OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Je kunt iemands quote [X]niet veranderen. Je kunt wel iemand quoten en het bericht aanpassen.[/X]

    Denk dat Bindi dat bedoeld

    Heb er nu een streep doorheen gezet
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ja, dat is namelijk handig om quote's korter te maken.. anders krijg je namelijk van die lappen tekst.. is op een mobiel scherm device soms geen pretje..Smile
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef SFR
    Ja, dat is namelijk handig om quote's korter te maken.. anders krijg je namelijk van die lappen tekst.. is op een mobiel scherm device soms geen pretje..Smile

    Al mag de manier waarop wel wat makkelijker
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Ik zou ipv zwartboek iemand willen kunnen blokkeren, zodat ik niet alleen de persoon niet kan lezen maar hij of zij mij ook niet.


    Dit zou ik ook wel willen. Een beetje zoals het op Facebook werkt.

    Is ook fijn als je ex hier 'rondloopt' bijvoorbeeld Smile
  5. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi
    quote:
    Dit schreef Cato

    Denk dat Pipo dat bedoeld

    Heb er nu een streep doorheen gezet


    Inderdaad, zie bovenstaand voorbeeld
  6. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Bindi
    Ik vind t super-irritant dat men toegang heeft tot je quote en die vervolgens kan veranderen!
    Hoort niet, not done!

    Bart heeft hier al heel lang een heel prima oplossing voor : >>LINK<<
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    ^^ hm, beetje flauw, ZB. Vind ik nou niet een constructieve bijdrage, zoals je zelf wel betoogde een pagina terug. Smile

    Het verbeteren / verkloten van quotes is gewoon een kwestie van opvoeding. Smile

    ~~~~~~~~

    Was de verbetering van de zichtbaarheid van OA clubs waarvan je lid bent al naar voren gekomen in dit draadje?

    Ik schreef hier gisteren een zin waarin het woord 'clubs' naar voren komt.. bedacht ik mij vanmorgen tijdens het wakker worden dat ik zelf lid ben van 2 clubs hier..
    Maar.. ik zie daar eigenlijk nooit wat van... want ik moet zelf klikken op het woord 'clubs', ergens onderaan de menubalk links hierzo..
    Tenzij draadjes in clubs zodanige snellopers zijn dat die zichtbaar blijven in de draadjes tijdlijn.. maar dat is zelden het geval bij de clubs waar ik lid van ben..

    Kortom, on(bekend)zichtbaar maakt onbemind.. raakt uit de vergetelheid.. bij mij. Anderen hier ook last van?
  8. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Bart heeft hier al heel lang een heel prima oplossing voor : >>LINK<<


    Poehpoeh!
    Smile
    31 jan '18 - 12:48:52 / 31 jan '18 - 15:31:43
  9. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef SFR
    ^^ hm, beetje flauw, ZB. Vind ik nou niet een constructieve bijdrage, zoals je zelf wel betoogde een pagina terug. Smile

    Het verbeteren / verkloten van quotes is gewoon een kwestie van opvoeding. Smile

    ~~~~~~~~

    Was de verbetering van de zichtbaarheid van OA clubs waarvan je lid bent al naar voren gekomen in dit draadje?

    Ik schreef hier gisteren een zin waarin het woord 'clubs' naar voren komt.. bedacht ik mij vanmorgen tijdens het wakker worden dat ik zelf lid ben van 2 clubs hier..
    Maar.. ik zie daar eigenlijk nooit wat van... want ik moet zelf klikken op het woord 'clubs', ergens onderaan de menubalk links hierzo..
    Tenzij draadjes in clubs zodanige snellopers zijn dat die zichtbaar blijven in de draadjes tijdlijn.. maar dat is zelden het geval bij de clubs waar ik lid van ben..

    Kortom, on(bekend)zichtbaar maakt onbemind.. raakt uit de vergetelheid.. bij mij. Anderen hier ook last van?


    Waar ik zelf in clubs wel eens tegenaan loop is dat je niet in de gaten hebt dat er een nieuw draadje in de club is gestart.
    Je ziet het pas als je toevallig een keer op de club klikt. Ik merk ook dat andere clubleden dat niet opvalt.

    Is dat wat jij ook bedoelt?
  10. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Bindi


    Poehpoeh!
    Gaat zelf man

    Als ik problemen had met verqluotingen dan zou ik dat wellicht doen.
    ('T was maar een ideetje hoor.)
    Maar misschien wil 't geluk wel dat ik tegen andere dingen aanloop waardoor ik die oplossing ga gebruiken, wie weet.

    Hoe dan ook :

    Have fun !!
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ja, min of meer. Of dat er nieuwe reacties in zo'n draadje gekomen zijn.. op een dag dat je even niet op OA hebt gekeken..
    Dan krijg je dat niet mee.. want andere ('openbare') draadjes lopen harder en staan dan in de tijdlijn..

    Misschien dat er wel een notificatie voor aan te zetten is.. maar daar ben ik niet zo van.. mailbox is vol genoeg bij mij.. Ik wil het gewoon zien als ik hier inlog. Smile
  12. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Waar ik zelf in clubs wel eens tegenaan loop is dat je niet in de gaten hebt dat er een nieuw draadje in de club is gestart.
    Je ziet het pas als je toevallig een keer op de club klikt. Ik merk ook dat andere clubleden dat niet opvalt.

    Is dat wat jij ook bedoelt?

    Ja dat merk ik ook.
    Daarom deed ik op een gegeven moment geen uitjes meer in een club plaatsen. Mensen zien het te laat.

Terug naar de lijst