Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Als je huurt is er toch ook sprake van een woningbouwvereniging? Kun je daar geen contact mee opnemen? Of huur je van een particulier? Ook die kun je er bij betrekken.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Jezus. Wat een achterlijke gladiolen zeg.

    Allereerst zou ik de verhuurder inschakelen, daarna de gemeente bellen en ik zou direct die achterlijke planken weghalen. Al zou er geen officieel recht van overpad zijn, het is niet aan de buren om dan zonder instemming dan wel toestemming de huidige en landurige situatie te veranderen op deze manier. Daarnaast snijden ze zich enorm in hun vingers door het zo te doen en dat gaat ze juridisch problemen opleveren.

    Moet ik even langs komen met mijn gereedschapskist? Halen we hun schuurtje ook meteen weg.
    29 aug '16 - 08:18:02 / 29 aug '16 - 08:46:49
  3. Wat een territorium drift bezitten die buren, ik dacht dat alleen dieren dat hadden.
    Maar je bent er maar mooi klaar mee pfff wat een pestkoppen.
    De enigste optie die ik kan bedenken is al gegeven, de woningbouw bellen.
    In elk geval lijkt het me sterk dat dit zomaar mag.
    Succes verder.
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Bizar.
    Ze winnen er niks mee.

    Woningbouw! Van hen zijn de woningen.
    Er bestaat zoiets als, woongenot. Waar je als huurder recht op hebt.

    Dit wordt jou nu zomaar door een andere hurende buur afgenomen? Dat lijkt mij niet het recht van nr 4
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Als je huurt is er toch ook sprake van een woningbouwvereniging? Kun je daar geen contact mee opnemen? Of huur je van een particulier? Ook die kun je er bij betrekken.


    Dat lijkt mij ook de eerste stap.

    Wat een mafkezen Smile
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Wat zal dit een onveilig gevoel geven. Alsof je wordt belaagd in je eigen woning, wat ook eigenlijk zo is.
    Blijf alsjeblieft zo strijdbaar, haal er desnoods een paar van ons bij ter morele ondersteuning en verdedig je plekje. Het kadaster geeft gewoon uitsluitsel, recht van overpad verjaart niet en jouw woningbouwvereniging is verplicht om dit na te zoeken.
    Laat je helpen.
  7. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Wat mij betreft komt heel OA hier langs Smile

    Net mijn vuilcontainer uit de tuin gehaald en met een donderend geraas voor hun huis gezet.

    Oorlog dan maar en ik hoop dat ze de politie bellen en hierover gaan klagen hogerop. Ik heb geen andere plek hiervoor dan in mijn tuin.
    En ga tot er geen andere oplossing is niet met dat ding door mijn huis heen om 'm buiten te zetten op donderdag.
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Vreselijk buren waar mee je niet door 1 deur kan,,

    Al dat getreiter naar elkaar bah..Smile

    Ik zou inderdaad woningbouw in schakelen waar je van huurt,,
    Als die niks doen dan hogerop zoeken,,

    Sterkte..
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Heb je de verhuurder al gebeld? Dat is de eerste die je erin moet betrekken, ff nagezocht op het >>LINK<<

    Bij de rijdende rechter is eens een zaak geweest met huurders, misschien is dat terug te zien bij uitzending gemist. Als je huurder bent van dezelfde verhuurder, is alle grond van de verhuurder en kan je als huurder niet eens gaan zeiken onderling over zaken als erfgrens, dat is wat ik me nog herinner.
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Hij is lid van zo'n motorclub. Zo zit hij ook op dat ding. King of the road, maar hij is het niet.
    Afijn, het zit tegen zo'n aso clubje aan dan. Geen normale club in ieder geval. Tatoeages van onder tot boven.

    Dus ongevaarlijk is het niet met zijn achterban misschien als hij erover gaat praten in de club. Daarom heb ik de politie er ook bij gehaald. Dit moet bekend zijn. Maar ik laat mij er niet door afschrikken. Ik heb een hond en niet zo maar eentje :haar: Die verdedigt mij tot op het bot.

    Er was toch al veel agressie naar mij toe, afgelopen weekend, dus dit verandert er niet veel meer aan. Die container blijft daar staan of ik zet 'm in zijn portaal waar meer van die dingen staan. Maar daar woon ik niet. Hij veroorzaakt dit, dus dit was even de 3e actie nu. Zo meteen bellen met de woningcorporatie en foto's opsturen. Don't mess with me. Ik mess terug. Verder ga ik niks meer doen.

    Vannacht dacht ik ... Even knalhard mijn voordeur dichtgooien. Daar slapen ze naast. Maar dat doe ik dan net weer niet. Nooit gedaan ook. Veel rekening altijd met hun gehouden. Dat wil ik blijven doen, want ze hebben een rotwoninkje. Heel gehorig als ik niet wat oplet met lawaai maken.
  11. Meer dan sterkte heb ik niet toe te voegen Marnel. Het lijkt wel alsof je in een film bent beland, eentje waar je liever niet in wil meedoen. Heb ooit in een ver verleden ook een conflict met buren gehad en ervoer dat als enorm stressvol.
  12. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Jezus. Wat een achterlijke gladiolen zeg.

    Allereerst zou ik de verhuurder inschakelen, daarna de gemeente bellen en ik zou direct die achterlijke planken weghalen.

    Ik zou he-le-maal niets zelf doen. Laat de verhuurder dit lekker oplossen. Als je zelf iets doet, verwordt het makkelijk tot waar twee kijven hebben twee schuld.
Terug naar de lijst