Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Geen woorden voor. Zo onwerkelijk. We hadden dit nooit verwacht.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wat super! Smile
  3. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Gefeliciteerd, echt gaaf dat zoiets gewoon lukt met crowdfunding. Ik zag de actie op Facebook ook al spontaan - en compleet OA ongerelateerd - voorbij komen. Smile (Bij Herma)
  4. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Gefeliciteerd, echt gaaf dat zoiets gewoon lukt met crowdfunding. Ik zag de actie op Facebook ook al spontaan - en compleet OA ongerelateerd - voorbij komen. Smile (Bij Herma)


    Dank je wel. Herma is Jillis zijn zangdocent geweest bij Billy.
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Wat super! Smile


    Dank je wel. :)
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Zag de actie ook op Facebook. Super! Onwijs veel succes gewenst!
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Singa
    Zag de actie ook op Facebook. Super! Onwijs veel succes gewenst!


    Dank je wel. :).
  8. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Mijn zoons crowdfunding is dit weekend afgelopen met een fantastisch resultaat.Smile
    Na aftrek van de kosten voor Voordekunst. Is het bedrag iets van 11.000 euro.
    Daarnaast heeft ABNAMRO cultuur een toezegging gedaan. Vorige week heeft mijn zoon op verzoek van VdEndeFoundation een balletrepetitie meegedaan met het Nationale Ballet de Junior Company. Ted Brandsen, artistiek directeur van het Nationale ballet was heel erg positief. Hij heeft laten zien dat hij technisch al heel sterk is. Hij ziet voor mijn zoon veel meer mogelijkheden in New York, aangezien de kans dat hij bij het Nationale Ballet kan komen heel klein is, gezien zijn lengte. In Amerika zijn een aantal kleine ballerino's die het wel hebben weten te brengen tot 1ste solist. Zo mooi als je van de artistiek directeur van het Nationale Ballet, zulke goede kritieken krijgt als je nog 17 moet worden. VdEndeFoundation neemt het positieve advies mee in hun bestuursvergadering in mei. Maar zegt dat dit een formaliteit is. Dit zal dan gewoon betekenen dat de kosten voor huisvesting en zijn schoolopleiding betaald kunnen worden. Hier in huis zijn we heel blij en dankbaar.
    Er volgt nog wel een spannende tijd. Op 26 april gaat hij geopereerd worden aan zijn voet. Deze operatie stond eigenlijk gepland in de zomervakantie, maar er moet nu geen risico gelopen worden dat hij niet fit aan de opleiding kan gaan beginnen in september. Hij is doodsbang voor deze operatie. Zijn voet is toch zijn instrument. Maar volgens de orthopedisch chirurg is de prognose uitstekend hierna. Hij zal dan weer gewoon zonder pijn kunnen dansen.
    Komende week heeft hij genoeg te doen. Er zijn 201 donateurs die hij een bericht moet sturen aangaande hun prestaties of gewoon een bedankje.
    Tips over New York zijn van harte welkom Smile.
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Dat klinkt allemaal goed en positief! Gaaf!
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    We kregen vanmiddag het mailtje van Voor de kunst.
    Echt geweldig dat het bedrag gehaald is en dan ook nog de andere goede berichten!

    Wij blijven hem volgen.
  11. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    We kregen vanmiddag het mailtje van Voor de kunst.
    Echt geweldig dat het bedrag gehaald is en dan ook nog de andere goede berichten!

    Wij blijven hem volgen.


    Lief dank je :). Je krijgt nog een mail ook van Jillis. Daar moet hij de komende week aan gaan zitten. Even alle namen/emailadressen per prestatie zelf gaan scheiden. Morgen eerst even de lijst uitprinten op mijn werk. Want zo vanaf de computer is dit niet te doen. Heel veel mensen hebben alleen een email adres opgegeven. Gelukkig bij veel wel een naam erin verwerkt.
    Er zijn best wel wat mensen die geen prestatie hebben gekozen. Ook bij de donatie van 10 euro. Mijn gevoel zegt dan dat het toch wel netjes is een bedankmail te sturen.
  12. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Dat klinkt allemaal goed en positief! Gaaf!


    Heel gaaf. Dank je wel.
Terug naar de lijst