Samsung tv updaten

Samsung tv updaten 

Onderwerp van lindaatje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef lindaatje
    Ik heb echt alle tips geprobeerd. Hdmi doet helemaal niets. Blijft het beeld zwart. Ook niet met een nieuwe kabel. Of met het draaien van de kabel.
    Met de scartkabel heb ik beeld..maar dat heeft een blauwe waas.

    Source doet ook niets.

    Bedankt voor de tips...

    Scart en blauw beeld dan is skartkabel niet meer goed.>>LINK<<
    Heb ik ook wel eens gehad.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Diegene


    Zeg dat dan
    Pfff , je lijkt wel een vrouw Smile

    Ik herhaal en bevestig gewoon soms graag. Smile
  3. Bericht van Solar is op 22-02-2016 om 21:11:10 uur verwijderd door Solar.

    Reden: ongewilde herhaling :-)

     
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef lindaatje
    Ik heb echt alle tips geprobeerd. Hdmi doet helemaal niets. Blijft het beeld zwart. Ook niet met een nieuwe kabel. Of met het draaien van de kabel.
    Met de scartkabel heb ik beeld..maar dat heeft een blauwe waas.

    Source doet ook niets.

    Bedankt voor de tips...

    Andere hdmi poort geprobeerd? Je moet wel de source knop van de tv ab hebben h?. Niet die van kpn. Wat zie je op de voorkant van de mb gebeuren. Staat daar de tijd of een kanaalnr? En heb je de xperiabox al van stroom af gehaald en daarna de mb ook van stroom af (dus echt de stekker eruit). 5minuten wachten en dan eerst de experia box aan, weer 2 minuten wachten en dan de mb aan? Wachten tot dat deze is opgestart, aan zetten en dan de tv aan?
  5. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Andere hdmi poort geprobeerd? Je moet wel de source knop van de tv ab hebben h?. Niet die van kpn. Wat zie je op de voorkant van de mb gebeuren. Staat daar de tijd of een kanaalnr? En heb je de xperiabox al van stroom af gehaald en daarna de mb ook van stroom af (dus echt de stekker eruit). 5minuten wachten en dan eerst de experia box aan, weer 2 minuten wachten en dan de mb aan? Wachten tot dat deze is opgestart, aan zetten en dan de tv aan?


    Jep allemaal gedaan!
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Scart kabel geeft wel beeld, maar met blauwe waas. Heb je nog een andere scart kabel? En druk de stekker er goed in aan beide kanten.

    In theorie kan de hdmi ingang van je tv of van het kastje defect zijn. Of heeft een update nodig om met kastje te kunnen gebruiken. Niet direct de tv wegdoen, of kpn de schuld geven dus, maar even de stick van samsung afwachten.
  7. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Lindaatje kan hier best een USB-tje ophalen (dorpje verderop), ik wil zelf het update bestand er wel ff opzetten.
    Kan nu helaas niet weg, ligt een kleutertje op bed hier.
  8. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Top Marinus >>LINK<<[/url] is de update van oktober 2015. Maar die had je vast ook al gevonden.
  9. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Top Marinus >>LINK<<[/url] is de update van oktober 2015. Maar die had je vast ook al gevonden.

    Eigenlijk niet, ben van nature werkschuw ;-) dus doe die dingen meestal als het ook echt zin heeft
  10. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef marinus

    Eigenlijk niet, ben van nature werkschuw ;-) dus doe die dingen meestal als het ook echt zin heeft


    Ik niet...ik dokter alles uit zodat als ik mij ergens voor aanbied ik ook met 99% zekerheid kan zeggen dat ik het oplos. Smile
  11. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Bedankt voor het aanbod maar ik krijg een usb stick opgestuurd
    Wil niemand tot last zijn.

    Bedankt!
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef lindaatje
    Bedankt voor het aanbod maar ik krijg een usb stick opgestuurd
    Wil niemand tot last zijn.

    Bedankt!

    Als iemand aanbiedt iets voor je te doen ben je tot last? Smile
Terug naar de lijst