nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef JosZ
    Ik ben twee jaar lid geweest van NMLK, maar ben er uit gegooid toen ik 45 werd, dat was te oud.


    Dat is 7 jaar geleden ;-)

    Ondertussen zijn er 6 leeftijdscategorie?n
    Om gelijkgestemden te ontmoeten werken ze met zes verschillende leeftijdscategorie?n:

    1. 25 - 39 jaar
    2. 30 - 45 jaar
    3. 35 - 49 jaar
    4. 40 - 55 jaar
    5. 45 - 59 jaar
    6. 50 - 65 jaar
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef JosZ
    Ik ben twee jaar lid geweest van NMLK, maar ben er uit gegooid toen ik 45 werd, dat was te oud.


    Die leeftijdsgrens verouderd mee met de leeftijd eigenaar van de site heb ik gehoord. Hij wil zelf een leuke vijver......
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Die leeftijdsgrens verouderd mee met de leeftijd eigenaar van de site heb ik gehoord. Hij wil zelf een leuke vijver......

    Ik ken de eigenaar en dat is helemaal niet hoe hij er in staat... Hij denkt commercieel en wil het aanbod voor hem zo commercieel interessant mogelijk houden. Heel logisch ook, want hij is gewoon ondernemer ;-)
  4. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Die leeftijdsgrens verouderd mee met de leeftijd eigenaar van de site heb ik gehoord. Hij wil zelf een leuke vijver......


    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik ken de eigenaar en dat is helemaal niet hoe hij er in staat... Hij denkt commercieel en wil het aanbod voor hem zo commercieel interessant mogelijk houden. Heel logisch ook, want hij is gewoon ondernemer ;-)


    Het ene sluit het andere niet uit ;-)
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Sterke




    Het ene sluit het andere niet uit ;-)

    Heb je helemaal gelijk in. Laten we gewoon van het negatieve en 'van horen zeggen' uitgaan. Daar bereiken we allemaal veel meer mee.
  6. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Heb je helemaal gelijk in. Laten we gewoon van het negatieve en 'van horen zeggen' uitgaan. Daar bereiken we allemaal veel meer mee.


    Ik heb het allebei horen zeggen en neem het met een korreltje zout. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Sterke


    Ik heb het allebei horen zeggen en neem het met een korreltje zout. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

    Het is maar wat je belangrijk vindt denk ik dan.
  8. Ilonka68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ilonka68
    Hoi, de reacties over nlmk spreken voor zich. een leuk alternatief is fellas.nl
  9. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Ilonka68
    Hoi, de reacties over nlmk spreken voor zich. een leuk alternatief is fellas.nl


    Bedankt voor de tip.. ! Gelijk gekeken op Fellas.nl Smile
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Voor de mensen uit de regio Leiden, Zoetermeer, Den Haag, Rotterdam is citee.nl een erg leuk alternatief. >>LINK<<
    Voordeel is dat alles in de regio zelf wordt georganiseerd en je dus contacten opdoet in je eigen woonomgeving.
  11. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Erna
    Voor de mensen uit de regio Leiden, Zoetermeer, Den Haag, Rotterdam is citee.nl een erg leuk alternatief. >>LINK<<
    Voordeel is dat alles in de regio zelf wordt georganiseerd en je dus contacten opdoet in je eigen woonomgeving.


    Heel fijn, thanx !!! (mijn zoon Erwin is ook op 10 september jarig !!)
  12. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Die leeftijdsgrens verouderd mee met de leeftijd eigenaar van de site heb ik gehoord. Hij wil zelf een leuke vijver......

    Heeft hij nog steeds niet gevangen.

    Heeft hij dat nu nog niet, dat was in mijn tijd al.Smile

    Trouwens de leeftijden worden steeds aangepast omdat hij zelf ook ouder wordt.
Terug naar de lijst