Klussen.. een hoofdbreker of op te lossen

Klussen.. een hoofdbreker of op te lossen 

Onderwerp van lonnekethomas

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Dan wil ik ook dit werk wel bagatelliseren.
    Niets zo leuk als schilderwerk!
    Gebruik wel goede materialen!


    Muren en deuren vind ik leuk. Kozijnen niet
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Binnen of buiten verven, ook nog een verschil in beschikbare momenten.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Sorry, maar ik denk er hetzelfde over als Erna en Bloem.
    Een kozijn lakken, of dat nou met of zonder verf verwijderen is, is heel goed te doen. 't Is ook nog gewoon leuk werk.

    We doen een complete verbouwing maken alles keurig schilder en saus klaar maar dan gruwel mensen kunnen het zelf wel schilderen en sausen maar o o dat strijklicht . 😀zakkers en wat is het moeilijk die overgangen
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Zonde van al je werk, Dirk. Ik zou er extra geld voor vragen. Emotionele 'schade' Smile
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef SFR
    Zonde van al je werk, Dirk. Ik zou er extra geld voor vragen. Emotionele 'schade' Smile


    Ha hahahahaha
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef SFR
    Zonde van al je werk, Dirk. Ik zou er extra geld voor vragen. Emotionele 'schade' Smile

    Ja maar ik heb het zelfde als bij de duur van het schilderwerk een uurtje last van . 😀👍
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dan is het goed. Smile
  8. quote:
    Dit schreef Dirk

    We doen een complete verbouwing maken alles keurig schilder en saus klaar maar dan gruwel mensen kunnen het zelf wel schilderen en sausen maar o o dat strijklicht . 😀zakkers en wat is het moeilijk die overgangen

    Niet iedereen over een kam scheren he Smile
  9. quote:
    Dit schreef Bloem

    Jammer dat je dat zo ziet. Je kunt proberen iemand in te laten zien dat het echt prima te doen is en daarmee iemand het zelfvertrouwen geven om het dan ook te doen, of roepen dat het echt enorme klussen zijn en iemand daarmee onnodig op kosten jagen. Jammer dat jij kiest voor het laatste.


    Domweg roeptoeteren dat het allemaal zo simpel is, helpt de vragenstelster echt geen meter verder.Als ze jouw aanwijzingen volgt (nou ja, aanwijzingen, heb je die gegeven dan?), gooit ze een bak lak tegen het raam en zit ze met houtwerk dat nog lelijker is dan voordat ze de klus oppakte. Lekker behulpzaam inderdaad :-(
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Zelazny


    Domweg roeptoeteren dat het allemaal zo simpel is, helpt de vragenstelster echt geen meter verder.Als ze jouw aanwijzingen volgt (nou ja, aanwijzingen, heb je die gegeven dan?), gooit ze een bak lak tegen het raam en zit ze met houtwerk dat nog lelijker is dan voordat ze de klus oppakte. Lekker behulpzaam inderdaad :-(

    Overdrijven is ook een vak.
    Een kozijn lakken is niet moeilijk. Echt niet. (TS vroeg niet om uitleg trouwens)
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Zelazny


    Domweg roeptoeteren dat het allemaal zo simpel is, helpt de vragenstelster echt geen meter verder.Als ze jouw aanwijzingen volgt (nou ja, aanwijzingen, heb je die gegeven dan?), gooit ze een bak lak tegen het raam en zit ze met houtwerk dat nog lelijker is dan voordat ze de klus oppakte. Lekker behulpzaam inderdaad :-(

    Is goed meid. Wat jij wil Smile
  12. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Fantamas
    Iets met beste stuurlui en aan wal staan denk ik.


    Ik heb vorig jaar een huis gekocht in een staat van enorm achterstallig onderhoud. Deze woning heb ik volledig gestript en helemaal van de grond af weer opgebouwd. Inclusief schilderwerk binnen en buiten dus. Het is een verbouwing van 4 maanden geweest, voordat ik kon verhuizen. Ik weet prima waar ik over praat.

    Ben overigens al 13 keer verhuisd en altijd al mijn schilderwerk zelf gedaan. En nee, niet alleen aannemers kunnen klodder- en zakkersvrij schilderen. Net als dat er voldoende aannemers zijn die geen schilders zijn en er dan broddelwerk van maken, omdat ze beweren het wel te kunnen.

    Het is trouwens helemaal niet erg wanneer je voor het eerst een kozijn schildert dat het niet helemaal strak is. De voldoening dat je het toch geflikt hebt is al een heel goed gevoel. En naarmate je het vaker doet wordt je er vanzelf beter in. En dat kozijn dat dan niet helemaal strak is geworden de eerste keer doe je dan ooit gewoon weer overnieuw.
    28 jan '17 - 19:46:33 / 28 jan '17 - 19:58:55
Terug naar de lijst