Robotstofzuiger

Robotstofzuiger 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Hoe groot is de stofzak? Met al die beestjes ( die ik ook heb) zal die wel snel gevuld zijn.

    't Is geen zak, maar een bakje. Kwestie van na ieder gebruik even legen. Zo gebeurd.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    WYZ.
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef meeuw


    Ik heb er ook wel over nagedacht, maar dan moet ik echt minder rotzooi in huis hebben en minder lego-minnende kinderen. En weer een traphekje installeren boven anders kukelt ie zo de trap af....en...



    Er zitten sensoren ingebouwd dus hij kan niet de trap af vallen. Op plaatsen waar hij niet mag komen kun je eventueel ook een zg. "invisible wall" neerzetten. Er werd bij mijn robotstofzuiger eentje meegeleverd.
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mr Hombot is met zn eerste rondje bezig. Hond Jadis vindt het maar een gek ding en de katten kijken op hoogte argwanend toe. Het geluid is echt zo weinig!! Alleen daarom al zou je t moeten doen. Zoemend kun je het noemen. Vannacht gaat ie de eerste keer zelfstandig werken. Om 12u PM mag hij beginnen. Zal de spraak wel uit zetten dan Smile


    DIeren reageren er positief op!Smile

    >>LINK<<
  5. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Alleen leuk als je een opgeruimd huis hebtSmile bij mij gaat ie meteen crashen
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef kaatje



    Smile

    Ik koop er ook 1 voor mijn kat!
  7. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef Linda
    Alleen leuk als je een opgeruimd huis hebtSmile bij mij gaat ie meteen crashen


    Smile

    bij mij ook
    Ik zie dit niet zitten. Dit is voor keurige huizen die dan nog keuriger worden.

    Hier staan schoenen, rare hoekjes waar hij klem komt te zitten ... 2 honden, pubers ... en hun schoenen dus

    Maar stel dat je niet goed meer kan stofzuigen vanwege lichamelijke mankementen dan snap ik dit.
    Ik stofzuig 1x per week goed, tussendoor met een camingbezempje en stoffer en blik.

    Neemt zo'n ding niet veel stroom en hoe duur is zoiets wel niet?
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik hou van een opgeruimd en leeg huis. Speciaal voor Mr Hombot heb ik extra opgeruimd. Evt obstakels haal ik weg of barricadeer ik. Geen losse snoeren hier, wel kleed van de hond die hij graag zou willen meenemen, maar dat mag niet, dus die leg ik even weg. Mijn eettafel altijd een puinhoop, dat kan niet meer want de stoelen moeten er op 's nachts. Lege tafel word ik erg blij van, dus weer een pluspunt. Schoenen en hondenspeeltjes moeten worden opgeruimd.

    Ik denk dat de hoeveelheid stroom wel meevalt. Mr Hombot is max een uur aan het zuigen en zn batterij is een lithium. Ik vind het het geld meer dan waard.
  9. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Eigenlijk wel mooi, die robotisering van het huishouden.

    Is er al een robot om de ramen te zemen?
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Marnel


    Smile

    bij mij ook
    Ik zie dit niet zitten. Dit is voor keurige huizen die dan nog keuriger worden.

    Hier staan schoenen, rare hoekjes waar hij klem komt te zitten ... 2 honden, pubers ... en hun schoenen dus

    Maar stel dat je niet goed meer kan stofzuigen vanwege lichamelijke mankementen dan snap ik dit.
    Ik stofzuig 1x per week goed, tussendoor met een camingbezempje en stoffer en blik.

    Neemt zo'n ding niet veel stroom en hoe duur is zoiets wel niet?



    Mijn huis is op dit moment onbewoonbaar. Ik ben te moe. Ik stofzuig ik keer per maand hooguit
  11. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Linda



    Mijn huis is op dit moment onbewoonbaar. Ik ben te moe. Ik stofzuig ik keer per maand hooguit


    Een opruimrobot zou wel iets voor jou zijn
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik wil al het personeel van Beatrix wel een weekje
Terug naar de lijst