OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel?

OA-ers en Bart? Mist de nieuwsklep niet zijn doel? 

Onderwerp van EmC

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef bart
    Toch nog even serieus reageren.

    Zou het helpen als draadjes waar na 48 uur niet op gereageerd is zouden verdwijnen?

    En als dat zo is, waarom zou dat helpen?

    Of is er een andere termijn te bedenken?
    Als er op een nieuwsdraadje na 24 uur nog niet gereageerd is dan is het ook niet reagerenswaardig, en kan zo'n bericht gewoon verwijderd worden. Het maakt de NK wel iets overzichtelijker denk ik. Mooi als je dit inbouwt.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik ga dit binnenkort tijdens de NK-beheerders-Conferentie verder bespreken.
  3. Henk_AssenaarH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henk_AssenaarH
    quote:
    Dit schreef scar
    Als er op een nieuwsdraadje na 24 uur nog niet gereageerd is dan is het ook niet reagerenswaardig, en kan zo'n bericht gewoon verwijderd worden. Het maakt de NK wel iets overzichtelijker denk ik. Mooi als je dit inbouwt.

    Ligt dat nu aan mij, maar als er niet op gereageerd wordt verdwijnt het toch vanzelf van de radar?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Henk_AssenaarH

    Ligt dat nu aan mij, maar als er niet op gereageerd wordt verdwijnt het toch vanzelf van de radar?

    Het zakt weg, maar verdwijnt niet. Kijk maar op de laatste bladzijden van de rubriek.
  5. Henk_AssenaarH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henk_AssenaarH
    Ik begrijp het dat ze niet verdwijnen maar dan nog begrijp ik dat probleem dan weer niet.,,,
    opruimen van oude bestanden is een beheer kwestie.
    Ik kan me wel voorstellen dat een NK bericht pas in actueel komt als er iemand op reageert.
    Als iemand koppen wil snellen kan dat via ook in de rubriek zelf....
    Maar goed leuk onderwerpje voor de nieuwe NK beheerders die verheugen zich er al op!
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef bart
    Toch nog even serieus reageren.

    Zou het helpen als draadjes waar na 48 uur niet op gereageerd is zouden verdwijnen?

    En als dat zo is, waarom zou dat helpen?

    Of is er een andere termijn te bedenken?


    Voor mij hoeft de rubriek niet helemaal te verdwijnen. de draadjes, zonder reactie, ook niet, maar ik vond de aanwezigheid ook storend. Dus uit gezet, maar dan kan hem vervolgens ook niet meer benaderen via het of ftopic menu.

    Wat ik helpend zou vinden is dat je een klep kunt uitzetten voor het overzicht, dus dat je een voorkeurslijst hebt die je in beeld krijgt en daarbij de optie om naar de uitgezette rubriek te gaan via de knop bovenin.
    7 feb '16 - 08:23:02 / 7 feb '16 - 09:30:01
  7. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik ga dit binnenkort tijdens de NK-beheerders-Conferentie verder bespreken.


    Dan stel.ik voor dat je ook de werkwijze van het beheer zelf bespreekt.

    Art 1 van de GW uitlegt en hen vertelt wat een persoonlijke mening is.

    En dat het welhaast niet anders kan dan dat er sprake is van verregaande vriendjespolitiek als een woord/vraagstelling als "Want"? Verwijderd wordt.

    Ik heb zeer grote twijfels bij de kwaliteit van het beheer van de NieuwsKlep.

    Ik ken blijkbaar behalve OA geen enkel forum waar een vraag als "want"? Wordt verwijderd door beheerders. Nog nooit zoiets bizars meegemaakt.
    Ook ken ik geen enkel forum waarin mensen hun persoonlijke mening niet mogen geven. Vrijheid van meningsuiting enzo.

    Het lijkt mij noodzakelijk dat beheer zeer spoedig bijscholing ontvangt, want dit is van een triest niveau.
  8. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Niet met piera eens!


    Er is hier meer dan genoeg ruimte voor 'vrijheid van meningsuiting enzo'

    Hier hebben we godenzijdank niet de bagger
    Grove/asociale reacties die je op andere nieuwsberichten wel eens leest, op andere sites.

    Eigen mening hebben en ventileren, prima.
    Dat gebeurt hier meer dan voldoende




    Ik ben overigens tevreden over de nk zoals deze nu is.
    Smile
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    de automatische berichten zorgen ervoor dat er niet een situatie ontstaat waarin een paar controversiele berichten blijven hangen en er "flames" ontstaan.
    In de bestaatnde situaties schuiven er zoveel berichtjes doorheen dat hier geen gelegenheid voor is.

    alternatief is om alle nieuwsklep berichten automatisch te sluiten na 24 uur (want dan is het geen nieuws meer)
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik ben zo blij dat ik geen beheerder ben. Altijd dat gehakketak, altijd die verwijten over vriendjespolitiek. Ik geef het je te doen, elke dag opnieuw. En elke dag opnieuw bij sommige nieuwsberichten dezelfde schrijvers, met dezelfde teksten en dezelfde plaat voor hun kop.
    7 feb '16 - 11:31:37 / 7 feb '16 - 13:03:18
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    WIZ Smile
  12. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Maar dat schrijf ik toch niet Scar?
    Ik vroeg me af of het niet een gewone klep moest worden waarbij de OA-ers dus gewoon een nieuwsbericht plaatsen dat ze interresant lijkt.

    Asjeblieft niet zeg :D

    Het NU nieuws is al onder de maat ;-)

    Ik zou liever zien dat een andere nieuwsbron dan NU wordt gebruikt, maar dat is een oude discussie.
Terug naar de lijst