OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Hoi Bart...heel gezellig net weer zitten chatten in het OAcafe. We vroegen ons af of er miss profielfotos in konden ipv de logo'tjes nu? Dan zie je ook met wie je kletst.

    En nog een vraag of er mobiele oplaadpunten kunnen komen achter de barSmileSmile iedereen zn mobiel liep leeg.
  2. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Joy
    De chatfunctie wat meer leven inblazen lijkt me wel gezellig.



    Ja daar ben ik een voorstander van, maar dat heeft meer met de leden
    te maken, denk ik.
  3. JosZ
    ....

    Toon alleen de berichten van JosZ
    Een vind-ik-leuk, vind-ik-niet leuk knop (en misschien nog wat andere emoties)
    Ervoor kunnen kiezen een discussie in zijn geheel op ??n pagina te zien in plaats van steeds te moeten klikken op volgende pagina, zoals bij Facebook
    Meerdere niveau's diep kunnen reageren, zoals op Reddit.
    Herintroductie van de offici?le OA feesten.
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik wil een bagger en bier bunnikfeest.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Dat groene scherm verhlpen wat iedere keer in safari verschijnt.

    Ik heb alleen bij de pagina van OA dat e regelmatig op een keeg groen scherm hangt na enige inactiviteit.
    Andere sites blijven het gewoon doen.

    Anderen ervaren dezelfde klacht.
  6. lemons
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van lemons
    Ik zou vooral een wat volwassener uiterlijk willen.
    De site en overzichtelijlheid is prima maar de ?looks? vind ik een beetje te speels.
    Maar uiteindelijk gaat het om de functionaliteit en nog veel meer om de mensen die hier lid zijn.

    Zelf zou ik OA toch meer promoten om meer leden te krijgen. Het is een prachtig concept en er is een enorm potentieel.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef lemons
    Ik zou vooral een wat volwassener uiterlijk willen.
    De site en overzichtelijlheid is prima maar de ?looks? vind ik een beetje te speels.
    Maar uiteindelijk gaat het om de functionaliteit en nog veel meer om de mensen die hier lid zijn.

    Zelf zou ik OA toch meer promoten om meer leden te krijgen. Het is een prachtig concept en er is een enorm potentieel.

    Helemaal mee eens! 👍
  8. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    OA vergrijst, over 10 jaar is het inderdaad " Ouderen Alleen", jongeren vinden elkaar op social media.
    Maar ja, wiens " probleem" is dat, Bart in die tijd ook opa, dus OA sterft vanzelf een zachte dood, of gaat door als pensionada club.
  9. lemons
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van lemons
    quote:
    Dit schreef elly69
    OA vergrijst, over 10 jaar is het inderdaad " Ouderen Alleen", jongeren vinden elkaar op social media.
    Maar ja, wiens " probleem" is dat, Bart in die tijd ook opa, dus OA sterft vanzelf een zachte dood, of gaat door als pensionada club.


    Ik denk dat dat niet het scenario hoeft te zijn. Je sterft uit als je je niet aanpast dus het is zeker nog niet te laat.
    Maar je moet je doelgroep wel iets unieks te bieden hebben. Wat mij betreft heeft OA zeker nog bestaansrecht.
    Facebook is erg onoverzichtelijk en in de diverse topics die daar lopen wordt veel onzin en negativiteit uitgestraald. Bovendien zijn topics al snel onvindbaar.
    Single events keek ik ook wel eens rond, maar die blinken zeker niet uit in een eenvoudig te navigeren website.
    NMLK richt zich toch wat meer op een andere doelgroep, meer alleenstaanden zonder kinderen en uitjes met hogere kosten.

    Zowel SE als NMLK profileren zich vooral als een website voor uitjes en dingen ondernemen. OA heeft daarnaast veel meer een sociale functie waar je met gerichte en eventueel diepgaande vragen terecht kunt, steun kunt vinden.

    Ik blijf het een uniek format vinden en voor ?12,50 per jaar een koopje.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef lemons
    Ik zou vooral een wat volwassener uiterlijk willen.
    Dit ja.

    Het oogt zo kleuterig.
  11. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef lemons


    Ik denk dat dat niet het scenario hoeft te zijn. Je sterft uit als je je niet aanpast dus het is zeker nog niet te laat.
    Maar je moet je doelgroep wel iets unieks te bieden hebben. Wat mij betreft heeft OA zeker nog bestaansrecht.
    Facebook is erg onoverzichtelijk en in de diverse topics die daar lopen wordt veel onzin en negativiteit uitgestraald. Bovendien zijn topics al snel onvindbaar.
    Single events keek ik ook wel eens rond, maar die blinken zeker niet uit in een eenvoudig te navigeren website.
    NMLK richt zich toch wat meer op een andere doelgroep, meer alleenstaanden zonder kinderen en uitjes met hogere kosten.

    Zowel SE als NMLK profileren zich vooral als een website voor uitjes en dingen ondernemen. OA heeft daarnaast veel meer een sociale functie waar je met gerichte en eventueel diepgaande vragen terecht kunt, steun kunt vinden.

    Ik blijf het een uniek format vinden en voor ?12,50 per jaar een koopje.


    Helemaal mee eens. Pracht concept. Heel divers.
    Voir nuj veel neer als SE.
    Doelgroep is mij duidelijk. Website en lidmaatschap moet er blijven naar mijn mening. Fb gaat soms sneller en lijkt daardoor makkelijker maar toch ook een andere sfeer. Er blijven ook echt wel mensen bij komen, ouder alleen worden stopt namelijk niet, dus naar mijn idee geen afsterven.
    Daarbij vind ik het goed dat Bart nu deze topic er in heeft gegooid en om reacties vraagt om mee voort te kunnen.
  12. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Weet niet of het al is genoemd maar...
    Als ik een lange reactie van iemand heb gelezen vergeet ik soms van wie die reactie was en moet ik dus weer naar boven scrollen om te zien wie er heeft geschreven. Is het mogelijk om de naam van de schrijver onderaan het bericht nog een keer te noemen / zien?
Terug naar de lijst