OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel?

OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel? 

Onderwerp van EmC

Terug naar de lijst
  1. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Ik ben het niet met je eens Eric.
    Ik lees veel wel maar neem het voor kennisgeving aan.
    Je hoeft niet overal op te reageren wat je leest.
    Zou het ook vervelend vinden wanneer een beheerder gaat bepalen voor mij
    wat interressant is om te lezen.
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef scar


    Dus waarom zou er iets moeten veranderen?


    Dat moet niet maar viel me op dat de NK nauwelijks wordt gebruikt maar wel veel ruimte in beslag neemt op de startpagina.
    Vroeg me dus af of dat logisch was (vond ik niet) en of ik de enige was die dat vind.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Dat moet niet maar viel me op dat de NK nauwelijks wordt gebruikt maar wel veel ruimte in beslag neemt op de startpagina.
    Vroeg me dus af of dat logisch was (vond ik niet) en of ik de enige was die dat vind.

    Nou, dat is niet helemaal wat er in je eerste bericht staat. Daar staat onder andere: 'ik zou graag zien dat...' Dat is geen vraag, maar eerder een eis. Daarnaast beslis jij voor een groot aantal OA-era dat zij er ook niet op zitten te wachten.

    Maar je reageert niet op me, ik zal wel in de negeerstand staan. Ook goed.
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Je zegt eerst dat ik de NK kan uitzetten terwijl ik uitleg waarom ik dat niet doe en vervolgens zeg je dat ik zou willen dat de beheerders bepalen wat er wordt geplaatst terwijl ik dat niet schrijf.
    Vroeg me dus af of je het wel had gelezen.

    Ik had op pagina 1 al gereageerd op jouw suggestie dat de leden zelf nieuwsberichten gaan plaatsen en waarom me dat geen goed idee lijkt.. Lees j?j wel?
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Dat moet niet maar viel me op dat de NK nauwelijks wordt gebruikt maar wel veel ruimte in beslag neemt op de startpagina.
    Vroeg me dus af of dat logisch was (vond ik niet) en of ik de enige was die dat vind.

    De NK neemt bij mij totaal geen ruimte in op de startpagina.
    Dus het is mij verder om het even Smile
  6. ricarda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ricarda
    Ik dacht echt dat nieuwsklep een nickname is van iemand die de hele dag berichten plaatst 😂 ben hier pas 5 jaar hoor 😇
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef ricarda
    Ik dacht echt dat nieuwsklep een nickname is van iemand die de hele dag berichten plaatst 😂 ben hier pas 5 jaar hoor 😇

    Smile
  8. Bericht van boog is op 11-01-2016 om 19:37:01 uur verwijderd door boog.

    Reden: verkeerde account.

     
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Het is maar goed dat dat niet mogelijk is. Ik had jullie bestookt met nieuws van Prada, Mart Visser, The fashionweek en al dat soort BELANGRIJKE zaken. Die stomme nieuwsitems over aanrandingen, onthoofdingen en IS had ik er uit gefilterd.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Malero
    Het is maar goed dat dat niet mogelijk is. Ik had jullie bestookt met nieuws van Prada, Mart Visser, The fashionweek en al dat soort BELANGRIJKE zaken. Die stomme nieuwsitems over aanrandingen, onthoofdingen en IS had ik er uit gefilterd.

    Smile
  11. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Wat knap dat je zo snel dit draadje tot iets negatiefs maakt Smile
    Ik constateer iets en vroeg me aan de hand daarvan iets af.

    Deed dat volgens mij op een hele normale manier.


    Waarop ik een normale samenvatting gaf toch?
  12. quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Maar dat schrijf ik toch niet Scar?
    Ik vroeg me af of het niet een gewone klep moest worden waarbij de OA-ers dus gewoon een nieuwsbericht plaatsen dat ze interresant lijkt.




    Aljeblieft niet. Dan ga ik al het nieuws missen en hebben we dadelijke een hele klep met euh? (no offence ment) 'Gadis-draadjes'. Of berichten over Prada en Mart Visser? Smile
Terug naar de lijst