Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Het kadaster zul je niet veel aan hebben. Daar staat alleen eigendom geregeld, dus alleen als de koop-buur had beweerd dat het van hun was had dat wat uitgemaakt.
    Je huurcontract kan wellicht uitkomst bieden, als daarin beschreven staat dat je een achterom hebt.
  2. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Eigenaar is de woningstichting. Zou dus ook gewoon in het kadaster moeten staan.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Als de buren niet willen meewerken met de rijdende rechter, kun je ook de zaak aanspannen tegen de woningbouw..... eens zIen of meester visser een leuke dwangsom heeft
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Maar ze willen schuttingtaal in dat programma. Tussen de woningbouw en mij gaat het heel saai worden.

    Al weet ik zeker als de Rijdende Rechter hier komt ... De buren hun hoofd over de schutting steken.
    Dat zal ik melden. Als er geen tegemoetkoming komt van de buren of de corporatie, ga ik als eerste wel de foto's opsturen naar dat programma.
    Dat hebben ze nog niet eerder zo meegemaakt misschien

    Ik kan niet alle vragen hier verder beantwoorden. Had om advies gevraagd en anders wordt het een dagtaak ;-) Het staat er allemaal wel in nu hier.

    Genoeg om advies te geven. Maar ik kom zelf ook een heel eind met stug volhouden. Ik ken een paar juristen die ik ook kan aanschieten later.

    Ik hou jullie wel op de hoogte van het verdere verloop.
  5. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Wat een drama. Heb je je originele huurcontract nog ergens? Staat daar misschien iets in?
    Of foto's van het begin, waarmee je kunt aantonen dat deze situatie al jaren zo is?

    O deze nog niet geschreven.

    Nee staat niets van in het huurcontract

    Ik maak veel foto's maar nooit van die lelijke schuttingen aan de achterkant. Maar dit is al bevestigd door de buren, dus geen punt meer. Ze weten dat het al ruim 7 jaar zo is.

    Dank allemaal nog voor het meedenken :-)
  6. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Marnel
    ...

    Ik hou jullie wel op de hoogte van het verdere verloop.


    Sterkte!
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Marnel

    O deze nog niet geschreven.

    Nee staat niets van in het huurcontract

    Ik maak veel foto's maar nooit van die lelijke schuttingen aan de achterkant. Maar dit is al bevestigd door de buren, dus geen punt meer. Ze weten dat het al ruim 7 jaar zo is.

    Dank allemaal nog voor het meedenken :-)

    Sterkte.
  8. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ik denk dat het heel simpel is, hoor.
    Je huurt een huis en tuin in de staat zoals het is op het moment van de start van de huur.
    Als dat met een achterom en een paadje is, dan mag dat niet zomaar worden veranderd.
    Niet door de woningcorporatie, en z?ker niet door je buren. De corporatie zou je buur moeten aanspreken op het veranderen.
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik ga mee met Loeki.
    Dat zou ook mijn argument zijn.

    Verder vind ik het vreselijk wat je nu meemaakt...
  10. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Loeki
    Ik denk dat het heel simpel is, hoor.
    Je huurt een huis en tuin in de staat zoals het is op het moment van de start van de huur.
    Als dat met een achterom en een paadje is, dan mag dat niet zomaar worden veranderd.
    Niet door de woningcorporatie, en z?ker niet door je buren. De corporatie zou je buur moeten aanspreken op het veranderen.


    Goeie. Smile
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Loeki
    Ik denk dat het heel simpel is, hoor.
    Je huurt een huis en tuin in de staat zoals het is op het moment van de start van de huur.
    Als dat met een achterom en een paadje is, dan mag dat niet zomaar worden veranderd.
    Niet door de woningcorporatie, en z?ker niet door je buren. De corporatie zou je buur moeten aanspreken op het veranderen.

    +1
  12. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    quote:
    Dit schreef Loeki
    Ik denk dat het heel simpel is, hoor.
    Je huurt een huis en tuin in de staat zoals het is op het moment van de start van de huur.
    Als dat met een achterom en een paadje is, dan mag dat niet zomaar worden veranderd.
    Niet door de woningcorporatie, en z?ker niet door je buren. De corporatie zou je buur moeten aanspreken op het veranderen.


    Dit lijkt mij ook.

    Jeetje, wat een gedoe. Akelig! Sterkte!
Terug naar de lijst