek de beheerder maar elke OAer dan zou kunnen bepalen wat interessant nieuws is en dat dan op OA te plaatsen
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Jee, een probleem!

    Even samenvatten: er worden veel draadjes geplaatst, maar er zit maar zo nu en dan iets interessants tussen.

    Help, wat nu? Smile
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Toch nog even serieus reageren.

    Zou het helpen als draadjes waar na 48 uur niet op gereageerd is zouden verdwijnen?

    En als dat zo is, waarom zou dat helpen?

    Of is er een andere termijn te bedenken?
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Na 48 uur staan ze toch niet meer in actueel? Ze verdwijnen vanzelf door nieuwe draadjes en als dat niet zo is, dan is er blijkbaar niks interessanter dan het nieuws Smile
  8. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef bart
    Zou het helpen als draadjes waar na 48 uur niet op gereageerd is zouden verdwijnen?


    Na 48 uur is het meeste nieuws wel oud nieuws, maar berichten waarop niet gereageerd worden verdwijnen toch vanzelf uit zicht?

    Als we het toch over kleppen hebben.

    Ik klik elke ochtend op de nieuwsklep en eigen klep, maar sla de pittige klep meestal over.
    Maar soms staan daar interessante discussies in die ik dan mis.

    Wat is eigenlijk de functie van de pittige klep?
    En wie bepaald of iets wel of niet pittig is?

    M.i. kan de pittige klep wel samengevoegd worden met de eigen klep.
  9. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    Ik vind het handig om koppen te snellen. Bij de krant gaat dat niet, bij de NK wel. Voorstander voor behoud dus.
  10. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart
    Toch nog even serieus reageren.

    Zou het helpen als draadjes waar na 48 uur niet op gereageerd is zouden verdwijnen?

    En als dat zo is, waarom zou dat helpen?

    Of is er een andere termijn te bedenken?


    Idee voor mensen die al die lege NK berichten hun Thuis/actueel vinden ontsieren en de NK niet uit willen zetten:
    Pas na de eerste reactie verschijnen NK berichten in Actueel?
    Voor de Lege NK berichten moet je dan even de moeite van twee muiskklikken doen.
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Idee voor mensen die al die lege NK berichten hun Thuis/actueel vinden ontsieren en de NK niet uit willen zetten:
    Pas na de eerste reactie verschijnen NK berichten in Actueel?
    Voor de Lege NK berichten moet je dan even de moeite van twee muiskklikken doen.



    Liever niet, wat mij betreft.
    Ik browse graag even snel door Actueel. Moet dan soms ook door tientallen ditjes en datjes heen. Die ik niet uitzet omdat er soms w?l zinnige draadjes tussen staan.
    En ik heb dus echt wat aan de snelle nieuwsgaring. Is wat mij betreft zelfs een bonus van OA.
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Idee voor mensen die al die lege NK berichten hun Thuis/actueel vinden ontsieren en de NK niet uit willen zetten:
    Pas na de eerste reactie verschijnen NK berichten in Actueel?
    Voor de Lege NK berichten moet je dan even de moeite van twee muiskklikken doen.

    Maar de meeste mensen hier vinden het juist prettig om alle nieuwsitems in beeld te krijgen. Smile

    Waarom iets oplossen dat voor een minderheid een probleem (kuch .... Smile ) is op een manier die voor de meerderheid een achteruitgang is.
Terug naar de lijst