Nieuwe matras kopen

Nieuwe matras kopen 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ik heb een jaar of 4 geleden (op aanraden van de verkoper) een medium matras gekocht, gold pocket foam, van Beter Bed. Slaapt op zich heerlijk, behalve als ik in het weekend of vakanties wil uitslapen. Dan sta ik wat brak op.
    Dus ik heb net een tweede matras gekocht, een silver pocket foam, stevig.
    Die is te hard.

    Dus nu switch ik een beetje als ik wil uitslapen tussen beide matrassen maar sta nog steeds brak op na uitslapen.

    Iets uitproberen in de winkel is voor mij vrij nutteloos omdat je daar gewoon echt te kort voor ligt

    Ik heb bij Beter Bed online besteld nu. Ik kan het matras omruilen maar dan ben ik wel weer 60 euro kwijt. Ik twijfel nog...

    Probeer het Matt matras. Echt, binnen 120 dagen kosteloos en zonder problemen retour als het niet bevalt.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Ik heb een jaar geleden bij Beterbed twee pocketvering matrassen (2x 90/200) gekocht die zich aanpassen aan je lichaam, die dus op de plekken waar meer gewicht komt te liggen meer ondersteuning bied, heb er nog geen moment spijt van gehad.
  3. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik ga kijken Bloem, dank voor de tip.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Probeer het Matt matras. Echt, binnen 120 dagen kosteloos en zonder problemen retour als het niet bevalt.


    Wat ik me dan afvraag: wat gebeurt er meer het geretourneerde matras? Krijgt de volgende die geleverd....?
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ja. Of 'in de Outlet' te koop.Smile
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Wat ik me dan afvraag: wat gebeurt er meer het geretourneerde matras? Krijgt de volgende die geleverd....?

    Nee natuurlijk niet Smile

    Ze hebben een samenwerking met verschillende stichtingen die mensen onder de armoedegrens helpen aan spullen.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee natuurlijk niet Smile

    Ze hebben een samenwerking met verschillende stichtingen die mensen onder de armoedegrens helpen aan spullen.


    Ok?, ik hoopte al zoiets Smile
  8. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Ik ook, heb een boxspring van Ikea.


    Welke topper hebben jullie van Ikea?
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Emma matras. Al paar jaar als beste getest. Ligt ook heerlijk
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Welke topper hebben jullie van Ikea?

    Mijne is inmiddels meer dan 10 jaar oud en aan vervanging toe. Is niet meer in assortiment.
  11. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef SFR
    Ja. Of 'in de Outlet' te koop.Smile

    Nee.
    Geretourneerde matrassen worden of geleverd aan mensen onder armoede grens of verzorgingshuizen e.d. altijd voorzien van nieuw tijk.
    Of de matrassen worden volledig gerecycled.

    Ik had vorig jaar een Emma matras besteld via Beter Bed. Sliep eigenlijk best goed. Kon het 100 dagen uitproberen en gratis retourneren. Uiteindelijk toch besloten het matras te retourneren, omdat ik na bijna 100 dagen toch zoiets had van "dit is het net niet". Ik heb dan ook zeer ernstige artrose en fibromyalgie. Ik had daarvoor een Tempur matras. Uiteindelijk besloten toch maar weer een Tempur aan te schaffen. Deze zijn toch gewoon veel beter dan andere traagschuim matrassen, maar ook duur. Ondanks de fikse uitgave geen spijt van.
  12. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Welke topper hebben jullie van Ikea?


    De Tistedal
Terug naar de lijst