Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Yvonne72
    1 framboos


    Wow Yvonne, weet je al wat je ervan gaat maken. Smile... wel een hele mooie trouwens!
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Ook mooie oogst Anthea en Floeps!

    Vandaag hadden ik weer courgette, boontjes, kruisbessen en kapucijners. Ik zag ook al baby-aubergines hangen.

    Maar zoveel onkruid..... vandaag wat gedaan en gelukkig heb ik volgende week vakantie en moeten de kinderen nog gewoon naar school. Ff alles weer netjes maken!
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Heb trouwens net voor het eerst dit jaar de planten echt water gegeven. Ik ben altijd vrij spaarzaam met water om geen luie worteltjes te krijgen. Ze doen het dit jaar goed op de droge zandgrond. Maar vandaag hadden ze echt dorst en aangezien de eertkomende regenbui nog wel even op zich laat wachten heb ik toch maar een paar flinke gieters gegeven.
  4. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Wow Yvonne, weet je al wat je ervan gaat maken. Smile... wel een hele mooie trouwens!


    Ik heb hem samen gedeeld met mijn dochter Smile

    We hebben deze tak pas dit voorjaar geplant. Dus we verwachten niet dat hij veel gaat geven nog. Dit is onze allereerste framboos uit eigen tuin Smile
  5. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Yvonne72


    Dit is onze allereerste framboos uit eigen tuin Smile


    A, dat is leuk!
  6. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Vanmorgen hebben dochter en ik de eerste komkommer geoogst. En gegeten, lekker joh!
    Die planten staan naast mijn voordeur in twee bakken want die moeten zoveel water.
    Er hangen er nog twee. Ik ga maar alles voor tzaziki kopen. Smile
  7. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy
    Wat leuk zeg! Ik heb ook komkommerplanten en ben heel benieuwd naar de smaak! 😃
  8. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    Heel veel frambozen (heb al drie potten jam gemaakt), aardbeien, courgette, witte radijs en peultjes.
    De tomaten krijgen eindelijk bloemen en de pepers en paprika's groeien niet zo snel.
  9. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Oh lekker, ik heb een struik gele herfstframboos maar dat duurt nog even.

    We, dochter en ik, hebben net een serie uitgekeken en ze had zin in een komkommer. Dus wij met schaartje en zaklamp buiten een komkommer geplukt. Wat een luxe is dat!
  10. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Anthea
    [B

    We, dochter en ik, hebben net een serie uitgekeken en ze had zin in een komkommer. Dus wij met schaartje en zaklamp buiten een komkommer geplukt. Wat een luxe is dat! [/B]


    Dan smaakt ie extra lekker! Ik ga in het weekend als ik een eitje maak voor ontbijt ook altijd even door het stukje kruidentuin die ik achter het huis heb hier. Heerlijk!
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Vanmorgen hebben dochter en ik de eerste komkommer geoogst. En gegeten, lekker joh!
    Die planten staan naast mijn voordeur in twee bakken want die moeten zoveel water.
    Er hangen er nog twee. Ik ga maar alles voor tzaziki kopen. Smile



    Wat leuk is dat toch! Mijn komkommers (ook in een pot) krijgen nu bloemetjes!! Nog even geduld dus.
  12. Mijn komkommer is nog maar een klein plantje. Maar vandaag wel paksoi ( al opgegetenSmile) en bietjes, koolrabi, boontjes, sugarsnaps en rode ui:
    Plaatje
Terug naar de lijst