Brief van mijn ex.....

Brief van mijn ex..... 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Loeki
    Wat zie ik daar rechtsonder in zijn tuin?

    KLIMOP over jouw erfgrens heen!!!

    Jaaa maar dat is anders. Dat snap je toch wel?
  2. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Jaaa maar dat is anders. Dat snap je toch wel?
    Smile
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Gelukkig kun je erom lachen.
    Ik vind de verschillende reacties tav jouw takje klimop mbt de stalen/ stenen constructie van de buurman ook verbazingwekkend.
    De schutting zou scheefgetrokken worden, het is nooit meer uit te roeien...
    Smile
    En dat tegen het licht van alle misere die buurman berokkend heeft.
    Ik denk aan een schoorsteen op zijn dak, toevallig ergens in de buurt van jouw raam, een vage lap die vanaf zijn dak over jouw erfgrens hangt, het stuk grond dat jij mocht inleveren zodat jouw tuin halveerde... en dat zijn dan nog de dingen die ik me herinner, ik heb ws ook wel wat gemist....sorry hoor, het werd eens tijd dat buurman zijn stalen constructie omviel. Ter plekke, over zijn ....
  4. Wat een zeikerd ,zeker als ik de foto' s bekijk van hoe het er bij hem uitziet.
  5. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Nu sla je door: wat overhangt mag je altijd snoeien.

    Nee hoor, heb ik ook bij de rijdende rechter geleerd, men denkt altijd maar dat datgene wat over de schutting hangt is van mij en dat mag ik snoeien, dacht ik. Ook maar is niet zo.
    Ik had n buurvrouw en die leek het wel makkelijk schijnbaar, snoei het maar hoor Ec maar na de uitzending ooit van de er deed ik dat niet meer. Het was haar boom en zij moest hem zelf verzorgen. Zou ik het doen en ik zou hem verneuken dan kon ze mij dat aanrekenen.
  6. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Salome
    Mijn achterbuurman heeft voor het zoveelste jaar op rij mijn wingerd vergiftigd. Omdat ik die aan zijn kant van de schutting niet terugsnoeiSmile
    Die wingerd had ik al een paar jaar voordat hij er kwam wonen geplant en die was mijn trots. Nu vlak voordat ie mooi rood gaat worden is ie verschrompeld en bruin.
    Wat ik ermee wil zeggen: uitzicht op een erfafscheiding is ook zonder dreigend exengedoe al best belangrijk. Merk ik. Smile

    Je bent ook verantwoordelijk voor jouw wingerd aan zijn kant, onderhouden dus!
  7. Bericht van Jako is op 22-09-2016 om 11:23:30 uur verwijderd door Jako.

    Reden: overbodig

     
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef EDDEPED

    Je bent ook verantwoordelijk voor jouw wingerd aan zijn kant, onderhouden dus!



    Ja zeg, dan moet ik over mijn schutting heen hangen en in zijn tuin gaan staan, nee hangen snoeien.
    Wat aan zijn kant hangt, is volgens mij gewoon zijn verantwoordelijkheid hoor.
  9. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef EDDEPED

    Nee hoor, heb ik ook bij de rijdende rechter geleerd, men denkt altijd maar dat datgene wat over de schutting hangt is van mij en dat mag ik snoeien, dacht ik. Ook maar is niet zo.
    Ik had n buurvrouw en die leek het wel makkelijk schijnbaar, snoei het maar hoor Ec maar na de uitzending ooit van de er deed ik dat niet meer. Het was haar boom en zij moest hem zelf verzorgen. Zou ik het doen en ik zou hem verneuken dan kon ze mij dat aanrekenen.

    Je hebt gelijk, zie ik >>LINK<<
    Pas als zij het ondanks herhaald verzoek niet doen. Weer wat geleerd...
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef hanss51


    Met een rekening erbij ivm de vervangingskosten van door hem vernielde eerdere aanplant.



    Nee hoor, eer aan jezelf houden en niet meegaan in zijn zielige gedoe
  11. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ja zeg, dan moet ik over mijn schutting heen hangen en in zijn tuin gaan staan, nee hangen snoeien.
    Wat aan zijn kant hangt, is volgens mij gewoon zijn verantwoordelijkheid hoor.

    Ja volgens jou, die gedachte is lekker makkelijk voor jou.
    Maar wat n kromme gedachte eigenlijk, jij plant zo'n ding, vind het teveel moeite om de andere kant ook te onderhouden want........ En vind dan maar dat hij dat moet doen! Dan moet je ook niet gaan piepen als hij het doet op zijn manier, met gif!
    Kijk naar de reactie van Loekie. Jij moet gewoon gaan vragen of je even via tuin van buurman jouw struik kan onderhouden en bijsnijden.

    Ik had voorheen buren met een gigantische boom, nee ik mocht gerust die takken snoeien verkondigden ze ongevraagd. Werden ze pissig dat ik dat gedaan had maar de takken in de tuin had geflikkerd, nee zij vonden dat ik die had moeten afvoeren. In stukken zagen, karretje huren, afvoeren, zie je gebeuren? Ik had in m'n vorige huis 7 aansluitende buren, zou ik een dagtaak hebben aan het onderhouden van hun zooi.
  12. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Boep
    Klimop weghalen en een mooie strook bamboe aanplanten. Smile


    In combinatie met een bruidssluier ofzoSmile

    Maar die tuin van hem ziet er niet uit zeg, overigens ziet dat steen in gaas er helemaal niet uit, echt afschuwelijk als je daar tegenaan moet kijken
Terug naar de lijst