nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Mijn mening geven mag wel toch???


    Zolang je geen bevriend staatshoofd beledigt...
  2. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Sterke


    Zolang je geen bevriend staatshoofd beledigt...


    Zou niet durven!

    Even iets anders, jij bent die van de trein toch?
  3. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Zou niet durven!

    Even iets anders, jij bent die van de trein toch?



    Trein? Ik?
  4. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Sterke



    Trein? Ik?


    Haha met Astrid, treinen reden niet, lift....zegt dat je iets??
  5. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Leuke website en leuke uitjes. Net als OA< je pikt er uit wat je bevalt en de rest laat je zitten.
    Goh " randstadkakkers" dat heb ik nog niet eerder gehoord...
    ALs er bij wandelingen 5 euro staat is dat niet omdat de organisator dat wil hebben maar een indicatie voor de drankjes die je onderweg misschien gaat drinken ergens.
    Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil. Als je struikelt over HBO dan meld je je toch niet aan.
    Leven en laten leven.
  6. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Haha met Astrid, treinen reden niet, lift....zegt dat je iets??


    Oja, dat was ik Smile
  7. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef allrounder


    Haha, dat zeg ik...:-)


    Haha ik hoor het
  8. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Dimmy


    Haha ik hoor het


    Wat zeg je ?Smile
  9. willemijn1
    geniet :) :)

    Toon alleen de berichten van willemijn1

    Dacht is even kijken of iemand al op mijn berichtje heeft gereageerd...43 reacties! Hahadie zag ik niet aankomen....

    Mijn twijfel ligt vooral in de kosten voor minimaal een half jaar terwijl ik er nog geen ervaring mee heb. Zo'n proefabonnement klinkt goed. Zal daar eens naar op zoek gaan. En verder veel positieve reacties dus, mooi! Ik hoop idd dat zij wat meer activiteiten hebben in mijn woonplaats (Enschede). Soms wel zo lekker om even op de fiets te kunnen stappen.

    En ook nog wat andere websites dus...thanks mensen!
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef elly69
    Leuke website en leuke uitjes. Net als OA< je pikt er uit wat je bevalt en de rest laat je zitten.
    Goh " randstadkakkers" dat heb ik nog niet eerder gehoord...
    ALs er bij wandelingen 5 euro staat is dat niet omdat de organisator dat wil hebben maar een indicatie voor de drankjes die je onderweg misschien gaat drinken ergens.
    Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil. Als je struikelt over HBO dan meld je je toch niet aan.
    Leven en laten leven.

    Ok. Klinkt toch wel aardig.
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik vind 5 euro per maand en dan ook nog apart betalen voor een wandeling best pittig.
    Dit is natuurlijk ook een manier om een drempel op te werpen. Met HBO-eisen heb ik niet zoveel.
    Een vriendin van mij met HBO is een keer een eetgroep uitgezet omdat ze geen universitaire opleiding had en geen kookeiland in de keuken. We hebben hierom in een deuk gelegen van het lachen!Smile

    Ik heb zelf goede ervaringen met Margriet Vriendinnen. Is te vinden op Facebook. Daar vind je in het eerste bericht ook alle regio- en plaatselijke clubs. De ene groep zal actiever en leuker zijn dan de andere, want het valt of staat uiteraard van de mensen die er in zitten.
    Voor daten zijn deze clubs ongeschikt omdat er alleen maar vrouwen in zitten. Ik ben zelf actief in Vriendinnengroep Deventer, en wij hebben hele gezellige uitjes: wandelen, stedentrips, uit eten gaan, zaterdagmiddagborrel, biooscoop bezoek, etc..
  12. JosZ
    ....

    Toon alleen de berichten van JosZ
    Ik ben twee jaar lid geweest van NMLK, maar ben er uit gegooid toen ik 45 werd, dat was te oud.
Terug naar de lijst