OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Jillh


    Dat is wat jij en anderen er van maken. Alsof hier positiviteit uit straalt.
    Ik vind zelf het niveau op de moedersite enorm naar beneden gedonderd te zijnde laatste 7jaar, toen was er nog helemaal geen FB....
    Ja hier hebben ze de zwartknop, die ze volop gebruiken, daar creeer je een eliten groep mee.
    En maar zeuren over hoe onvolwassen ze bezig zijn op FB.

    Nu ik ga mij binnenkort afmelden na zoveel jaar OA en zal ik weinig mensen meer aan bevelen om bij zo n club te willen horen...ik lees genoeg, voel genoeg, nee niet meer mij ding. Het was ooit zooo leuk en gezellig.

    Als je niet antwoord of doet zoals de rest doet, kom je in hun zwartboek zone.
    Van het jaar bezorgd te zijn geweest om iemand, nee dat mag je niet en krijg gelijk per pb te horen en zelfs meerdere nog of ik een bord voor mijn kop heb. Gaan jullie zo om met mensen?
    Ja schijnbaar...de rest vertellen hoe ik en andere personen zijn, en dan op een feestje te horen krijgen ow maar zo ben jij helemaal niet?
    Nee het niveau was al weg voordat FB kwam dat is jullie schuld niet , nee dat doen anderen, word er gezegd...tja de mee lopers op OA site die zelf niet voor hun mening klaar staan.

    En toch zie ik wel Oa mensen op FB, ow ja die behoren niet toe tot die eliten club.

    Maar ieder is zo vrij om ergens lid van te zijn, betaalde of niet betaalde forum.
    Bart heeft toen FB op de wereld kwam een klein foutje gemaakt, en die kan hij nu niet meer repareren.

    Zo blijf je 2 groepen houden.

    Ik heb het prima naar mijn zin op FB en heb je even geen zin of tijd scroll te toch verder.
    En feesten kan je toch wel mee maken, met of zonder Oa

    En door het zwartboek er in te houden wordt het er niet gezelliger op Bart.
    Geef die bepaalde groep een eigen website , ze reageren toch op geen of andere of nieuwe mensen.

    Ik zal door dit stukje enorm over mijn heen krijgen, ik zal via via overal ingeseind worden om mij uit hun zwartboek te halen, nu het mag hoor.
    Ik ga er geen discussie van maken, want jullie hebben toch allemaal gelijk, alleen ik wil nu eens mijn zegje doenSmile
    Ik gebruik geen zwartboek, zo anno 2002

    Bart su6 met zo n groep!!

    Fijne dagen!!

    Smile Smile
    Smile
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    "Belangrijk" is niet het juiste woord maar ik zou het ECHT fijn vinden wanneer ik het goed en duidelijk kon zien wanneer ik in een rubriek schrijf die publiekelijk op internet te zien is.
    Er zijn immers een paar rubrieken die voor iedereen op het internet zichtbaar zijn, zonder OA abonnement, zonder in te loggen.
    Ik zie dat ook in die rubrieken soms best wel persoonlijk geschreven wordt, of dingen geschreven worden waarvan je misschien niet wil dat iedereen dat kan lezen.

    Ik snap dat de site iets moet laten zien aan mensen die misschien lid willen worden maar ikzelf wil graag duidelijk weten hoe wereldwijd zichtbaar hetgeen wat ik schrijf is.


    Dat vind ik een goeie, een open of dicht slotje zodat je kan zien of het openbaar is of niet zou een uitkomst zijn.
  3. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Ik zie een dicht slotje bij besloten rubrieken:
    Plaatje
  4. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Wim
    Foto's rechtstreeks uploaden. Dus zonder tussenkomst van buffering in 'bestanden', hetgeen nu het geval is.

    In dat geval verlies je de mogelijkheid om terug te zoeken in afbeeldingen die je eerder geplaatst hebt, t?ch ?
    Hoewel ik de charme van de situatie die jij beschrijft zie, vind ik het heerlijk om af en toe terug te kunnen bladeren door afbeeldingen die ik eerder heb geplaatst.
    (Vooral omdat dat PC-onafhankelijk is Smile )
    Sorry Wim Smile
  5. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef indigo
    Ik zie een dicht slotje bij besloten rubrieken:

    Ai .... ik heb de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen. Smile

    Een "waarschuwing" die opvalt in elk draadje in de rubrieken die voor alles en iedereen zichtbaar zijn, zoiets als "De berichten in deze rubriek zijn publiekelijk" zou ik desondanks prettig vinden.

    Maar ik zal het slotje in mijn oren knopen.
    (In die zin mist dan misschien alleen een open slotje in de open rubrieken (wellicht graag in rood ?))
    (De open rubrieken laten geen open slotje zien.)
  6. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef indigo
    Ik zie een dicht slotje bij besloten rubrieken:


    Ja ik ook, heel eerlijk had er nooit opgelet Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    (..) Smile

    Een "waarschuwing" [B]die opvalt
    in elk draadje in de rubrieken die voor alles en iedereen zichtbaar zijn, zoiets als "De berichten in deze rubriek zijn publiekelijk" zou ik desondanks prettig vinden.

    (..)
    (In die zin mist dan wellicht alleen het open slotje in de open rubrieken (wellicht graag in rood ?)) [/B]


    Eens. Al is die wens al bij (na) het invoeren van dat slotje geuit.

    Anderen zeggen dan: ?lles wat je op internet zet is (uiteindelijk) openbaar en vindbaar.. als men dat wil. Smile
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Ja ik ook, heel eerlijk had er nooit opgelet Smile


    Zo nuttig is dit draadje dus al. Smile
  9. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    quote:
    Dit schreef Pluskat

    Dit vind ik een heel goed idee! Ik kan me voorstellen dat als die optie morgenochtend beschikbaar komt, de chat morgenmiddag al zou kunnen gaan opleven. Tenzij het, net als bij rubrieken als de Nieuwsklep, wordt overheerst door een harde kern, maar daar is misschien ook wel een oplossing voor te vinden. De chat zou, mits goed beheerd, zeker een toegevoegde waarde hebben, denk ik.
    Smile


    +1
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef marieke1971


    +1

    Een handigheidje zodat je nog weet waar die quote op slaat? Zonder dat je pagina?s moet terugscrollen?
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Quote op Quote wordt het dan.

    Inderdaad, als je een bericht quote waarin al een eerdere quote staat, wordt die (1e) quote niet meegenomen.
    Zou wel handig zijn inderdaad.

    Zal een functioneel dingetje zijn, vermoed ik.
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef SFR
    Quote op Quote wordt het dan.

    Inderdaad, als je een bericht quote waarin al een eerdere quote staat, wordt die (1e) quote niet meegenomen.
    Zou wel handig zijn inderdaad.

    Zal een functioneel dingetje zijn, vermoed ik.


    Meen te herinneren dat het even wel geweest is, quote op quote. Probleem is dat je dan ellenlange reacties krijgt waarbij je eerst door heel veel quotes moet scrollen voordat je bij de echte tekst komt. Helemaal op mobiel zit ik er persoonlijk niet op te wachten.
Terug naar de lijst