OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Bewegend gifjes als Logo weer mogelijk maken SmileSmile

    Neeeeee!!! Smile
  2. quote:
    Dit schreef Margo

    2. Is in te stellen via mijn profiel...lijsten en dan een vinkje zetten voor je club. Dan komen berichten van daar ook tussen Actueel te staan. Wil je dat juist niet, dan zet je de vinkjes uit.

    1. Bedoel je in een discussie? Want daar is ook al een knopje voor: grijs met een wit pijltje is tot waar je hebt gelezen. Het andere pijltje is waar je het laatst geschreven hebt.
    En anders op Actueel klikken toch?



    Bij actueel zie ik al wel (ook) de laatste reacties binnen de clubs; als ik op mijn profiel klik zie ik enkel de lijntjes waarin ik ooit een reactie plaatste.
    Die las ik dan ook steeds, tot ik merkte dat ik dingen miste; sinds die tijd probeer ik eraan te denken af en toe op 'clubs' te klikken om te zien of er in een andere lijn iets is geschreven.

    Het is inderdaad op te lossen door op actueel te klikken, dat probeer ik vanaf nu dan maar.
    Dank je wel voor je reactie iig.
  3. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Foto's rechtstreeks uploaden. Dus zonder tussenkomst van buffering in 'bestanden', hetgeen nu het geval is.
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Wim
    Foto's rechtstreeks uploaden. Dus zonder tussenkomst van buffering in 'bestanden', hetgeen nu het geval is.

    Smile
    Of nog beter, plaatjes met CTRL-V gewoon kunnen plakken in een bericht
  5. Bericht van Wim is op 01-12-2017 om 06:34:31 uur verwijderd door Wim.

    Reden: xxxxx

     
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Volgorde smilies op volgorde meest gebruikte, voor de smilies die niet in je speciale balkje staan.
  7. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Weet niet of het al aangegeven is maar als je kijkt bij mijn * en je wilt een oud bericht van jezelf in een bepaald onderwerp terugzoeken dan moet je weer het hele onderwerp met alle berichten afgaan om bij jouw eigen bericht uit te komen. Is het niet mogelijk om direct bij je eigen berichten uit te komen die je in een onderwerp hebt geplaatst? Net als dat je dit wel kunt vinden als je in een onderwerp op het kleine icoontje van iemand klikt en dan alle door die persoon geplaatste berichten kunt vinden?
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Ster
    Weet niet of het al aangegeven is maar als je kijkt bij mijn * en je wilt een oud bericht van jezelf in een bepaald onderwerp terugzoeken dan moet je weer het hele onderwerp met alle berichten afgaan om bij jouw eigen bericht uit te komen. Is het niet mogelijk om direct bij je eigen berichten uit te komen die je in een onderwerp hebt geplaatst? Net als dat je dit wel kunt vinden als je in een onderwerp op het kleine icoontje van iemand klikt en dan alle door die persoon geplaatste berichten kunt vinden?


    Dat kan toch wanneer je in het betreffende onderwerp op je eigen icoontje klikt?
  9. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Ik weet niet hoe? Want ik kom eerst op het onderwerp uit en niet meteen op een door mij geplaatst berichtje in dat onderwerp. Dus zodra je dan jezelf tussen de berichten hebt gevonden kan het wel ja maar voordat ik daar ben? Of bewandel ik de verkeerde weg?
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Ster
    Ik weet niet hoe? Want ik kom eerst op het onderwerp uit en niet meteen op een door mij geplaatst berichtje in dat onderwerp. Dus zodra je dan jezelf tussen de berichten hebt gevonden kan het wel ja maar voordat ik daar ben? Of bewandel ik de verkeerde weg?


    Achrter onderwerpen, waarop jwe gereageerd hebt staan pijltjes, als je op het blauwe pijltje klikt ga je naar het door jou laatst geschreven bericht. Dan klik je op jouw kleine icoontje( van je.foto) en heb je alle door jouw geschreven reacties in dat onderwerp
  11. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Achrter onderwerpen, waarop jwe gereageerd hebt staan pijltjes, als je op het blauwe pijltje klikt ga je naar het door jou laatst geschreven bericht. Dan klik je op jouw kleine icoontje( van je.foto) en heb je alle door jouw geschreven reacties in dat onderwerp

    Ooooww SmileSmile
    Dank je! In 4.0 hoeft dat dus niet verbeterd te worden.....
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Ster

    Ooooww SmileSmile
    Dank je! In 4.0 hoeft dat dus niet verbeterd te worden.....


    Je bent ook maar twee maanden korter lid dan ik, je kunt niet alles weten toch Smile
Terug naar de lijst