OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
    Bericht van Mikky is op 24-11-2017 om 23:05:48 uur verwijderd door Mikky.

    Reden: Hhgtjvv

     
  1. quote:
    Dit schreef Mikky
    De nieuwsklep eruit gooien. Ik vind het een onaantrekkelijke rubriek (geworden). Zelfs 1 om voor weg te willen gaan hier.


    Als je dat doet, dan gaan dat soort draadjes weer naar de andere rubrieken zoals de eigen klep en nu kan je de nieuws klep gewoon in zijn geheel uitzetten.
  2. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef Mikky
    De nieuwsklep eruit gooien. Ik vind het een onaantrekkelijke rubriek (geworden). Zelfs 1 om voor weg te willen gaan hier.


    Weg gaan om een rubriek?
    Kun je toch uitzetten of gewoon niet naar omkijken.
  3. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    De clubs opschonen. Ik ben van meerdere lid, diverse onderwerpen en regionaal. Maar het gros is een dooie boel.
    Kun jij wellicht niks mee Bart maar mss is het iets om onder de aandacht te brengen.
  4. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    Als je een Like knop zou introduceren maar niveau hier niet wil verlagen, zet er dan ook een Don't Like bij. Zo vermijd je hier dat echokamer-effect wat op Facebook tot al die excessen leidt.

    En voor de OA'ers die echt om anderen geven maar geen middel hebben om het juiste gebaar te maken zou je de optie "Zet OA uit" kunnen uitbreiden met "Zet deze OA'er uit." Smile

    Maar bedenk wel dat je er met een alleen een nieuw verfje nog niet bent. Daarvoor zou je de algemene voorwaarden ook onder de loop moeten nemen, zodat die wat meer in de pas lopen met de realiteit.

    Het pestprotocol bijvoorbeeld is dringend aan herziening toe daarmee zou je een van deze die dingen kunnen doen:
    Optie 1: Je begint met de handhaving ervan.
    Optie 2: Je wijzigt de titel en noemt het een intentieverklaring.
    Optie 3: (de meest eerlijke) Je wijzigt de inhoud zodanig zodat deze het pesten, treiteren en en uitsluiten beschrijft zoals dat hier in de praktijk door het beheer wordt toegelaten.

    Ook de censuur die hier geldt kan benoemd worden. Als mensen beter op de hoogte zijn van wat ze hier wel en niet mogen denken, vinden of voelen hebben ze meer mogelijkheden om de pestprotocol issues te vermijden.
    Smile
  5. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Ohhhhhh..........veel hoeft er niet veranderd te worden voor me; iemand moet altijd aan de indeling van een forum wennen en eigenlijk vind ik Oa best duidelijk!

    Wat ik zou wensen:

    - niet bovenin de URL: >>LINK<< - maar dan >>LINK<< 4.0: wat vind jij belangrijk om gemakkelijk de titel van het onderwerp te zien
    - dat OA weer automatisch ververst zodat je niet altijd zelf op refresh hoeft te klikken (vroegah was dat er wel)
    - gemakkelijker opmaken van tekst... nu ook kan ik niet weer even op 'opsommingstekens' klikken, maar moet of codes invoeren of handmatig - zetten...

    Dat was het even voor nu ;-)
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Alexander0709
    Is het mogelijk dat bij het aanklikken van een draadje je automatisch na de laaste pagina gaat en dat wel de start van het draadje bovenin vast blijft staan?

    Is het mogelijk om uitgebreid te zoeken in profielen zoals op woonplaats of interesses?

    De eerste zou ik ook erg handig vinden!

    De tweede niet. Weet niet wat het doel ervan is. Maar ik heb er persoonlijk geen behoefte aan om benaderd te worden voor een op een contact.

    Verder lastig. Ik ber er inmiddels zo aan gewend dat ik niet weet waar ik tegenaan liep.

    Ik vond het navigeren in het begin erg onduidelijk.
    Je hebt niet snel door waar je wat kan vinden. Dus daar kan misschien iets overzichtelijkers van gemaakt.

    Van mij mag het ook wel wat moderner.
    Het doet allemaal wat ouderwets aan.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef DianneE


    Weg gaan om een rubriek?
    Kun je toch uitzetten of gewoon niet naar omkijken.

    Heb er ook geen last van. Staat al jaren uit.
    Mag dus ook wel weg Smile
  8. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    De chatfunctie wat meer leven inblazen lijkt me wel gezellig.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Misschien ligt het aan mijn telefoon, maar als een draadje gesloten is, zie ik er geen slotje voor staan. Dat zou ik wel handig vinden.
  10. [QUOTE]Dit schreef Pluskat
    Als je een [B]Like knop zou introduceren maar niveau hier niet wil verlagen, zet er dan ook een Don't Like bij. Zo vermijd je hier dat echokamer-effect wat op Facebook tot al die excessen leidt.

    Dit dus SmileSmile en :

    Naar mijn weten was er in het verleden ook een humor draadje (onder of topic maar dat weet ik niet zeker waaronder), ook grappige filmpjes of dingen die op social media worden gezien en grappig zijn kunnen daar geplaatst worden.
    Daar was sowieso al een draadje over maar raakt soms weer ?kwijt? en zou mooi zijn zoiets als vast onderdeel te hebben.
  11. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    quote:
    Dit schreef Joy
    De chatfunctie wat meer leven inblazen lijkt me wel gezellig.


    Op de startpagina bij de knop naar de chat laten zien hoeveel mensen er in de chat zitten
Terug naar de lijst