Medische keuring CBR

Medische keuring CBR 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Ik word hier plaatsvervangend niet goed van Smile

  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Kan je zelf je gegevens niet downloaden van het LUMC via je digicode en doorsturen??.
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef robinet
    Kan je zelf je gegevens niet downloaden van het LUMC via je digicode en doorsturen??.


    Dat hadden wij ook bedacht, maar het moet op het juiste papiertje ingevuld worden want anders geldt het niet. En daar werkt het LUMC dus niet aan mee Smile

  4. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Nou, een stapje verder. Drie brieven van het CBR met drie verschillende verzoeken voor keuring bij een arts. Het LUMC heeft alle gegevens, maar wil niet meewerken omdat ze een universitair ziekenhuis zijn en daarom de gegevens niet wil verstrekken aan het CBR (wtf?). En dus 3 verschillende afspraken maken... De papieren voor de diabeteskeuring worden doorgestuurd naar een CBR-arts in Den Haag (Haarlem is véél makkelijker, maar het systeem linkt ons aan Den Haag dus nee...Haarlem kan écht niet), dus nee ze kunnen nog geen afspraak maken want ze krijgen de papieren pas later binnen dan de mensen zelf. Oogarts, commerciële partij... of er dan wel even ruim 200 euro afgetikt kan worden en pas eind september een plek. En de derde, die moeten we nog zoeken. En nogmaals, het LUMC kan zo alle gegevens verstrekken, het is gewoon allemaal al bekend. Bureaucratie ten top weer...Smile



    En als je vader naar het LUMC gaat en zijn bloedeigen gegevens zelf opeist, zonder het CBR te noemen? Gewoon voor zijn eigen dossier, zeg maar?

    (ik vrees dat ik het antwoord al kan raden)
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Ik vind dit trouwens wel een gevalletje Ombudsman. Die heeft dan wel niks te zeggen over de ziekenhuizen, maar wel over de kunstjes die het CBR eist van zijn klantjes.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef fleurie



    En als je vader naar het LUMC gaat en zijn bloedeigen gegevens zelf opeist, zonder het CBR te noemen? Gewoon voor zijn eigen dossier, zeg maar?

    (ik vrees dat ik het antwoord al kan raden)


    Mijn partner is wel een stukje ouder dan ik maar gelukkig niet mijn vader Smile

    Zonder gekheid, het gaat om een kruisje in het juiste vakje op een CBR-papiertje met een handtekening erop. De gegevens uitprinten (we kunnen ze gewoon digitaal inzien en downloaden) is helaas niet genoeg.
  7. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Mijn partner is wel een stukje ouder dan ik maar gelukkig niet mijn vader Smile

    Zonder gekheid, het gaat om een kruisje in het juiste vakje op een CBR-papiertje met een handtekening erop. De gegevens uitprinten (we kunnen ze gewoon digitaal inzien en downloaden) is helaas niet genoeg.



    Sorry, ik bedoel partner! Smile

    En verder... Totale bureaucratische gekte die mensen dwingt zich in de vreemdste bochten te draaien. Vandaar dat ik de Ombudsman noemde net.
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef fleurie



    Sorry, ik bedoel partner! Smile

    En verder... Totale bureaucratische gekte die mensen dwingt zich in de vreemdste bochten te draaien. Vandaar dat ik de Ombudsman noemde net.


    Ombudsman krijgt dit ook wel te horen, er is contact mee. Maar of die er wat aan gaat doen? Volgens mij gaat diens invloed niet zo ver. Maar ik vind dat je gelijk hebt, ik vind het belachelijk hoe dit nu weer gaat. En het gaat uiteindelijk om 2 waarden en zo'n 5-minutengesprekje. Maar wel 3x een consult aftikken en wachttijden natuurlijk terwijl we het hier gewoon bij de hand hebben liggen Smile
  9. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ze kunnen wél snel
    Mijn vader van 76 had binnen 2 weken na medische keuring (door een huisarts) positief bericht.
  10. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ze kunnen wél snel
    Mijn vader van 76 had binnen 2 weken na medische keuring (door een huisarts) positief bericht.



    Fijn! Een positief bericht!😊😊😊
    Geeft de burger moed!
  11. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef ansvanmil



    Fijn! Een positief bericht!😊😊😊
    Geeft de burger moed!


    Ja toch?

    En ik kan mijn gele taxibordje inleveren Smile
  12. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Ombudsman krijgt dit ook wel te horen, er is contact mee. Maar of die er wat aan gaat doen? Volgens mij gaat diens invloed niet zo ver. Maar ik vind dat je gelijk hebt, ik vind het belachelijk hoe dit nu weer gaat. En het gaat uiteindelijk om 2 waarden en zo'n 5-minutengesprekje. Maar wel 3x een consult aftikken en wachttijden natuurlijk terwijl we het hier gewoon bij de hand hebben liggen Smile



    Bureaucratie Smile
Terug naar de lijst