Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Heb je er een netje over? Hier werd alles opgevreten door vogels. Daarom gestopt met aardbeien....


    Nee, geen netje erover. Ik wil niet dat er vogels vast komen te zitten.
    Er zijn wel aangevreten aardbeien, maar helemaal niet veel.
  2. Hier vandaag eindelijk ook de eerste aardbeitjes en frambozen. Ze zijn meteen verstopt onder de Griekse yoghurt met honing en opgegeten.
    Plaatje
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Clara
    Hier vandaag eindelijk ook de eerste aardbeitjes en frambozen. Ze zijn meteen verstopt onder de Griekse yoghurt met honing en opgegeten.


    Dat had ik ook Clara! Alleen ipv honing had ik licor 43...
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Erwten en kapucijners. Ineens lagen de planten om, afgeknakt ook deels. Terwijl de erwten en de kapucijners op een hele andere plek stonden.
    Ik heb ze maar geoogst. Of het noodweer heeft gedaan, of een beest weet ik niet.

    Maar goed, vandaag dus pasta met roomsaus en ham en kapucijners met geraspte kaas.

    Ze zijn nog niet volgroeit maar ik kan er wel een paar keer van eten.


    Tjongejonge Anthea, wat jammer. Het moet wel met heel veel geweld gaan als ze helemaal omgeknakt zijn. Zijn er bij jullie toevallig ook wilde zwijnen? Hier stikt het er van. Maar dan zou je sporen moeten kunnen zien.

    Smakelijk eten!
  5. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    Onze oogst van vandaag
    Plaatje
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Das genieten Yvonne!

    Ik zie op je foto trouwens ook zo'n roze haarspeldje, voel me helemaal thuis bij jouw bakje aardbeienSmile]. Heel herkenbaar. Hier in huis vind ik ze ook echt overal behalve in het bakje waar ze horen. Weet niet hoe ze het doet...
  7. quote:
    Dit schreef nienkevb


    Dat had ik ook Clara! Alleen ipv honing had ik licor 43...



    Ook lekker denk ik.
  8. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Das genieten Yvonne!

    Ik zie op je foto trouwens ook zo'n roze haarspeldje, voel me helemaal thuis bij jouw bakje aardbeienSmile]. Heel herkenbaar. Hier in huis vind ik ze ook echt overal behalve in het bakje waar ze horen. Weet niet hoe ze het doet...


    Smile

    Ja die speldjes zijn dan ook ineens weg als je ze nodig hebt Smile
  9. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Tjongejonge Anthea, wat jammer. Het moet wel met heel veel geweld gaan als ze helemaal omgeknakt zijn. Zijn er bij jullie toevallig ook wilde zwijnen? Hier stikt het er van. Maar dan zou je sporen moeten kunnen zien.

    Smakelijk eten!


    Everzwijnen niet. Maar wel vossen, en veel konijnen en steenmarters, en buizerds en uilen.
    Ik denk misschien toch noodweer. Ik was er een weekje tussenuit; niet in de tuin geweest. Volgens de buren stonden ze er nog heel mooi bij maar toen ik kwam was het gedaan. Nou ja, nu heb ik ruimte voor de bonenstokken. En voor prei en uien uitplanten en kolen. Is het toch ergens goed voor. En vanavond weer pasta met kapucijners maar dan nu met spekjes.
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Aardbeien en tomaatjes,,Smile
  11. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Belofte aan komkommers binnenkort! Eerste bloempje.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Belofte aan komkommers binnenkort! Eerste bloempje.


    Ook van die mooie bloemen als bij de pompoen
Terug naar de lijst