Samsung tv updaten

Samsung tv updaten 

Onderwerp van lindaatje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zou eerst de handshake es uitvoeren. HDMI kabel er uit als tv en mediabox standby staan. 180 graden draaien (oftewel: wat in de box zat doe je in de tv en wat in de tv zat in de box). Daarna weer alles aanzetten (eerst de box en dan de tv). Evt met de ab van de tv zelf even juiste hdmi poort kiezen.

    Dat zegt haar niets denk ik. Handshake., Term hoor ik ook voor het eerst trouwensSmile
    Even een aardige buurman of buurvrouiw bij halen en laten meekijken misschien? Wellicht valt het allemaal enorm mee. Smile
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dat zegt haar niets denk ik.
    Even een aardige buurman of buurvrouiw bij halen en laten meekijken misschien? Wellicht valt het allemaal enorm mee. Smile

    Je moet ook willen om dingen te ondernemen....

    In de tv zitten ws maar 2 kabeltjes, de elektriciteit en de hdmi kabel. Trek deze uit de tv (de kabel die niet in het stop contact gaat) en volg waar ie naar toe gaat (dat zal de mediabox zijn). Haal m daar uit en stop de kabel die je uit de tv had gehaald daar weer in en dan de andere stekker weer in de tv. Aanzetten moet toch nog te snappen zijn lijkt mij. Ws is dan probleem al opgelost. Daarna pak je de ab van de tv erbij. Deze ws:

    Daar staat rechts bovenaan een knop met source druk daar op en ga alle hdmi poorten bij langs. Selecteren en dan op ok/enter drukken. Dan zou er beeld moeten komen.
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je moet ook willen om dingen te ondernemen....

    In de tv zitten ws maar 2 kabeltjes, de elektriciteit en de hdmi kabel. Trek deze uit de tv en volg waar ie naar toe gaat (dat zal de mediabox zijn). Haal m daar uit en stop de kabel die je uit de tv had gehaald daar weer in en dan de andere stekker weer in de tv. Aanzetten moet toch nog te snappen zijn lijkt mij. Ws is dan probleem al opgelost. Anders pak je de ab van de tv erbij. Deze ws:

    Daar staat rechts bovenaan een knop met source druk daar op en ga alle hdmi poorten bij langs. Selecteren en dan op ok drukken. Dan zou er beeld moeten komen.

    Smile

    Het zal wel aan source liggen denk ik. Die staat bij mijn samsung ook wel eens verkeerd in gesteld en dan heb ik ook blauw beeld . Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat draaien van de hdmi kabel wordt handshake genoemd. Dmv de hdmi kabel communiceren tv en box met elkaar. En soms zijn ze elkaar ineens kwijt, verstaan ze elkaar niet meer en weten niet wie of wat ze zijn. Ze moeten dan weer opnieuw kennismaken als het ware (handen schudden). Door de kabel te draaien doe je dat dus. 9 van 10 problemen met connectie tv box, beeld- en geluidskwaliteit hebben hiermee te maken.
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Solar

    Smile

    Het zal wel aan source liggen denk ik. Die staat bij mijn samsung ook wel eens verkeerd in gesteld en dan heb ik ook blauw beeld . Smile


    Dat zegt Dayenne ook juist Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar

    Smile

    Het zal wel aan source liggen denk ik. Die staat bij mijn samsung ook wel eens verkeerd in gesteld en dan heb ik ook blauw beeld . Smile

    Dat denk ik ook.
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Diegene


    Dat zegt Dayenne ook juist Smile
    Smile
    SmileSmile Ja en ik zeg dus dat ik denk dat ize gelijk heeft. Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat handshake gedoe is misschien overbodig.
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat handshake gedoe is misschien overbodig.

    Jep, gewoon instellen op juiste source.


    Jaaaaaaa Diegene, dat zei Dayenne al.........Smile
  10. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Solar

    Jep, gewoon instellen op juiste source.


    Jaaaaaaa Diegene, dat zei Dayenne al.........Smile


    Zeg dat dan
    Pfff , je lijkt wel een vrouw Smile
  11. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Ik heb echt alle tips geprobeerd. Hdmi doet helemaal niets. Blijft het beeld zwart. Ook niet met een nieuwe kabel. Of met het draaien van de kabel.
    Met de scartkabel heb ik beeld..maar dat heeft een blauwe waas.

    Source doet ook niets.

    Bedankt voor de tips...
  12. Bij mij hielp overigens de stekker van de tv uit het stopcontact halen en een paar minuten later er weer in. Iets met ontladen of zo.
Terug naar de lijst