Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Dank jullie wel Smile.
    Mocht New York niet lukken dan heeft nog zijn huidige dansvakopleiding, alleen de vraag is of hij daar kan blijven aangezien school daar mogelijk volgend jaar niet aansluit. Maar hij heeft ook nog een uitwijkmogelijkheid naar de Koninklijke balletschool in Antwerpen. Daar heeft hij vandaag auditie gedaan en hij kreeg gelijk te horen dat hij ook daar welkom is. Maar zijn voorkeur heeft wel New York omdat die opleiding gewoon echt heel erg goed aangeschreven staat.


    Smile

    Hij komt er wel!
  2. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    quote:
    Dit schreef martijntje
    >>LINK<<


    Mooi zeg, en dan weg moeten rennen voor het applaus...

    Ik hoop dat het gaat lukken met New York!
  3. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Vandaag heeft mijn zoon vier cultuurfondsen gemaild. Ben benieuwd of er een reactie komt.
    Om een idee te geven waar mijn zoon mee bezig is en omdat ik het gewoon een hele mooie choreo vind :) een link van een optreden vorig jaar.

    >>LINK<<



    Wat prachtig!
  4. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Even een update.

    De afgelopen weken zijn we hard op zoek gegaan naar cultuur/talentfondsen. Helaas zonder resultaat. De fondsen steunen projecten en/of individuen die hun bachelor opleiding afgerond hebben. Een fonds waar we grote hoop op hadden heeft helaas ook een afwijzing gegeven. De reden kunnen we aan de ene kant wel als compliment beschouwen. Ik wil hier nog niet op ingaan omdat we mogelijk wel op hun voorstel in willen gaan als New York echt niet gaat lukken.
    Vandaag is Jillis aan het woord geweest bij Pauls Puber Kookshow. Hij heeft deze zelf benaderd en is er een crowdfundingpagina live gegaan.
    >>LINK<<

    Ook zijn we bezig nog meer media te benaderen.
  5. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Hahaha, hij is een Billy! Mijn dochter-ja diezelfde-is fan van m. Want Billy😉 Ik stuur de pagina naar haar door-wie weet of t iets oplevert onder arme studenten... Als ze allemaal samenwerken sprokkelen ze mss een workshop bij elkaar 😀.?
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Even een update.

    De afgelopen weken zijn we hard op zoek gegaan naar cultuur/talentfondsen. Helaas zonder resultaat. De fondsen steunen projecten en/of individuen die hun bachelor opleiding afgerond hebben. Een fonds waar we grote hoop op hadden heeft helaas ook een afwijzing gegeven. De reden kunnen we aan de ene kant wel als compliment beschouwen. Ik wil hier nog niet op ingaan omdat we mogelijk wel op hun voorstel in willen gaan als New York echt niet gaat lukken.
    Vandaag is Jillis aan het woord geweest bij Pauls Puber Kookshow. Hij heeft deze zelf benaderd en is er een crowdfundingpagina live gegaan.
    >>LINK<<

    Ook zijn we bezig nog meer media te benaderen.


    Leuk hoor!

    Plaats de update in je startbericht zodat de link naar de crowdfund pagina daar ook staat.
    Wij gaan een donatie doen, wens je zoon heel veel succes!
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Hahaha, hij is een Billy! Mijn dochter-ja diezelfde-is fan van m. Want Billy😉 Ik stuur de pagina naar haar door-wie weet of t iets oplevert onder arme studenten... Als ze allemaal samenwerken sprokkelen ze mss een workshop bij elkaar 😀.?


    Wat leuk Smile. Als het project slaagt gaat hij dit o.a. als tegenprestatie. Als het project niet slaagt krijgen de donateurs hun geld terug.
  8. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Leuk hoor!

    Plaats de update in je startbericht zodat de link naar de crowdfund pagina daar ook staat.
    Wij gaan een donatie doen, wens je zoon heel veel succes!


    Dank je wel. Ik ben een beetje een digibeet. Maar wat is mijn startbericht. Is dat iets in mijn profiel?
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Dank je wel. Ik ben een beetje een digibeet. Maar wat is mijn startbericht. Is dat iets in mijn profiel?


    Je eerste bericht in dit draadje
  10. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Je eerste bericht in dit draadje


    Ik ga het aanpassen. Dank je wel Smile
  11. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    Is dit trouwens de FAME school?
  12. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    [QUOTE]Dit schreef Sterke
    Is dit trouwens de FAME school? [/QUOT

    Nee, dit is de dansvakopleiding van The American Ballet Theatre. The ABT is een klassiek dansgezelschap uit New York welke bekend is bij de klassieke dansliefhebbers.
Terug naar de lijst