Een huis toegewezen

Een huis toegewezen 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Nance zelf op 29 september 2016 om 05:27:47

Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Het is nog wel een zenuwetijd waar je nu inzit.....dat laatste stukje Smile maar probeer het hoofd koel te houden. Jullie kunnen nog niet afsluiten zolang jullie gezamelijke huis er nog is.

    Even theoretisch bedacht: Wat als je nu het huis al wel te koop gaat zetten. Zou jij en je kinderen dan eventueel tijdelijk onderdak kunnen vinden bij vrienden, kennissen, woningbouw die misschien iets tijdelijks te huur heeft.... mocht dat nodig zijn als het snel verkocht zou worden?
    En als je het huis nu al te koop zet door blijven reageren op woningen en de woningbouw jou situatie uitleggen.....wie weet kunnen zij iets voor je doen al is het maar tijdelijk als deze woning verkocht is.

    Het is OF nu in het diepe springen met verkoop OF je tijd uitzingen tot je een huisje hebt en je niet laten leiden door angst en er het beste van hopen.
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Nance


    Het is zo oneerlijk. Ik vecht mij suf voor de meiden, dat ze eindelijk kunnen gaan afsluiten, hoe dat dan weer vorm moet gaan krijgen, geen idee. We willen verder maar het kan niet, ben bang nog heel lang niet.



    Alles kost tijd stapje voor je stapje,,
    Je moet ook geen stappen over slaan dat is soms ook niet goed...

    Goed kunnen verwerken en het een plekje kunnen geven,,,

    Komt goed echt,,heb daar vertrouwen in,,, Smile hoe moeilijk ook soms,,
  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef -caty2
    Het is nog wel een zenuwetijd waar je nu inzit.....dat laatste stukje Smile maar probeer het hoofd koel te houden. Jullie kunnen nog niet afsluiten zolang jullie gezamelijke huis er nog is.

    Even theoretisch bedacht: Wat als je nu het huis al wel te koop gaat zetten. Zou jij en je kinderen dan eventueel tijdelijk onderdak kunnen vinden bij vrienden, kennissen, woningbouw die misschien iets tijdelijks te huur heeft.... mocht dat nodig zijn als het snel verkocht zou worden?
    En als je het huis nu al te koop zet door blijven reageren op woningen en de woningbouw jou situatie uitleggen.....wie weet kunnen zij iets voor je doen al is het maar tijdelijk als deze woning verkocht is.

    Het is OF nu in het diepe springen met verkoop OF je tijd uitzingen tot je een huisje hebt en je niet laten leiden door angst en er het beste van hopen.


    De woningbouw kan niks voor ons doen. Ik/wij zitten niet in de problemen door de vader van de meiden. Die kunnen in theorie naar hun vader, maar dat willen ze niet. Ik ga nog even uitzingen. Ik hoop mijn verhaal binnenkort bij gerechtelijke instanties kwijt te kunnen en dat ze dit zien als schade die de meiden hebben......zoiets
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Nance


    De woningbouw kan niks voor ons doen. Ik/wij zitten niet in de problemen door de vader van de meiden. Die kunnen in theorie naar hun vader, maar dat willen ze niet. Ik ga nog even uitzingen. Ik hoop mijn verhaal binnenkort bij gerechtelijke instanties kwijt te kunnen en dat ze dit zien als schade die de meiden hebben......zoiets


    Probeer huis zoeken en eigen huis te koop zetten los te zien van de rest. Instanties zoeken geen huis voor je en zullen jou huidige huis ook niet verkopen.

    Maak andere huisje vinden en voorbereiden verkoop jou eerste prioriteit.
  5. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef -caty2


    Probeer huis zoeken en eigen huis te koop zetten los te zien van de rest. Instanties zoeken geen huis voor je en zullen jou huidige huis ook niet verkopen.

    Maak andere huisje vinden en voorbereiden verkoop jou eerste prioriteit.


    Dat snap ik ook nog wel, dat andere niet voor mij gaan zoeken. En mijn eerste prioriteit blijven mijn meiden. Al moeten we onder een brug.......
  6. quote:
    Dit schreef Nance


    Dat snap ik ook nog wel, dat andere niet voor mij gaan zoeken. En mijn eerste prioriteit blijven mijn meiden. Al moeten we onder een brug.......


    Als dat over 3 1/2 jaar aan de orde is, kun je altijd nog reageren op een te klein flatje. Je weet nu dat die niet zo moeilijk te krijgen zijn ;-)
  7. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Joehoe, had ik dat appartement afgewezen kreeg ik vorige week weer een huis. Een bovenwoning, 2 etages en een zolder. Genoeg leefruimte, groot balkon, alles perfect, keuken met inbouwapparatuur, grote badkamer, nieuwbouw, genoeg bergruimte alleen......2 slaapkamers. Maar ik heb ja gezegt, dit konden we niet laten schieten en de meiden zijn het er helemaal mee eens. Ze vinden het niet erg een kamer te delen, kan ook best makkelijk en snappen dat we zo verder kunnen en niet meer met een bepaalde angst hoeven te leven.

    Wij zijn blij.
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Gefeliciteerd en geniet van de voorbereidingen hoe in te richten en zo!
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

    Valt er van de zolder niet een extra kamer te maken? Of soort relaxruimte, waar ze zich toch even kunnen terugtrekken?
  10. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

    Valt er van de zolder niet een extra kamer te maken? Of soort relaxruimte, waar ze zich toch even kunnen terugtrekken?


    Idd dat zit in de planning. Er komt geen daglicht en het is met vlisotrap maar groot genoeg voor gezellig chillen.
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Gefeliciteerd en wat fijn dat je meiden dit huis ook zien zitten. Blik op vooruit voor jullie alledrie Smile
  12. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel
    Gefeliciteerd. Tijd om je weer op de toekomst te richten.
Terug naar de lijst