OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Zwembandje
    Smile Smile
    Smile

    +1
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Meen te herinneren dat het even wel geweest is, quote op quote. Probleem is dat je dan ellenlange reacties krijgt waarbij je eerst door heel veel quotes moet scrollen voordat je bij de echte tekst komt. Helemaal op mobiel zit ik er persoonlijk niet op te wachten.

    Nee op die manier lijkt me niet prettig. Misschien een linkje naar de vorige quote? Ofzo?
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Ik weet niet goed hoe ik bij voorbije uitjes kom die niet door OA werden georganiseerd.
    Soms wil ik wel eens terug kijken naar een uitje wat ik eerder heb georganiseerd.

    Ligt misschien aan mij, maar ik weet niet hoe je die makkelijk kan terugvinden. Een duidelijk lijstje hiervan in ?mijn oa? net zoals bij toekomstige uitjes zou ik wel prettig vinden
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Andere telefoon nemen? Op mijn telefoon lukt dat nog wel gewoon Smile
    "Tussenoplossing" voor jou kan zijn via Chrome browsen en dan "Desktop versie" vinkje aanzetten?
    (rechts boven die drie puntjes aanklikken, daar zit in ieder geval bij mij op mijn mobiel die optie)

    Nu de kerstbalk weer weg is en het normale OA logo er weer staat is dit ?probleem? ook weer opgelost.
  5. yvonnebrun
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van yvonnebrun
    Hallo,
    Ik ben sinds kort lid en vind de site erg groot en onoverzichtelijk. Zelfs zoiets eenvoudigs als een bericht beantwoorden lukte me niet.

    Ik zou heel graag een A4 tje met de meest gebruikte funkties willen kunnen downloaden zodat je dit ernaast kunt leggen.

    Bovendien zie je pas na veel stappen uit welke plaats iemand komt. Dat is beetje zonder van alle energie. Na een tip heb ik de funktie zoeken op regio kunnen vinden.
    Groet,
    Yvonne B te Katwijk
  6. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Wat ik graag zou willen, is het tegenovergestelde van het zwartboek.
    Dus dat ik kan kiezen wie mijn berichten niet (mee) kan lezen.
  7. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Wat ik graag zou willen, is het tegenovergestelde van het zwartboek.
    Dus dat ik kan kiezen wie mijn berichten niet (mee) kan lezen.

    Dat zou niets minder dan GEWELDIG zijn.

    Maar ja, hetzelfde probleem natuurlijk, wat doe je met "Quotes" ??
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef yvonnebrun
    Hallo,
    Ik ben sinds kort lid en vind de site erg groot en onoverzichtelijk. Zelfs zoiets eenvoudigs als een bericht beantwoorden lukte me niet.

    Ik zou heel graag een A4 tje met de meest gebruikte funkties willen kunnen downloaden zodat je dit ernaast kunt leggen.

    Bovendien zie je pas na veel stappen uit welke plaats iemand komt. Dat is beetje zonder van alle energie. Na een tip heb ik de funktie zoeken op regio kunnen vinden.
    Groet,
    Yvonne B te Katwijk



    Ja kan altijd bij iemands profiel kijken mits ze het hebben ingevuld,,(woonplaats)


    Bij elk bericht staat met quote
    Als je daar op klikt beantwoord je het bericht waar je op wilt antwoorden,,
  9. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Wat ik graag zou willen, is het tegenovergestelde van het zwartboek.
    Dus dat ik kan kiezen wie mijn berichten niet (mee) kan lezen.

    ........ of eigen club aanmaken, alle OA-(st)ers lid maken en diegenen die niet mogen lezen wat jij schrijft er uit Smile flikkeren ?



    ..... maar goed, misschien kun jij helemaal niet lezen wat ik hier schrijf. Smile
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Dat zou niets minder dan GEWELDIG zijn.

    Maar ja, hetzelfde probleem natuurlijk, wat doe je met "Quotes" ??


    Of zwartboek zo maken dat iemand die daar in staat, niets meer van je kan lezen. Blijven wel de quotes over, maar dat is erg weinig.
  11. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Wat ik graag zou willen, is het tegenovergestelde van het zwartboek.
    Dus dat ik kan kiezen wie mijn berichten niet (mee) kan lezen.



    Nice! Je eigen OA! En dat je dan zelf alle topics kunt beheren, en lidmaatschapgeld kunt innen en zo!! Yeah!! SmileSmileSmileSmile
  12. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    ........ of eigen club aanmaken, alle OA-(st)ers lid maken en diegenen die niet mogen lezen wat jij schrijft er uit Smile flikkeren ?



    ..... maar goed, misschien kun jij helemaal niet lezen wat ik hier schrijf. Smile



    SmileSmileSmile

    Ik kan heel goed lezen wat jij hier schrijft, en over het algemeen lees ik jouw teksten ook graag.

    Dank voor je support.
Terug naar de lijst