Samsung tv updaten

Samsung tv updaten 

Onderwerp van lindaatje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Blijkbaar heeft Lindaatje een probleem met haar tv en wil Samsung eerst kijken of dat met de laatste firmware opgelost is. Normale procedure. Vaak werkt dat wel.

    Ik vind er niks normaal aan. Ik koop een tv om tv te kijken. En niet om tussentijds extra kosten te moeten maken om nog een firmware usb te moeten kopen. Dan moeten ze die erbij leveren.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik vind er niks normaal aan. Ik koop een tv om tv te kijken. En niet om tussentijds extra kosten te moeten maken om nog een firmware usb te moeten kopen. Dan moeten ze die erbij leveren.



    Je hoeft helemaal niets te kopen. Iedereen heeft wel 1 of meerdere usb-sticks in huis tegenwoordig (alhoewel die ook steeds minder gebruikt worden). Die stick doe je in je pc, je download de firmware en zet die op de stick.
    De stick doe je in je tv en zegt tegen je tv dat de nieuwe firmware daar te vinden is.

    Met ict-dingen is dit een normale manier van werken. Helaas werkt niet alles mee.
  3. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Ja dat van die usb stick hebben ze ook geadviseerd...dan moet ik dus eerst naar de winkel om een usb stick aan te schaffen. ..Dus boden ze het aan er 1 op te sturen. Kosteloos....maar dat kon nog meerdere dagen duren.

    Echt...lijkt allemaal super simpel als je iets van verstand hebt hiervan...maar ik snap er helemaal niets van...

    Ik heb een Samsung UE40J5100A

    En vind die update ook belachelijk...ik wil helemaal geen Internet op mijn tv.
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Je hoeft helemaal niets te kopen. Iedereen heeft wel 1 of meerdere usb-sticks in huis tegenwoordig (alhoewel die ook steeds minder gebruikt worden). Die stick doe je in je pc, je download de firmware en zet die op de stick.

    Oh. Smile
    Lindaatje, kun je niet even een usb-tje lenen van iemand?
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Oh. Smile
    Lindaatje, kun je niet even een usb-tje lenen van iemand?

    Voor een paar euro heb je er 1. En die kan je daarna gewoon weer gebruiken voor iets anders. Ik zou niet wachten op toezending maar zelf even naar winkel gaan.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef lindaatje
    Ja dat van die usb stick hebben ze ook geadviseerd...dan moet ik dus eerst naar de winkel om een usb stick aan te schaffen. ..Dus boden ze het aan er 1 op te sturen. Kosteloos....maar dat kon nog meerdere dagen duren.

    Echt...lijkt allemaal super simpel als je iets van verstand hebt hiervan...maar ik snap er helemaal niets van...

    Ik heb een Samsung UE40J5100A

    En vind die update ook belachelijk...ik wil helemaal geen Internet op mijn tv.



    Dan heb je mazzel. Dat gaat namelijk ook niet. Als ik de specificaties van deze tv bekijk dan heeft deze geen draadloos internet en ook geen bedraad internet bij zich.

    Dus blijft de enige oplossing gebruik maken van een usb-stick. Misschien kun je die van een buur lenen?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je een sd kaart in je telefoon, dan kun je die ook gebruiken. Als je tenminste een stick hebt waar je die micro sd kaart in kunt doen.
  8. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Dan heb je mazzel. Dat gaat namelijk ook niet. Als ik de specificaties van deze tv bekijk dan heeft deze geen draadloos internet en ook geen bedraad internet bij zich.

    Dus blijft de enige oplossing gebruik maken van een usb-stick. Misschien kun je die van een buur lenen?


    De moed zakt me nog meer in de schoenen. ...
  9. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Kijk tv via KPN en super handig want tv geeft zelf aan wanneer update en ik druk alleen op ok? . Maar niet tijdens een CL wedstrijd 😊

    Vraag een jongere in de buurt want die lost het wel voor je op .
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Even een andere vraag: ik zie dat je ook een draadje hebt lopen met problemen met tv van KPN. Is deze aktie nav dat draadje dat het niet aan KPN ligt maar aan je tv? Of is het en-en? Misschien kun je dan beter wachten tot KPN zegt dat je weer tv hebt? Of?

    Misschien kun je daar meer duidelijkheid in geven?
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dirk
    Kijk tv via KPN en super handig want tv geeft zelf aan wanneer update en ik druk alleen op ok? . Maar niet tijdens een CL wedstrijd 😊

    Vraag een jongere in de buurt want die lost het wel voor je op .



    Dat werkt met internet op je tv. En dat zit er nou net niet op en is ook niet aan te sluiten.
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Even een andere vraag: ik zie dat je ook een draadje hebt lopen met problemen met tv van KPN. Is deze aktie nav dat draadje dat het niet aan KPN ligt maar aan je tv? Of is het en-en? Misschien kun je dan beter wachten tot KPN zegt dat je weer tv hebt? Of?

    Misschien kun je daar meer duidelijkheid in geven?

    Arno heeft het niet te maken met HDMI oid ik had ook zo iets en geen tv . KPN
Terug naar de lijst