Robotstofzuiger

Robotstofzuiger 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik wil er ook een.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik wil er ook een.

    Smile
  3. quote:
    Dit schreef Suzette
    Wij hebben Robbie! Smile

    Robbie is echt mijn vriendje, omdat ik fysiek niet goed in staat ben om zelf te stofzuigen. Robbie (de robotstofzuiger) zuigt hier gezellig om de dag de hele benedenverdieping en dat doet hij heel erg prima. Als 'ie weer gevoed moet worden (aan de lader), dan zoekt hij zelf zijn laadstation weer op.
    Wel moet ik geregeld zijn borsteltjes even schoonmaken (lees: mijn lange haren draaien zich graag om de draaiende delen waardoor Robbie uiteindelijk gaat piepen dat 'ie zich niet zo fijn meer voelt), maar dat is een werkje van niks. Robbie is nu een jaar of 4 en ik wil 'm nooit meer kwijt! Smile

    En o ja, de ene kat wil er niets mee te maken hebben en loopt er voor weg (niet rennen dus, zoveel indruk maakt Robbie nou ook weer niet). De andere kat vindt Robbie erg interessant. Ze loopt er bij voorkeur de hele tijd achteraan alsof ze een spelletje met elkaar spelen.

    Wij hebben laminaat, maar Robbie neemt ook altijd netjes de matten mee!

    Robbie is gekocht bij de Aldi, zal zo even een foto maken


    Hoe gaat dat dan met de haren van de beesten (katten of honden)? Ik veeg hier iedere dag een flinke pruik bij elkaar... Raakt ie daar niet nukkig van?
  4. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy
    Ik heb ook zo'n Robbie als Suzette. Eerlijk gezegd vergeet ik hem vaker aan te zetten. Zal het nu eens doen ;-)
    De katten moeten er niets van hebben.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Hoe gaat dat dan met de haren van de beesten (katten of honden)? Ik veeg hier iedere dag een flinke pruik bij elkaar... Raakt ie daar niet nukkig van?

    Bij mij heeft ie nu 1 ronde gedaan. Bakkie zat aardig wat in. Katten en honden haren was een eitje. Dagelijks zuigen dagelijks bakje legen en borstel schoonmaken denk ik.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Hoe gaat dat dan met de haren van de beesten (katten of honden)? Ik veeg hier iedere dag een flinke pruik bij elkaar... Raakt ie daar niet nukkig van?


    Nee hoor, kan 'ie prima tegen en veegt 'ie netjes op. Gewoon het bakje regelmatig legen Smile
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Wixy
    Ik heb ook zo'n Robbie als Suzette. Eerlijk gezegd vergeet ik hem vaker aan te zetten. Zal het nu eens doen ;-)
    De katten moeten er niets van hebben.


    Moet je 'm ook vaker aanzetten, raken ze er vanzelf aan gewend Smile

  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    12 am of pm dat was nog even een dingetje zeg maar. Smile vannacht nieuwe ronde nieuwe kansen.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Moet je 'm ook vaker aanzetten, raken ze er vanzelf aan gewend Smile




    Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Die stofzuiger maakt trouwens wel veel herrie hoor!
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Die stofzuiger maakt trouwens wel veel herrie hoor!


    Inderdaad! Die zou ik hier niet 's nachts aanzetten. Doe ik geen oog dicht.
  12. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Hoe groot is de stofzak? Met al die beestjes ( die ik ook heb) zal die wel snel gevuld zijn.
Terug naar de lijst