Naaimachine?

Naaimachine? 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik heb hier ook nog een pools of Tsjechisch ding van de Lidl staan. Als je er al naar kijkt zit de naald al weer vast.......Smile

    Ik heb ook een oostblok ding. Hoog tijd om die eens weg te geven want alleen al dat ding naar de tafel in de kamer tillen is een toer. Smile Ik denk dat ie wel ruim 20 kilo weegt.
  2. Marjan9
    vasthouden is loslaten...

    Toon alleen de berichten van Marjan9
    quote:
    Dit schreef bart


    Oh ik denk zo maar dat ik dat wil ik dat wil ik dat wil ik....


    Alsjeblieft Bart, wel zelf ophalen.Smile ( zit in een prachtige koffer)
    Plaatje
  3. quote:
    Dit schreef Marlies

    Als er een scheur in de binnentent zit, kan je niet zomaar de zijden van de scheur over elkaar leggen en dichtnaaien. Dan komt er teveel spanning op, weer een scheur.


    Lapje dunne katoen (zo mogelijk zelfde stof als binnentent) er achter strijken met dubbelzijdig vlieseline en met een zigzagsteekje rondom stikken. Zo zou ik het doen.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Solar

    Misschien beter plakken met van dat vliesspul. Met de strijkboutSmile Is veel simpeler dan naaien.


    Ik denk dat dat alleen niet genoeg is.
    Wel een combi van vlies en naaien
  5. quote:
    Dit schreef frida_m


    Lapje dunne katoen (zo mogelijk zelfde stof als binnentent) er achter strijken met dubbelzijdig vlieseline en met een zigzagsteekje rondom stikken. Zo zou ik het doen.

    Smile
  6. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ik zou voor het traditionele handwerk gaan, wel ijzerdraad meenemen. Is veel sterker.

    Maar in jouw geval Bart denk ik dat je beter 2 naaimachines mee kunt nemen. Want stel dat de naaimachine stuk gaat dan heb je in ieder geval een reserve mee.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Zou Bart het allemaal nog volgen? De gemiddelde man loopt hier echt helemaal op vast he... Smile
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Zou Bart het allemaal nog volgen? De gemiddelde man loopt hier echt helemaal op vast he... Smile

    Smile
  9. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    Als de gratis machine vastloopt, raad ik de 'lockmachine' van Lidl aan.
    Kost 149 euro. Lijkt veel maar is niets als je er jaren achtereen tentreparaties mee kan uitvoeren.
    Perfect voor dit soort reparaties.
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb vorig jaar een oude voortent gescoord en voor 35 euro een tweedehands lichtgewicht naaimachine (Toyota) gekocht.

    De voorpanden van die tent heb ik helemaal op maat gemaakt om er een afscheiding van te maken voor mijn overkapping in de tuin, die aan 1 kant helemaal open was. Het was een hoop knipwerk, maar vooral veel stikwerk.

    Ik geloof dat het mij 1 of 2 naaimachinenaalden heeft gekost, maar het ging hartstikke goed.

    Ik denk dat het een kwestie van proberen is en met binnentent-stof moet het gemakkelijk gaan denk ik.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Marjan9
    Alsjeblieft Bart, wel zelf ophalen.Smile ( zit in een prachtige koffer)


    Wauw een echte Vendomatic. Nog even en die is echt geld waard!

    Super!
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Lapje dunne katoen (zo mogelijk zelfde stof als binnentent) er achter strijken met dubbelzijdig vlieseline en met een zigzagsteekje rondom stikken. Zo zou ik het doen.


    Zoiets denk ik. Een lappie er achter!

    Maar is "vlieseline" echt iets, of is dat zelf verzonnen?
Terug naar de lijst