Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Sil
    Wat geweldig! Ik hoop,echt dat het gaat lukken !


    Dank je wel.
  2. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Vandaag heeft mijn zoon vier cultuurfondsen gemaild. Ben benieuwd of er een reactie komt.
    Om een idee te geven waar mijn zoon mee bezig is en omdat ik het gewoon een hele mooie choreo vind :) een link van een optreden vorig jaar.

    >>LINK<<
  3. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ha Martijntje, ik vind het verschrikkelijk mooi..om stil van te worden.
    Alle goeds voor jullie en het komt vast goed.
    Op de campus iets regelen...
    Zo n kans komt maar 1 keer in je leven..
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Wat gaaf!
    Ik heb helemaal geen tips voor je. Maar een ballettende zoon, voor wie jongens zoals jouw zoon een voorbeeld zijn!
    Heel veel succes, het gaat jullie vast lukken.
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Dank jullie wel. In het echt was het echt een mooie emotionele choreo. Zo bijzonder als je dan ziet dat mensen er door geraakt worden.
  6. Wat gaaf zeg. Ik heb geen tips voor jullie. Ik hoop wel dat het gaat lukken want het is natuurlijk een once in a lifetime opportunity.
    En wat zal jij trots zijn zeg.
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef vlindertje
    Wat gaaf zeg. Ik heb geen tips voor jullie. Ik hoop wel dat het gaat lukken want het is natuurlijk een once in a lifetime opportunity.
    En wat zal jij trots zijn zeg.


    Dank je. Ja ben best wel trots. Als dit niet lukt hoop ik toch wel dat er nog kansen aandienen.
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Vandaag heeft mijn zoon vier cultuurfondsen gemaild. Ben benieuwd of er een reactie komt.
    Om een idee te geven waar mijn zoon mee bezig is en omdat ik het gewoon een hele mooie choreo vind :) een link van een optreden vorig jaar.

    >>LINK<<

    Prachtig!
  9. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Vandaag heeft mijn zoon vier cultuurfondsen gemaild. Ben benieuwd of er een reactie komt.
    Om een idee te geven waar mijn zoon mee bezig is en omdat ik het gewoon een hele mooie choreo vind :) een link van een optreden vorig jaar.

    >>LINK<<


    Wat mooi!
    Hoop dat het lukt om de financi?n rond te krijgen, om deze prachtkans aan te kunnen grijpen.
  10. quote:
    Dit schreef martijntje
    Vandaag heeft mijn zoon vier cultuurfondsen gemaild. Ben benieuwd of er een reactie komt.
    Om een idee te geven waar mijn zoon mee bezig is en omdat ik het gewoon een hele mooie choreo vind :) een link van een optreden vorig jaar.

    >>LINK<<

    Wow, geweldig mooi!
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Echt h??l mooi! Smile
  12. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Dank jullie wel Smile.
    Mocht New York niet lukken dan heeft nog zijn huidige dansvakopleiding, alleen de vraag is of hij daar kan blijven aangezien school daar mogelijk volgend jaar niet aansluit. Maar hij heeft ook nog een uitwijkmogelijkheid naar de Koninklijke balletschool in Antwerpen. Daar heeft hij vandaag auditie gedaan en hij kreeg gelijk te horen dat hij ook daar welkom is. Maar zijn voorkeur heeft wel New York omdat die opleiding gewoon echt heel erg goed aangeschreven staat.
Terug naar de lijst