OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Zwartboek aub NIET verwijderen!!!

    Da?s pas een gouden functie Smile
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Clara


    Als je dat doet, dan gaan dat soort draadjes weer naar de andere rubrieken zoals de eigen klep en nu kan je de nieuws klep gewoon in zijn geheel uitzetten.



    Inderdaad. De nieuwsklep is er gekomen omdat het heel erg uit de hand liep.
  3. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Mooie bovenkant trouwens nu met die kerstman met zijn arreslee ;)

    Ik zou het aantal clubs drastisch verminderen. Veel gezelliger als mensen in het forum schrijven ipv apart in een groep.


    We zijn 1 grote club toch..........3 x per jaar een OA feest In 't Noorden, in 't midden en in 't zuiden van 't land?
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Misschien is het mogelijk een knop te maken om in een draadje alle posts van de topic starter te kunnen volgen. Nu moet je in je openingspist je updates geven.

    Die optie is er al. (Mini fotootje rechts)
    Maar dan nog lees ik een update liever bovenin.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Margo
    Zwartboek aub NIET verwijderen!!!

    Da?s pas een gouden functie Smile

    Nee graag behouden.
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef BeHappy

    - Een goede OA-app
    - Een volwassener/moderner uiterlijk van de site. Als ik bijv alleenstaande vaders verwees naar OA hoorde kwam nog weleens het commentaar dat de site te kinderlijk leek (zoals bijv. de logootjes en de smiley's) en dus niets voor hen zou zijn. Wellicht de reden waarom mannen op OA duidelijk in de minderheid zijn Smile
    - Op OA-Facebook alleen leden toelaten die ook lid zijn van de moedersite (omdat ik het idee heb dat daardoor het aantal leden zal toenemen)
    - Duidelijkere herkenbaarheid van de Kerstpakkettenactie
    - Like knoppen ed toevoegen

    En het belangrijkste verzoek:
    - De mogelijkheid om foto's/video's/plaatjes direct via copy-paste in een openbaar -of priv?bericht te plaatsen

    Succes met 4.0Smile

    Helemaal mee eens.
    Hoewel een app misschien niet veel toevoegd.

    Het ziet er allemaal idd erg kinderachtig uit. Daardoor doet het onprofessioneel aan en denk ik inderdaad dat een bepaalde groep afhaakt.

    Ook het navigeren zou ik graag meer intu?tief zien, meer vergelijkbaar met andere sites. Hamburger menuutje en duidelijke koppen bovenin.

    Dat maakt het geheel ook een stuk strakker.

    Ik ben afgehaakt bij OA fb omdat het niveau daar af en toe behoorlijk laag is en er inderdaad veel mensen ztten die niet op OA zitten.
    Het straalt daarbij ook negatief af op het forum OA.
  7. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Ik denk dat er op Fb ook heel veel 'leden' zijn die ?berhaupt niet de intentie hebben om lid te worden van OA. Komen 'onze' groep tegen daar en denken oh is leuk en klikken verzoek aan. Ik denk dan altijd je weet dan toch ook helemaal niet wat OA is en inhoudt en waar men het evt over heeft?!
    Anderzijds begrijp ook heel goed dat het heel lastig is hoe daar mee om te gaan.
  8. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    quote:
    Dit schreef Cato



    Ik ben afgehaakt bij OA fb omdat het niveau daar af en toe behoorlijk laag is en er inderdaad veel mensen ztten die niet op OA zitten.
    Het straalt daarbij ook negatief af op het forum OA.


    Dat is wat jij en anderen er van maken. Alsof hier positiviteit uit straalt.
    Ik vind zelf het niveau op de moedersite enorm naar beneden gedonderd te zijnde laatste 7jaar, toen was er nog helemaal geen FB....
    Ja hier hebben ze de zwartknop, die ze volop gebruiken, daar creeer je een eliten groep mee.
    En maar zeuren over hoe onvolwassen ze bezig zijn op FB.

    Nu ik ga mij binnenkort afmelden na zoveel jaar OA en zal ik weinig mensen meer aan bevelen om bij zo n club te willen horen...ik lees genoeg, voel genoeg, nee niet meer mij ding. Het was ooit zooo leuk en gezellig.

    Als je niet antwoord of doet zoals de rest doet, kom je in hun zwartboek zone.
    Van het jaar bezorgd te zijn geweest om iemand, nee dat mag je niet en krijg gelijk per pb te horen en zelfs meerdere nog of ik een bord voor mijn kop heb. Gaan jullie zo om met mensen?
    Ja schijnbaar...de rest vertellen hoe ik en andere personen zijn, en dan op een feestje te horen krijgen ow maar zo ben jij helemaal niet?
    Nee het niveau was al weg voordat FB kwam dat is jullie schuld niet , nee dat doen anderen, word er gezegd...tja de mee lopers op OA site die zelf niet voor hun mening klaar staan.

    En toch zie ik wel Oa mensen op FB, ow ja die behoren niet toe tot die eliten club.

    Maar ieder is zo vrij om ergens lid van te zijn, betaalde of niet betaalde forum.
    Bart heeft toen FB op de wereld kwam een klein foutje gemaakt, en die kan hij nu niet meer repareren.

    Zo blijf je 2 groepen houden.

    Ik heb het prima naar mijn zin op FB en heb je even geen zin of tijd scroll te toch verder.
    En feesten kan je toch wel mee maken, met of zonder Oa

    En door het zwartboek er in te houden wordt het er niet gezelliger op Bart.
    Geef die bepaalde groep een eigen website , ze reageren toch op geen of andere of nieuwe mensen.

    Ik zal door dit stukje enorm over mijn heen krijgen, ik zal via via overal ingeseind worden om mij uit hun zwartboek te halen, nu het mag hoor.
    Ik ga er geen discussie van maken, want jullie hebben toch allemaal gelijk, alleen ik wil nu eens mijn zegje doenSmile
    Ik gebruik geen zwartboek, zo anno 2002

    Bart su6 met zo n groep!!

    Fijne dagen!!
    22 dec '17 - 09:31:29 / 22 dec '17 - 16:44:46
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Dat is jammer. Fijne feestdagen.
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Tegenwoordig kan ik op mijn telefoon niet meer via de bovenband met de tekst ?ouderalleen? naar de homepagina. Dat zou van mij wel weer terug mogen.
  11. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Cato
    Tegenwoordig kan ik op mijn telefoon niet meer via de bovenband met de tekst ?ouderalleen? naar de homepagina. Dat zou van mij wel weer terug mogen.

    Andere telefoon nemen? Op mijn telefoon lukt dat nog wel gewoon Smile
    "Tussenoplossing" voor jou kan zijn via Chrome browsen en dan "Desktop versie" vinkje aanzetten?
    (rechts boven die drie puntjes aanklikken, daar zit in ieder geval bij mij op mijn mobiel die optie)
  12. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef bart
    OA 4.0 : Wat vind jij belangrijk ?

    "Belangrijk" is niet het juiste woord maar ik zou het ECHT fijn vinden wanneer ik het goed en duidelijk kon zien wanneer ik in een rubriek schrijf die publiekelijk op internet te zien is.
    Er zijn immers een paar rubrieken die voor iedereen op het internet zichtbaar zijn, zonder OA abonnement, zonder in te loggen.
    Ik zie dat ook in die rubrieken soms best wel persoonlijk geschreven wordt, of dingen geschreven worden waarvan je misschien niet wil dat iedereen dat kan lezen.

    Ik snap dat de site iets moet laten zien aan mensen die misschien lid willen worden maar ikzelf wil graag duidelijk weten hoe wereldwijd zichtbaar hetgeen wat ik schrijf is.
Terug naar de lijst