Pakje aliexpress

Pakje aliexpress 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik zie ook altijd ‘ingeklaard bij de douane’ bij track and trace codes, het klopt wel degelijk wat Dayenne zegt.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Vogeltje, die komen wel.
    Ik heb ze ook. Staat ook gewoon op de verpakking.
    Écht geen probleem met douane!!




    Of je moet gewoon betalen. heb ik ook eens gehad. Werden mijn lampen toch nog duurder dan gepland Smile
  3. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Man wat ik onderhand al bij ze besteld heb wat toch echt kopie van merken was nooit problemen mee gehad.

    Het is op dit moment gewoon erg traag bij aly maar ook in de afhandeling van de vracht. Voor heen ging alles per vliegtuig nu ook veel met een containerschepen.

    Ook lading handling op de kaden gaat trager.

    Geduld is het enige wat werkt.

    En ja in 8 jr 1 keer invoerrechten moeten betalen ook toen was ik nog goedkoper uit.



  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Door de Corona-crisis duurt het ook allemaal wat langer. Heeft ook in alle kranten gestaan.

    Action en Kruitvat hebben bijvoorbeeld heel veel spullen uit China, en die moeten ook wachten.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je zegt dat ik lieg? Boute uitspraak Erna. Zal mijn eigen screenshot van mijn pakketje van ali nog eens plakken.

    ik zeg niet dat je liegt, dat is jammergenoeg je eigen interpretatie! Ik schrijf slechts dat mijn ervaring een totaal andere is. Evenals die van mijn zoon en een goede vriend. En die bestellen echt erg veel via Alie. Ook ik heb al tientallen pakketjes gehad van Alie, en slecht 1x de melding ingeklaard door douane gehad. Dus jouw ervaring als enige waarheid geven hier, klopt gewoon niet en dat is wat ik schrijf. Beter is dus de ervaringen van elkaar naast elkaar te laten bestaan en daarmee Vogeltje een goede afspiegeling van de gang van zaken te geven bij Alie.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Tuurlijk Erna. Zet me maar weer in je zb, dat scheelt ergernissen, oké?
  7. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik zie ook altijd ‘ingeklaard bij de douane’ bij track and trace codes, het klopt wel degelijk wat Dayenne zegt.

    Het ligt ook aan het bedrag van de Commercial Invoice op het pakje. Onder 20 Euro klaren ze niet in. En vaak doen ze lagere Commercial Invoices op het pakje dan het werkelijke factuurbedrag.
  8. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Zomaar even screenshotjes van mijn laatste paar bestellingen bij Ali. Nergens de melding ingeklaard door douane, allemaal al lang ontvangen.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  9. quote:
    Dit schreef MaNu

    Het ligt ook aan het bedrag van de Commercial Invoice op het pakje. Onder 20 Euro klaren ze niet in. En vaak doen ze lagere Commercial Invoices op het pakje dan het werkelijke factuurbedrag.

    Zal ook wel een beetje random zijn. Ik had laatst een pakketje van nog geen 2 euro dat weken heeft liggen wachten tot het ingeklaard werd Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Erna
    Zomaar even screenshotjes van mijn laatste paar bestellingen bij Ali. Nergens de melding ingeklaard door douane, allemaal al lang ontvangen.

    Fijn voor je Erna. Vogeltje d'r pakketje gaat retour China. Dat staat in haar track en trace bericht. Wat heeft zij nu aan jouw screenshot?
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zal ook wel een beetje random zijn. Ik had laatst een pakketje van nog geen 2 euro dat weken heeft liggen wachten tot het ingeklaard werd Smile

    Mijne is ook nog geen twee euro waard. Nog altijd niet ontvangen ook.
  12. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Fijn voor je Erna. Vogeltje d'r pakketje gaat retour China. Dat staat in haar track en trace bericht. Wat heeft zij nu aan jouw screenshot?

    Aan de mijne niets, maar daarentegen aan de jouwe ook helemaal niets!

    Jij wilt iets bewijzen met jouw screenshots t.a.v. jouw glasharde beweringen dat er altijd de melding "ingeklaard door douane" in de track and trace hoort en komt te staan. Ik weerleg jouw beweringen dmv mijn screenshots. Zo heeft Vogeltje in ieder geval bewijs dat de melding "ingeklaard door douane" helemaal niet standaard is en een pakket ook zonder die melding alsnog kan worden afgeleverd. Dat was en is mijn enige boodschap. Zoals ik al eerder schreef: jij hebt jouw ervaringen, ik de mijne met Ali. Die staan naast elkaar en het is goed dat dit duidelijk is voor een ieder die minder ervaring heeft met Ali, dat beide kan voorkomen.

    Wat wil je zelf nu nog bijdragen aan de vraag van Vogeltje door maar door te willen blijven gaan richting mij? Je komt zelf met screenshots en beweert dat dat het enige juiste is en jij dus gelijk hebt. Ik weerleg dat dus met mijn screenshots, en dan zeg je dat mijn screenshots maar onzin zijn. Vind je het vervelend dat mijn screenshots aantonen dat je toch niet 100% gelijk hebt? Kun je daar niet tegen, dat je daarom nu zo persoonlijk van leer trekt tegen mij? Jammer.
Terug naar de lijst