Een huis toegewezen

Een huis toegewezen 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Nance zelf op 29 september 2016 om 05:27:47

Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Loeki
    Gewoon niet accepteren, Nika aan de hand.
    Je gaat twee meiden van 5 en 16 toch niet op ??n slaapkamertje proppen? Tenzij de nood echt hoog is.


    Ik ben het helemaal met je eens.
  2. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Heb gewikt en gewogen, voor en nadelen tegen elkaar afgestreept, de hele nacht wakker gelegen, en een besluit genomen.

    Ik heb het appartement afgewezen. Het doet niks voor mijn inschrijftijd, heb geen urgentie nl. Maar op een bovenwoning zonder fatsoenlijk balkon en voor iemand van ons 3e is de privacy zo goed als weg. Mijn meiden hebben genoeg meegemaakt, en zo zijn ze een nog groter slachtoffer dan dat ze al zijn. Het voelt zo oneerlijk, en dit kan ik ze op dit moment nog niet aan doen.

    Bedankt voor jullie input, het heeft mij aan het denken gezet.
  3. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert
    Goedzo Nance.
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef Nance
    Heb gewikt en gewogen, voor en nadelen tegen elkaar afgestreept, de hele nacht wakker gelegen, en een besluit genomen.

    Ik heb het appartement afgewezen. Het doet niks voor mijn inschrijftijd, heb geen urgentie nl. Maar op een bovenwoning zonder fatsoenlijk balkon en voor iemand van ons 3e is de privacy zo goed als weg. Mijn meiden hebben genoeg meegemaakt, en zo zijn ze een nog groter slachtoffer dan dat ze al zijn. Het voelt zo oneerlijk, en dit kan ik ze op dit moment nog niet aan doen.

    Bedankt voor jullie input, het heeft mij aan het denken gezet.


    Val een beetje laat in, maar ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Het minste wat je zou moeten hebben is voor ieder een eigen slaapkamer en een stukje privacy.

    Daarbij heb je nog een aantal jaren, tegen die tijd dus ook meer inschrijftijd en dus kans op een meer geschikte woning!
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Goede beslissing en weloverwogen genomen!
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Waarschijnlijk voel je je nu opgelucht? Smile De woning klinkt ook wel erg klein zoals je het omschrijft.
  7. Het voordeel is dat je nu helder hebt wat je niet wilt. Dus kun je gerichter reageren op woningen die echt een optie zijn.
  8. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Het voelt nog dubbel. Dit was een kans om los te zijn van mijn ex, om niet meer elke maand de angst te hebben, als hij maar betaald. Maar dit kon ik mijn meiden niet aan doen. Idd ga ik va nu niet meer "blind" op alles reageren, ik kijk beter of het echt bij ons past.

    Dat er in reacties vragen staan heb ik gezien hoor. Dat sommige mijn denkwijze of wat ik schrijf vreemd vinden begrijp ik. Onze situatie is misschien niet zo "standaard" de angst die ik heb, komt omdat onze scheiding voortkomt uit het gedrag van mijn ex waar nog wel gevolgen aan zitten. We leven op meerdere gebieden in onzekerheid, mijn meiden zijn voor de rest van hun leven slachtoffer, en dat blijft zo oneerlijk voelen.
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Nance
    Het voelt nog dubbel. Dit was een kans om los te zijn van mijn ex, om niet meer elke maand de angst te hebben, als hij maar betaald.


    Je bent toch nog niet los van je ex als jij een huisje accepteert?
    Jullie zitten dan nog met jullie gezamelijke huis waar jullie dan toch ook nog beiden voor moeten betalen. Pas als dat huis verkocht is ben je los van hem en hoef je niet meer in angst te zitten over zijn betaalverplichting.

    Ga je dit huis waar je nu woont nu al in de verkoop zetten of staat het al te koop?
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Nance
    Het voelt nog dubbel. Dit was een kans om los te zijn van mijn ex, om niet meer elke maand de angst te hebben, als hij maar betaald. Maar dit kon ik mijn meiden niet aan doen. Idd ga ik va nu niet meer "blind" op alles reageren, ik kijk beter of het echt bij ons past.

    Dat er in reacties vragen staan heb ik gezien hoor. Dat sommige mijn denkwijze of wat ik schrijf vreemd vinden begrijp ik. Onze situatie is misschien niet zo "standaard" de angst die ik heb, komt omdat onze scheiding voortkomt uit het gedrag van mijn ex waar nog wel gevolgen aan zitten. We leven op meerdere gebieden in onzekerheid, mijn meiden zijn voor de rest van hun leven slachtoffer, en dat blijft zo oneerlijk voelen.



    Ik snap je en ik hoop echt dat er snel een mooi nieuw stekkie voorbij komt voor jullie drietjes,,Smile
  11. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef -caty2


    Je bent toch nog niet los van je ex als jij een huisje accepteert?
    Jullie zitten dan nog met jullie gezamelijke huis waar jullie dan toch ook nog beiden voor moeten betalen. Pas als dat huis verkocht is ben je los van hem en hoef je niet meer in angst te zitten over zijn betaalverplichting.

    Ga je dit huis waar je nu woont nu al in de verkoop zetten of staat het al te koop?


    Klopt ook hoor. Maar als 1 van ons een huis heeft hoeft diegene minder bij te dragen. Ik verwacht dat we het huis redelijk snel kwijt zijn. Het huis staat nog niet te koop, ik heb nog minstens 3 jaar en 3 maanden. Het nu te koop zetten lijkt niet slim.

    Eerlijk, ik heb geen idee hoe en wat ik moet doen. Ik heb de afgelopen 9 maanden zoveel aan mijn hoofd gehad dat het hele gedoe rond huisvesting niet op mijn lijstje heeft gestaan. Mijn ex heeft zich overal van af getrokken, heeft van alles mijn probleem gemaakt.
  12. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Ik snap je en ik hoop echt dat er snel een mooi nieuw stekkie voorbij komt voor jullie drietjes,,Smile


    Het is zo oneerlijk. Ik vecht mij suf voor de meiden, dat ze eindelijk kunnen gaan afsluiten, hoe dat dan weer vorm moet gaan krijgen, geen idee. We willen verder maar het kan niet, ben bang nog heel lang niet.
Terug naar de lijst