Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Het maakt mij nu niet meer uit.

    Sfeer is toch al verziekt. O ja, die vuilnisbak nog. Daar deed eerste meneer wat moeilijker over dat ik die pal voor de buren heb gezet. Zij niet.

    Heb gezegd dat die vuilnisbak daar blijft staan totdat ze dit oplossen. Zij zou ook niet met een vuilnisbak door haar woonkamer gaan denk ik.
    Of ze dacht ... Ik ga niet meer in discussie met deze mevroi. :scheel:

    Hij staat er nog.

    Ik werk niet vandaag. Mijn vrije dag. Dit was het voorlopig.
    Triest gedoe allemaal maar ik gun het die mensen nu niet dat ik opgeef.

    Ga even naar het strand uitwaaien. Morgen weer over tot de orde van de werkdag.

    Smile
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Nu je huis zonder achterom is, hoef je zeker ook minder huur te betalenSmile
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Marnel
    (buuf is huurder, motorman woont hier officieel niet geloof ik).




    Kan je misschien hier iets mee? Bijvoorbeeld telefoontje naar socialedienst, belastingdienst? Smile
    Komen ze nog wel in aanmerking voor een sociale huurwoning (scheefwoners?)?


    De vorige rijdende rechter zit nu bij SBS:

    >>LINK<<
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wat een bizar verhaal.
    Even over kadastrale grenzen, in de 80-er jaren wijk waar ik woon is er alleen een officiële grens per blok huizen en niet per huis/tuin.
    Ik hoop dat het bij jou beter geregeld is en wens je heel veel sterkte
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Nou, dit is met recht een bizar verhaal.

    Mijn schuurtje staat ook buiten mijn tuin, maar er is wel een gangetje er naar toe. Ik vind dat al niet altijd handig, laat staan dat je er een heel blok voor om moet.

    Dat pad zal ooit niet voor niks zijn gemaakt lijkt mij.

    Wat een nare buren heb je zeg. Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten. Toi toi.
  6. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    quote:
    Dit schreef Marnel
    Al 2 mensen geweest van de Woningbouw

    Spoedgeval :D

    Dame op hoge hakken vond het dus terecht dat alles was dichtgetimmerd. Niet te geloven! De semi wijkmanager vond eerst van niet, maar knikte ook vrolijk mee.

    Zij dacht deze kwestie even af te handelen in een uurtje. Had een manier van mij toespreken alsof ik de schuldige was. Mooi dan, zei ik. Dan ga ik naar de Rijdende Rechter. Want u kunt wel wijzen naar andere huisjes zonder achterom, maar die hebben daar hun schuur niet staan.


    Dat andere huizen geen achterom hebben is een merkwaardig argument, want dan is er ook geen strijd.
  7. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    Het huis wat ik vandaag dus verko het heb had ook als een van de weinigen een eigen achterom. Velen waren jaloers maar het was zo. Kwam er n nieuwe buur die ook begon te roepen over recht van overpad, nee hoor zei ik dan, zoek maar op en nooit meer wat van gehoord. Was gewoon mij. Poort, die gaan ze echt niet zomaar dichttimmeren dan hoor! Al moet ik eigenhandig die planken eraf rukken, bet is mijn poort en als zij er anders over de ken gaan ze maar naar de rechter
  8. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Die getimmerde planken...die schutting links is van jou toch ? Kun je die timmerplanken niet van jouw schutting af halen ?
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Die getimmerde planken...die schutting links is van jou toch ? Kun je die timmerplanken niet van jouw schutting af halen ?


    Als ik het goed heb begrepen is de tuin van Marnel aan het einde vh gangetje en zijn de schuttingen vd betreffende buren (huur en koop)
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef nibo


    Als ik het goed heb begrepen is de tuin van Marnel aan het einde vh gangetje en zijn de schuttingen vd betreffende buren (huur en koop)


    Maar die deur zie je niet meer.
  11. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    O. rijtjes haaks op elkaar zie ik nu.

    Als het al tien jaar zo bestaat hou je sowieso je recht op overpad. >>LINK<<
    Dan mogen je buren dit dus niet zo maar dicht timmeren.
    Wij hadden in ons vorige huis ook verjaard overpad.(maar geen problemen met de buren)
    29 aug '16 - 18:27:40 / 29 aug '16 - 18:40:15
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat een drama. Heb je je originele huurcontract nog ergens? Staat daar misschien iets in?
    Of foto's van het begin, waarmee je kunt aantonen dat deze situatie al jaren zo is?
Terug naar de lijst