nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wendela
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wendela
    Breda heeft ws een overschot aan dames tussen de 40 en 50.

    Het is jammer dat NMLK bij de aanmelding niet noemt dat je "gewogen" moet worden. Je krijgt alleen een berichtje dat je inlogcode per mail naar je onderweg is, maar vervolgens ontvang je niets.

    Het ziet er levendig uit, voor zover ik kan beoordelen nu ik nog geen lid ben. Ik hoop dat ik me kan aansluiten binnenkort.
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Heb 1x een afspraak gemaakt om via NMLK ergens aan mee te doen, paar jaar geleden alweer

    Ik zag de groep zitten op een terras, ik zou zonder twijfel met stip de jongste zijn... Leeftijd vanaf 60 als ik de groep zo zag zitten.

    ben doorgefietstSmileSmile
    Daar had ik echt geen zin in
  3. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Je wordt bedankt.

    Flauwekul zeg.

    Dus als je 60 ben, ben je al oud.

    ??


    Die kunnen ook gezellig zijn hoor
  4. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    Zeker is dat flauwekul dat je met 60 oud bent. Vooral als je zelf 50+ bent Loezepoes :-) Je bent zo 60 en het lijkt me nog leuk ook.
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Niet zo op de teentjes getrapt zijn hoor...ik heb het over 60+. Heb genoeg vrienden en kennissen van die leeftijd die volop in het leven staa. Op een of andere manier had ik dat bij dit groepje niet. Ben twee x langs het terras gefietst en gevoeld dat ik hier niet blij van zou worden. Overigens waren sommigen zoals ik dat kon zien wel ri hting 70.
    Mijn beste vriend wordt volgende maand 59 dus leeftijd zegt niks.
    was voor mij gewoon een momentopname dat ik daar niet bij zou passen
  6. Mariel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mariel
    Ik ben een jaar lid geweest van NMLK
    Het kost ?60/ jaar
    Je kan inschrijven op allerlei activiteiten en uitjes of zelf organiseren
    De kosten zijn bij een wandeling bojv. Zijn vaak bedoelt als je onderweg iets wilt eten/drinken. De wandeling kost niets. Baak neemt ieder zelf eten mee voor onderweg.
    Ook het HBO gehalte valt reuze mee, ik heb ook geen HBO en viel zeker niet buiten de boot.

    Wat wel opviel is dat wandelingen al vaak vol zitten voordat ik het te zien kreeg omdat mensen die elkaar al kennen elkaar tippen.

    Maar er wordt zoveel afgezegd op t lastste nippertje dat je vanaf de wachtlijst vaak nog meekan.

    Het is het proberen waard denk ik. Je moet het vaak zelf ervaren.

    Gr. Mari?l
  7. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Ik heb niet alles gelezen maar waarom Nmlk als je al op OA bent. Is daar iets specifieks dat OA niet heeft?
  8. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Peppie
    Zeker is dat flauwekul dat je met 60 oud bent. ....


    Kijk dat zijn nou zinnen die ik graag lees!
  9. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C
    Ik heb niet alles gelezen maar waarom Nmlk als je al op OA bent. Is daar iets specifieks dat OA niet heeft?


    Ja zeker. Veel meer uitjes in de buurt en meer keuze!
    Ik ga bijv graag naar dans-uitjes maar die van oa zijn voor mij al gauw 3 kwartier rijden. Gisteravond via nmlk in Breda wezen dansen 💃 Tien minuutjes fietsen, paar biertjes gedronken, toch wel fijn!

    Plus dat je daarmee ook mensen uit je eigen omgeving ontmoet. Oa' ers zijn lief maar ook weer vaak zo ver weg. En nmlk heeft dan weer geen forum.

    Kortom: voor mij beide.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Sowieso is het ook leuk om mensen om je heen te hebben die niet allemaal alleenstaande ouders zijn. 1 van mijn beste vriendinnen leren kennen via Nmlk. We verschillen qua levens als dag en nacht, maar matchen enorm qua persoonlijkheid. En ze is van mijn leeftijd. Ook niet geheel onbelangrijk.
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Oke, maar ik lees dat het in principe voor hoog opgeleiden is?
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C
    Oke, maar ik lees dat het in principe voor hoog opgeleiden is?


    Niks van aantrekken, gewoon aanmelden als het je leuk lijkt.
Terug naar de lijst