Pakje aliexpress 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Ja.

    Bestellingen die bv merkenrecht overtreden kunnen worden geweigerd door de douane.

    Dan is dit toch voldoende om te zeggen?
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dan is dit toch voldoende om te zeggen?

    Zucht. Wat is er mis met de vraag of Vogeltje wil vertellen wat ze besteld heeft? Is da ongepast? Opdringerig? Of is dat en startput voor een beter antwoord?

    Merkenrecht is niet het enige probleem; wel vziw de gebruikelijkste. Dus ik kan allerlei mogelijkheden noemen die nergens op slaan, of specifiek reageren.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Hm, volgens mij is haar enige vraag waar ze kan nagaan of haar pakje idd is terug gestuurd.
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Zucht. Wat is er mis met de vraag of Vogeltje wil vertellen wat ze besteld heeft?

    Het gaat je simpelweg niets aan!
  5. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    Tjonge jonge mensuh, Vogeltje pleurt werkelijk iedere vraag die ze heeft op OA en Tinus mag niet doorvragen?
  6. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Het gaat je simpelweg niets aan!

    Vogeltje hoeft niet te reageren. Het is geen kruisverhoor.

    Het is een vraag om info, zo'n vraag kan leiden tot een beter antwoord, nuttige tip, etc. Best wel normaal op OA, volgens mij.
    Vogeltje is niet verplicht tot antwoorden en ik geloof dat Vogeltje stevig genoeg in haar schoenen staat om dat te zeggen of mij gewoon te negeren.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Tjonge jonge mensuh, Vogeltje pleurt werkelijk iedere vraag die ze heeft op OA en Tinus mag niet doorvragen?



    Nou, nou, dit klinkt niet zo aardig. (zacht uitgedrukt).

    Ik vraag ook veel op OA, omdat ik niet veel mensen in mijn omgeving heb die ik het kan en durf te vragen.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Tjonge jonge mensuh, Vogeltje pleurt werkelijk iedere vraag die ze heeft op OA en Tinus mag niet doorvragen?

    Hij had kunnen zeggen dat er mogelijk sprake is van merken gedoe en het daarom is terug gestuurd. Dat is meer dan voldoende toch?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Hm, volgens mij is haar enige vraag waar ze kan nagaan of haar pakje idd is terug gestuurd.

    Klopt. Bij Ali dus.
  10. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Nou, mensen willen weer aardig bepalen wat wel en niet gevraagd/gezegd mag worden.

    Wat is dat toch....bemoeizucht?🧐
  11. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hij had kunnen zeggen dat er mogelijk sprake is van merken gedoe en het daarom is terug gestuurd. Dat is meer dan voldoende toch?

    En als ik dat hadgedaan, zou ik hebben gespeculeerd.
  12. Bericht van gadis is op 17-07-2020 om 13:52:31 uur verwijderd door gadis.

    Reden: Daarom

     
Terug naar de lijst