Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ook van die mooie bloemen als bij de pompoen


    Ja prachtig! En ook al zo'n mooi minivuchtje.
  2. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik ben benieuwd!

    Ik heb vandaag bloemen geplukt vlakbij de moestuin en ik heb een knoflookbol geoogst en knoflookbloemen. Die bloemstelen zijn superlekker. Die ga ik in een omeletje verwerken of zo. SmileSmile
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Ja prachtig! En ook al zo'n mooi minivuchtje.


    Ja dat zag ik onterecht al voor een pompoen aan
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Verborgen tussen het groen
    Plaatje
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Ik ben benieuwd!

    Ik heb vandaag bloemen geplukt vlakbij de moestuin en ik heb een knoflookbol geoogst en knoflookbloemen. Die bloemstelen zijn superlekker. Die ga ik in een omeletje verwerken of zo. SmileSmile


    Mooi en lekker
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Wouw, de oogst gaat goed bij iedereen!

    Vandaag naast mijn dagelijkse overportie aardbeien ook een flinke bak frambozen en rode bessen. Wat zal ik gezond wordenSmile

    En mijn eerste courgette is een feit!
    Plaatje
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Wouw, de oogst gaat goed bij iedereen!

    Vandaag naast mijn dagelijkse overportie aardbeien ook een flinke bak frambozen en rode bessen. Wat zal ik gezond wordenSmile

    En mijn eerste courgette is een feit!



    Wat een mooie courgette!

    Ik heb eens een x zelfgekweekte courgettes van iemand gekregen, maar die pitten die erin zaten waren behoorlijk hard:( Ben ik niet gewend als je ze altijd koopt.
    Vandaag mijn 5e schaaltje aardbeien uit de tuin gehaald! Nu zitten er niet heel veel meer aan.
  8. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Dan was die courgette misschien te groot als ie pitten had? Die courgettes uit eigen tuin moet je een beetje klein plukken. Dan zijn ze heerlijk hoor.

    Heerlijk Nienke! Hier wel bloemen. Ik zal morgen eens kijken. Maar nog geen courgette denk ik hoor. Zal morgen wel de tuinbonen eens checken.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Dan was die courgette misschien te groot als ie pitten had? Die courgettes uit eigen tuin moet je een beetje klein plukken. Dan zijn ze heerlijk hoor.

    Heerlijk Nienke! Hier wel bloemen. Ik zal morgen eens kijken. Maar nog geen courgette denk ik hoor. Zal morgen wel de tuinbonen eens checken.



    Lekker tuinboontjes
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb de stenhgeluitjes geoogst, ik was ze vergeten uit te planten, maar het zijn leuke zilveruitjes geworden
    Plaatje
  11. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb de stenhgeluitjes geoogst, ik was ze vergeten uit te planten, maar het zijn leuke zilveruitjes geworden


    Dat ziet er ook lekker uit!
  12. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Ik kom ook net terug met de oogst van de dag. Heel veel aardbeien, frambozen en rode bessen, een paar kruisbessen. Wat een overdosis vitaminen zo.... en dan moet ik deze week ook nog de tuin van mijn ouders bijhouden omdat ze op vakantie zijn. "Je mag alle aardbeien wel plukken hoor" Smile

    Verder nog een kropsla, twee courgettes, rucola, basilicum en peterselie. Ik hoop dat de capucijners nog een dag of twee kunnen hangen.... ze zijn eigenlijk al goed maar ik heb nog geen tijd om ze te eten. ..
    Plaatje
Terug naar de lijst