nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef mamavan2



    Ohhh dus kan gewoon een gokje wagenSmile

    Moet niet gekker worden. Zo heb/had je er toch ook 1...alleen knappe mensen haha. Wat is nou knap/lelijk en slim/minder slim😜


    Jaja, Judith...., maar mbt de eis alleen knappe mensen zullen wij toch geen moeite hebben ? Dan gaan we sowieso door voor de volgende ronde ..! haha
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?


    Yep.
    Dus daarom ben ik wel lid van OA en SingleUnited. En niet van NieuweMensenLerenKennen. Heel simpel.Want ik vind ze te duur en ik kan de uitjes die ik organiseer waarvoor ik accommodaties voor huur daar niet plaatsen, want dat zien ze als commercieel of concurrerend. Prima. Dan niet.
  4. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?


    Ik heb de voorwaarden niet gelezen en me gewoon aangemeld omdat ik de uitjes leuk vond, dus ik wist niet waar ik me wel/niet in zou kunnen/hoeven vinden.
  5. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    En voor mij weegt de contributie van 5 euro per maand niet op tegen het feit dat er heel veel (gratis of voor weinig) uitjes op fietsafstand zijn, wat me dan weer vele benzinekosten bespaart :-)

    Ieder pikt er het zijne (of hare) uit :-)
  6. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?


    Precies...of je wordt wel lid ook al voldoe je zgn niet aan de eisen en/of je doet alleen wat je leuk vindt .... Zoooo duur is het nou ook weer niet...
  7. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Dimmy
    En voor mij weegt de contributie van 5 euro per maand niet op tegen het feit dat er heel veel (gratis of voor weinig) uitjes op fietsafstand zijn, wat me dan weer vele benzinekosten bespaart :-)

    Ieder pikt er het zijne (of hare) uit :-)


    Haha, dat zeg ik...:-)
  8. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?


    Mijn mening geven mag wel toch???
  9. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef allrounder


    Jaja, Judith...., maar mbt de eis alleen knappe mensen zullen wij toch geen moeite hebben ? Dan gaan we sowieso door voor de volgende ronde ..! haha


    Whahahaaaaa tuuuuurlijk
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Mijn mening geven mag wel toch???

    Rustig maar Smile

    Ik schrijf nergens dat dat niet mag toch? Ik gaf alleen mijn mening dat ik het apart vind als iemand kritiek heeft op de eisen. En dan nog is de vraag of je je aangesproken wilt of moet voelen Smile
  11. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Rustig maar Smile

    Ik schrijf nergens dat dat niet mag toch? Ik gaf alleen mijn mening dat ik het apart vind als iemand kritiek heeft op de eisen. En dan nog is de vraag of je je aangesproken wilt of moet voelen Smile


    Haha rustig maar Bloem😉

    We geven allebei onze mening.
  12. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Mijn mening geven mag wel toch???


    ZEEEEEKER !!!!
Terug naar de lijst