Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Die-ene


    Een kat in het nauw maakt rare sprongen dus


    Ja, ik zat in het nauw en woon hier alleen met zoon.
    Ik heb wel laten zien dat ik niet bang voor ze was.

    Maar ik zat wel in het nauw met alles.
    Heel vervelend zo.

    Dus dat ook he? Als je dat graag wilt horen.
    Je hebt gelijk. Op de lange duur kon ik dit niet meer aan denk ik.
  2. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Ik volg je draadje..
    Ik ken je niet, maar hoe je hier mee omgaat...
    Respect...Smile


    Het is anders wel aardig een anti-climax zo
    maar toch maar beter ...

    Hoop dat ik ook een beetje respect afdwing bij de buurtjes.
    Verder kom ik niet met ze ;-)
  3. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Knap Marnel, dat je kiest voor rust en niet voor strijd> Of ze zich ook een beetje schuldig gaan voelen betwijfel ik, waarschijnlijk vinden ze dat zij helemaal juist handelen. Ik "herken" zulke buren wel een beetje, ooit hadden we een gedeelde opgang met de buren.

    Heel veel sterkte


    Misschien heb je gelijk. Nou ja, laat ik dat dan maar zelf denken.
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Dion
    Een boom in de eigen tuin kappen. Mag dat wel?
    >>LINK<<


    Smile

    Ja, dat mag bij deze. Is echt geen reus van een boom hoor.
    Wel groot om alleen weg te halen en zelf geplant ooit.

    Ik vind dit trouwens wel de meest irritante reactie Smile
    Dus ik ga weer verder met kappen.

    Men houdt hier van schuttingen en niet van groen.
    Oh ja, groene schuttingen dan weer wel.

    Dus er zal niemand zijn die hier moeilijk over gaat doen in deze streek.
    3 sep '16 - 12:54:12 / 3 sep '16 - 13:11:36
  5. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, dat kan. Maar niet met die boom.

    met die ingang misschien wel weer. Al zeiden ze het zelf en de wbv ook.

    Ik hou inderdaad nog maar met alles rekening. Maar weet even niet hoe ik het anders op moet lossen.
    De spullen die ik weinig gebruik gaat in die schuur achterom. En de rest gaat in een ander schuurtje die zelf gebouwd is in mijn tuin.

    Dat is volgens de voorschriften gegaan. Steekt niet boven schuttingen uit :bang:

    En dan heb ik deze hele case toch om naar te verwijzen? Het conflict maar verder uit de weg gaan dus.
    De gemeente kan ook nog moeilijk gaan doen, maar ik heb het stukje groen geadopteerd waar de ingang komt.
    Ik ben er nog niet, maar dat gaat wel goedkomen allemaal denk ik.
    Maar ik hou er inderdaad ook nog steeds rekening mee ...

    Zoon kwam net thuis met een vriend. Gingen heel boos roepen wat een kl@@tzakken het zijn
    Hou op! Dit stadium heb ik al gehad, net een brief gestuurd en klaar ...
    Maar het zijn jongens die wel kunnen vechten en ze zagen er even een uitdaging in geloof ik.

    Dus ook dat weer tot rust gebracht nu. En nu weer echt verder. Ben toch blij dat ik dit draadje heb gestart.
    Kan mij niks schelen hoe het overkomt op sommigen. Met dank voor het overige begrip dan weer wel ;-)
    Maar ik snap ook wel dat deze move weer echt iets voor mij is en onbegrijpelijk voor een aantal misschien.

    Toch is het het beste ... ik heb er zelf geen problemen meer mee. Als ik er nog maar niet weer extra problemen bijkrijg ... Want het is wel even genoeg geweest zo.
  6. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Bea
    Als Marnel's boom niet voorkomt op de lijst van bijzondere bomen in haar woonplaats mag ze gewoon kappen.

    Marnel heeft alleen maar bijzondere bomen. Fruitbomen Smile
    De mooiste en meest bijzondere is nu verworden tot een stam nog in de grond.

    Morgen krijg ik extra hulp en de jongens helpen ook al mee nu.
    Met uitgraven ... want dat is echt te zwaar.

    Er hoeft maar 1 boom het veld te ruimen, dus de schade valt mee.
    Ik mag even niks meer doen hoor ik net. Smile
  7. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Arno
    Wooooww!
    Respect hoor, hoe je hier uit de strijd stapt, en kiest voor de, voor jou, best-voelende oplossing.
    Nog even en je kijkt straks elke dag met trots naar de, met eigen handen gecre?erde, letterlijke uitweg uit deze uitdaging.
    SmileSmileSmile

    Ja, hahaha

    Ik heb mij een weg moeten vinden door al dat groen vandaag. Tjongejonge, het was wel erg ook. Too much
    De buurtjes hebben er ook nog voordeel van, want zag een ondergrondse wingerd en die heb ik nu kunnen stoppen naar de buren
    Met deze uitgang kan ik het beter onder controle houden dat het niet hun kant uitgaat.

    En het wordt uiteindelijk rianter en breder zodat ik er met meer dingen doorheen kan.
    Al extra hulp nog erbij gekregen. Men zag mij hier zwoegen.

    Volgende week de verplaatsingen van de ene schuur naar de andere.
    Dat doe ik 's avonds, want een heel gesjouw en overdag zijn zij daar allemaal.

    Het is wat bizar nu. Zij met hun schuur bezig en ik op een paar meter afstand met mijn ding bezig hier.
    Hoop maar dat het rustig blijft verder.
  8. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ik een paar dagen geleden ook niet :D

    Alles is rustig gebleven. Struiken verplaatst. Bbq'tje voor alle hulp.

    Morgen is het af! :-)

    Oh Clara, dank voor het aanbod van de vijg. Had er iets teveel staan en door het pad moest ik eea verplaatsen. Dus geen ruimte meer over.
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Dank jullie wel hoor. Superaardige reacties, terwijl het lijkt alsof ik een laffe beslissing heb genomen, maar het kostte wel wat ...

    Kijk Clara ... De abrikoos :D
    Zo sneu, hij heeft zo z'n best gedaan en dan is dit het einde. Ik vind bomen die gekapt zijn en op de grond liggen altijd zo triest ... Smile En zeker deze dan. Die krijgt nu de twijfelachtige eer om te dienen als pad. Kleine takjes en bladeren als basis. De grote stammen aan de zijkant. Geen tegels dus.

    Oh ja, ze zijn dus heel makkelijk. Een zonnige plaats had-ie. En de vogels zaten er de hele zomer in.

    Voor dag en dauw al weer aan het werk hier. Morgen wil ik glorieus met kano uit mijn nieuwe ingang tevoorschijn komen.
    Plaatje
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Waarom ik geen zij-ingang wou:

    1. De abrikoos :haar:
    2. Insluipgevoeliger voor dieven
    3. 1 clematis (hoop dat die elders weer aanslaat)
    4. De mooiste klimroos die ik had (zie 3)
    5. Privacy weg en nu een doorkijkje
    6. misschien kunstgroen doen op die ingang :draai:
    7. een blokje om naar de schuur
    8. Kan je nagaan dat nr. 7 onderaan het rijtje staat, maar beter uit te leggen aan de buren
    9. Een heleboel werk!

    Smile
  11. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Het ging goed vandaag. Ik heb mijn zij-ingang :D

    Nog niet helemaal klaar. Want wil nog houtsnippers strooien. Morgen ophalen.

    Koopbuur kwam opeens om het hoekje kijken vanmiddag. Ik was de grond aan het egaliseren voor het pad met muziek op de koptelefoon. Hij stond een beetje van een afstandje te kijken. Ik dacht ... Fok it! Ik ga geen gezellig praatje beginnen. Goedemiddag buuf. Goedemiddag buur en ik ging weer verder. Maar hij bleef staan, liep naar mij toe en vroeg of ik zand wou en tegels. Nee! Zei iemand in mijn tuin die ook aan het helpen was. Ze haat tegels en wil groen :haha: Nou ja zeg, ik vond dit toch wat cru. Dus even opgestaan van de grond en gezegd dat ik de ingang niet te officieel wil maken en niet al te opvallend. Omdat ik niet nog meer gedoe wil. Oh, zei hij, Hier gaan ze niks van zeggen hoor. Dus nu weet ik dat de buren hier ook niet moeilijk over gaan doen in ieder geval.

    Mijn huurbuur en zijn vrouw (waar het conflict zo mee uit de hand liep) heb ik niet gezien en gehoord. Maar ze waren er wel want dat kuchje van haar hoorde ik af en toe. Ze hielpen aldoor mee met de nieuwe schuur van koopbuur, maar bleven in hun huisje dit weekend.

    Toch ook wel weer bizar, dat ik mijn pad van de zij-ingang aan zou leggen met zand en tegels van de buren van het kamp dat tegen mij was. En na al die toestanden! :draai: Maar ok ... Het zal wel loslopen uiteindelijk weer. Hij was wel heel vriendelijk verder. Terwijl ik hem ook eerder aansprak over zijn aso afdakjes met regenafvoer in mijn tuin :D Dat ging ook best heftig, maar hij is aldoor wel rustig gebleven. Mijn zij-ingang is ook naast hun huis en hem blijf ik dus nog wel zien .., Ben benieuwd hoe het met de rest gaat. Ik verwacht heel na?ef op z'n minst ook iets van excuses


    4 sep '16 - 23:49:31 / 5 sep '16 - 00:04:54
  12. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, dat denk ik ook.
Terug naar de lijst