Robotstofzuiger

Robotstofzuiger 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Dus het is ook nog een eigenwijsje.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Dus het is ook nog een eigenwijsje.

    Nee hij maakt af wat hij niet meer kon doen.
  3. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    Nou zit ik te denken om ook zo'n ding he, door dit draadje o.a. en door hond in huis met alle gedoe erbij.

    Moet je dan echt alles van de grond afhalen? Stoelen, speelgoed enzo, of duurt het alleen maar langer als het er toch wel staat?

    En heel erg door dingetje van de week zit ik te denken, stel, dat ding gaat elke nacht door het huis, en hond is net ziek geweest.... Wat dan? Dan is de robotstofzuiger ineens helemaal stuk toch!
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Petra66
    Nou zit ik te denken om ook zo'n ding he, door dit draadje o.a. en door hond in huis met alle gedoe erbij.

    Moet je dan echt alles van de grond afhalen? Stoelen, speelgoed enzo, of duurt het alleen maar langer als het er toch wel staat?

    En heel erg door dingetje van de week zit ik te denken, stel, dat ding gaat elke nacht door het huis, en hond is net ziek geweest.... Wat dan? Dan is de robotstofzuiger ineens helemaal stuk toch!


    Ik haal dus echt geen stoelen van de grond. Mijn Robbie gaat er gewoon tussendoor. Zwaar speelgoed zal best blijven staan, maar lichte spullen duwt hij gewoon opzij. Ik zie het als goede motivatie om eventuele troep eerst op te ruimen.

    Alleen...ik ken horrorverhalen over uitgesmeerde hondenpoep door de hele woonkamer. Als je een hond hebt die geregeld in huis poept of kotst, dan zou ik de stofzuiger niet in de nacht laten rondhobbelen. Ik heb 'm alleen aan staan als ik zelf thuis (en beneden) ben.
  5. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    Ow bedankt, dat klinkt haalbaar, behalve al die lego van de vloer :-) Die zal ik dan wel terugvinden waar de plinten bedoeld zijn.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Petra66
    Ow bedankt, dat klinkt haalbaar, behalve al die lego van de vloer :-) Die zal ik dan wel terugvinden waar de plinten bedoeld zijn.


    Ow, maar lego is wel een verhaal apart. Die vreet Robbie op waarna hij heel hard begint te piepen dat 'ie het niet zo lekker vindt. Smile
  7. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    ow jee
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik haal de stoelen wel van de grond want Mr Hombot kan daar niet tussendoor een vooral bij de eettafel wil ik dat ie zuigt . Mijn hond en de katten wonen niet in de woonkamer 's nachts.
  9. ohhhh.... leuk leuk... en en... ik zie dat er ook een DWEIL robot bestaat... ik ben om hoor !!!
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Wel een droge dweil hoor. Denk aan swiffer achtig iets.
  11. >>LINK<<


    met water !! echt waar.. !! kunnen die bots van jullie ook over kleine drempels ? iets van 1 cm hoog enk ik.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef margreetie
    >>LINK<<


    met water !! echt waar.. !! kunnen die bots van jullie ook over kleine drempels ? iets van 1 cm hoog enk ik.

    Ohh dat kan niet op mijn vloer. En ja mijne kan makkelijk 2 cm aan.
Terug naar de lijst