Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Over twee weken zijn we al in New York.

    Morgen heeft hij zijn workshop voor donateurs. De opkomst is niet zo heel groot terwijl er toch veel donateurs waren die hiervoor gekozen hadden. Maar het is wel heel geweldig hartverwarmend de reacties van mensen dat ze niet (kunnen) komen maar het hem de opleiding van harte gunnen en ze daarvoor gedoneerd hebben. Hij is de hele dag bezig geweest met de de workshop voorbereiden en de muziek uitzoeken.

    Ik ben best wel gewend om veel te lezen, maar wat een papierwerk hebben we moeten doorworstelen in het Engels. Een heel boekwerk aan regels voor de dormitory en de school. Heel veel handtekeningen hebben we moeten plaatsen.
    Vorige week dacht ik "zo dit hebben we gehad". Krijgen we weer papierwerk om door te nemen en handtekeningen te plaatsen voor een galavoorstelling waar hij direct vol de repetitie voor in gaat. Wel onwijs leuk dat hij dit vooruitzicht al zo snel heeft. Misty Copeland is die avond de principal dancer. Het jammere is wel dat mijn dochter, die een week naar NY gaat een dag voor de voorstelling al weer weggaat..
    De link van zijn blog voor de donateurs die gekozen hebben om op de hoogte gehouden te willen worden gaat hij ook van de week mailen.

    Komende week studeert mijn dochter af. Ze moet nog een danssolo laten zien. Gelukkig kunnen wij hier bij zijn.

    Ik vind het reuze spannend allemaal.
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Echt fantastisch, dit. Wat zal je trots zijn! Bij jou gaat het loslaten wel heel snel zo, maar ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal meer dan 100% voor gaan. Wat een droom! Smile
  3. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Colly
    Echt fantastisch, dit. Wat zal je trots zijn! Bij jou gaat het loslaten wel heel snel zo, maar ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal meer dan 100% voor gaan. Wat een droom! Smile


    Dank je wel Colly. Ik ben zeker trots op wat hij al bereikt heeft met dans. Maar je bent als danser wel heel kwetsbaar voor blessures en het vinden van een goed gezelschap is ook niet zo vanzelfsprekend. Dat vind ik dan ook wel weer angstig. Maar hij gaat er helemaal voor en ik zal hem zeker steunen hier in.
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Ja, super! Geniet!!
  5. In de extra bijlage van de telegraaf van 3 september , gisteren dus, staat een foto en verhaal van Jillis op weg naar New York. Leuk stukje .
  6. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    [QUOTE]Dit schreef 013
    In de extra bijlage van de telegraaf van 3 september , gisteren dus, staat een foto en verhaal van Jillis op weg naar New York. Leuk stukje . [/

    Ik heb het artikel zelf alleen nog op een foto gezien. We waren al onderweg naar New York. Gisteren ben ik teruggekomen.
    Een week geleden is Jillis naar zijn Dorm verhuisd en woensdag voor het eerst naar ABT/JKO. Het is wel even andere koek in New York. Wat een grote stad is het.
    In de dorm wonen bijna 1000 studenten van de Manhattan school of Music. Op de 16e verdieping heeft ABT/JKO een klein afgescheiden gedeelte voor 17 studenten van hun school. De eerste nacht ging om 2 uur het brandalarm af en werden ze ge?vacueerd. Dat is wel een belevenis gelijk op de eerste dag.
    Ook de opleiding zelf is wel even wennen. Maar hij gaat er zeker veel leren.
    Zelf zou ik nooit in Manhattan willen wonen, maar hij vindt het helemaal geweldig.
    Ik ben blij dat ik hem heb kunnen wegbrengen.
  7. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Op Blendle kun je hem ook teruglezen:
    >>LINK<<
  8. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Loeki
    Op Blendle kun je hem ook teruglezen:
    >>LINK<<


    Dank je wel.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef martijntje
    [QUOTE]Dit schreef 013
    [B]In de extra bijlage van de telegraaf van 3 september , gisteren dus, staat een foto en verhaal van Jillis op weg naar New York. Leuk stukje .
    [/

    Ik heb het artikel zelf alleen nog op een foto gezien. We waren al onderweg naar New York. Gisteren ben ik teruggekomen.
    Een week geleden is Jillis naar zijn Dorm verhuisd en woensdag voor het eerst naar ABT/JKO. Het is wel even andere koek in New York. Wat een grote stad is het.
    In de dorm wonen bijna 1000 studenten van de Manhattan school of Music. Op de 16e verdieping heeft ABT/JKO een klein afgescheiden gedeelte voor 17 studenten van hun school. De eerste nacht ging om 2 uur het brandalarm af en werden ze ge?vacueerd. Dat is wel een belevenis gelijk op de eerste dag.
    Ook de opleiding zelf is wel even wennen. Maar hij gaat er zeker veel leren.
    Zelf zou ik nooit in Manhattan willen wonen, maar hij vindt het helemaal geweldig.
    Ik ben blij dat ik hem heb kunnen wegbrengen. [/B]


    Ik vind het stoer! Van jullie beide!

    Hoe is het nu voor jou?
  10. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik vind het stoer! Van jullie beide!

    Hoe is het nu voor jou?


    Wat lief dank je.
    Ik heb nu een onwijs drukke werkweek en daarnaast nog allemaal leuke afspraken.
  11. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Twee weken geleden is mijn zoon ge?nterviewd voor een Nederlandse jongerenkrant.

    >>LINK<<
  12. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Twee weken geleden is mijn zoon ge?nterviewd voor een Nederlandse jongerenkrant.

    >>LINK<<


    Wow Martijntje wat een leuk stuk en wat een leuke zoon!
Terug naar de lijst