OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Bewegend gifjes als Logo weer mogelijk maken SmileSmile
  2. quote:
    Dit schreef jeli
    Weet niet of het al is genoemd maar...
    Als ik een lange reactie van iemand heb gelezen vergeet ik soms van wie die reactie was en moet ik dus weer naar boven scrollen om te zien wie er heeft geschreven. Is het mogelijk om de naam van de schrijver onderaan het bericht nog een keer te noemen / zien?



    Ja, zo gaat het worden op Ouderen Alleen. Veel geheugensteuntjes nodig. Smile
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Clara



    Ja, zo gaat het worden op Ouderen Alleen. Veel geheugensteuntjes nodig. Smile


    Smile Smile
    Is het niet herkenbaar dan, wat ik schreef?
    Ben ik de enige op OA die AL begint te krijgen?
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef jeli


    Smile Smile
    Is het niet herkenbaar dan, wat ik schreef?
    Ben ik de enige op OA die AL begint te krijgen?


    Uiteraard ben jij de enige die daar last van heeft.



    SmileSmile
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Uiteraard ben jij de enige die daar last van heeft.



    SmileSmile


    Dus ik ben uniek!? Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef jeli


    Dus ik ben uniek!? Smile


    Ja hoor, heel uniek Smile
  7. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ja hoor, heel uniek Smile


    Smile
  8. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    Hai Bart, goed dat je er weer mee bezig bent.
    Ik zou graag de chatpagina op mobiel of ipad beter willen zien. Die is heel anders op een desktop nl. Dit was even het eerste dat in mij op kwam.
  9. Ik zou het handig vinden wanneer je altijd start bij de actuele berichten,
    en als je door op je profiel te klikken niet alleen de discussies ziet waaraan je al deelnam, maar alle (nieuwe) discussies in de clubs waar je lid van bent.

    Nu merk ik dat ik soms mis wat ik niet had willen missen, zoals de Sint veiling :-) graag meegedaan.
    Ligt wel ook aan mijzelf denk ik, omdat alles volgen gewoon te veel is qua indrukken.

    Hoe doen anderen dat eigenlijk?
  10. Alexander0709
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Alexander0709
    Ik zie graag een knop zodat ik direct weer helemaal boven of onderaan kom. En ook onderaan de knop met pagina navigatie. Anders moet ik eerst weer helemaal naar boven en dan kan ik pas naar de volgende pagina.
  11. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Alexander0709
    Ik zie graag een knop zodat ik direct weer helemaal boven of onderaan kom. En ook onderaan de knop met pagina navigatie. Anders moet ik eerst weer helemaal naar boven en dan kan ik pas naar de volgende pagina.

    Die knop zit er al. In ieder geval van onder naar boven. Waarom zou je van boven naar onder willen als je ook direct naar het laatste bericht kan springen zodra je het draadje opent?
    En onderaan kan je ook naar de volgende pagina.
  12. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef PascalvdPas
    1.Ik zou het handig vinden wanneer je altijd start bij de actuele berichten,


    2.en als je door op je profiel te klikken niet alleen de discussies ziet waaraan je al deelnam, maar alle (nieuwe) discussies in de clubs waar je lid van bent.

    2. Is in te stellen via mijn profiel...lijsten en dan een vinkje zetten voor je club. Dan komen berichten van daar ook tussen Actueel te staan. Wil je dat juist niet, dan zet je de vinkjes uit.

    1. Bedoel je in een discussie? Want daar is ook al een knopje voor: grijs met een wit pijltje is tot waar je hebt gelezen. Het andere pijltje is waar je het laatst geschreven hebt.
    En anders op Actueel klikken toch?
Terug naar de lijst