Naaimachine?

Naaimachine? 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marjan9
    vasthouden is loslaten...

    Toon alleen de berichten van Marjan9
    Ik heb ooit eens een (goede) naaimachine gekregen, die nog steeds op zolder staat.
    Hebben? (gratis natuurlijk)

    Ik zal eens kijken wat voor merk het is
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef bart


    Een handnaaimachine werkt waarschijnlijk niet h??

    Voor die elastieken lipjes wel!
    Eventueel kleine scheurtjes in de binnentent moet je misschien laten voor wat het is. Ziet er misschien niet geweldig uit maar slecht reparatiewerk maakt het aanzien van de tent er ook niet beter op. Smile
    En grotere scheuren, dan toch echt de tent vervangen. Daar wil je niet tegenaan kijken als je betaald hebt voor een huurtent?
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Kleine scheurtjes moeten juist aangepakt omdat het anders grote scheurtjes worden. Kleine scheurtjes zijn besmettelijk.

    Maar het is ook weer geen pallet aan scheurtjes h?? Soms zit er eentje in. En ter plaatse verhelpen is het handigste denk ik, omdat ik ze dan zie. :-)
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Marjan9
    Ik heb ooit eens een (goede) naaimachine gekregen, die nog steeds op zolder staat.
    Hebben? (gratis natuurlijk)

    Ik zal eens kijken wat voor merk het is


    Oh ik denk zo maar dat ik dat wil ik dat wil ik dat wil ik....
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
  6. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef bart


    Een handnaaimachine werkt waarschijnlijk niet h??

    Een handnaaimachine, zo'n ouderwetse, die zijn juist heel krachtig dacht ik.
    Maar goed, je hebt er eentje aangeboden gekregen, dus het is opgelost.

    Mijn naaimachine kennis is ook alweer 25 jaar oud. Smile Dat krijg je op mijn leeftijd. Maar toen zou ik voor een Pfaff zijn gegaan want die zijn krachtiger dan de Singer die ik had en een stuk sneller. (Voor de lange stukken)
  7. Bericht van Rose_s is op 04-04-2016 om 17:24:15 uur verwijderd door Rose_s.

    Reden: Verkeerd begrepen

     
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik heb hier ook nog een pools of Tsjechisch ding van de Lidl staan. Als je er al naar kijkt zit de naald al weer vast.......Smile
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik heb hier ook nog een pools of Tsjechisch ding van de Lidl staan. Als je er al naar kijkt zit de naald al weer vast.......Smile


    Mijn zus heeft een singer bij de Aldi gekocht, eenvoudige maar fijne machine.

    Ik heb zelf ook een singer, oudje maar werkt prima, redelijk wat mogelijkheden..

    Ook husqvarna gehad, dat was de fijnste.
  10. quote:
    Dit schreef bart
    Kleine scheurtjes moeten juist aangepakt omdat het anders grote scheurtjes worden. Kleine scheurtjes zijn besmettelijk.

    Maar het is ook weer geen pallet aan scheurtjes h?? Soms zit er eentje in. En ter plaatse verhelpen is het handigste denk ik, omdat ik ze dan zie. :-)

    Als er een scheur in de binnentent zit, kan je niet zomaar de zijden van de scheur over elkaar leggen en dichtnaaien. Dan komt er teveel spanning op, weer een scheur.
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Als er een scheur in de binnentent zit, kan je niet zomaar de zijden van de scheur over elkaar leggen en dichtnaaien. Dan komt er teveel spanning op, weer een scheur.

    Misschien beter plakken met van dat vliesspul. Met de strijkboutSmile Is veel simpeler dan naaien.
  12. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Ik heb een best wel aardig goede naaimachine. Ik geloof Husqvarna. Met goede handleiding, ook hoe je de naald inrijgt 😉. En met extra stevige driedubbele elastische stiksteken enzo. Mag je lenen voor de zomer. Ding staat stof te happen (maar niet echt want zit in een mooie tas). Als ie kapot is moet je wel iets met verzekeringSmile.
Terug naar de lijst