Pakje aliexpress

Pakje aliexpress 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Pick your battles ladies.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mijne is ook nog geen twee euro waard. Nog altijd niet ontvangen ook.


    Wat ik dan wel weer opvallend vind...bestellen jullie nu serieus een pakje uit China voor minder dan 2 euro?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Piep


    Wat ik dan wel weer opvallend vind...bestellen jullie nu serieus een pakje uit China voor minder dan 2 euro?

    Ja, omdat het betreffende artikel in Nederland 19,95 kost. Ik heb daarnaast geen haast (betreft een extra bandje voor mijn Huawei activity tracker)
  4. Ralph1973
    Ook hier?

    Toon alleen de berichten van Ralph1973
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Lijkt er op dat ze met de eerste vlucht naar China terug zijn gestuurd.
    Waar kan ik dat achterhalen?



    Heb de hele thread niet echt gelezen, maar als ik het nummer invoer op 17track.net of op parcelsapp.com dan krijg ik hele andere info. Dan blijkt het pakketje dus bij PostNL aangemeld te zijn de 13de maar dat het nog onderweg is van China naar Nederland en ergens rond de 25ste op het postkantoor in NL zal aankomen.

    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Vergeet niet dat heel van deze meldingen in eerste instantie uit het chinees zijn vertaald en dat zijn niet altijd de allerbeste vertalingen. Je pakketje is dus gewoon onderweg.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn Ali pakketjes zijn inmiddels allemaal binnen en sneller dan verwacht. Heb jij al iets gehoord Vogeltje?
  6. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Ralph1973


    Heb de hele thread niet echt gelezen, maar als ik het nummer invoer op 17track.net of op parcelsapp.com dan krijg ik hele andere info. Dan blijkt het pakketje dus bij PostNL aangemeld te zijn de 13de maar dat het nog onderweg is van China naar Nederland en ergens rond de 25ste op het postkantoor in NL zal aankomen.

    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Vergeet niet dat heel van deze meldingen in eerste instantie uit het chinees zijn vertaald en dat zijn niet altijd de allerbeste vertalingen. Je pakketje is dus gewoon onderweg.

    Per zeepost ipv luchtpost dan waarschijnlijk.
  7. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb net bij ali een bestelling gedaan, ik ga het meemaken.

    voor de nieuwsgierigen onder ons: een vervangende accu voor een HP elitebook 8560W.

    bij ali 24 euro, de goedkoopste in NL was 45 euro (ex btw, excl verzending en met een lagere capaciteit)
  8. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    quote:
    Dit schreef koen
    ik heb net bij ali een bestelling gedaan, ik ga het meemaken.

    voor de nieuwsgierigen onder ons: een vervangende accu voor een HP elitebook 8560W.

    bij ali 24 euro, de goedkoopste in NL was 45 euro (ex btw, excl verzending en met een lagere capaciteit)


    Dan heb je wel kans op douane kosten.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sil


    Dan heb je wel kans op douane kosten.

    Zeker weten, tenzij je het hebt afgekocht.
  10. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef koen
    ik heb net bij ali een bestelling gedaan, ik ga het meemaken.

    voor de nieuwsgierigen onder ons: een vervangende accu voor een HP elitebook 8560W.

    bij ali 24 euro, de goedkoopste in NL was 45 euro (ex btw, excl verzending en met een lagere capaciteit)


    Bij de bhv m-cursus en ehbo-cursus wordt altijd gezegd dit soort artikelen nooit via Ali express e.d. te bestellen, aangezien deze brandgevaarlijker (kunnen)zijn en eerder doorbranden..
    Ik bestel iverugens sowieso nooit iets bij Ali... dan liever iets meer betalen en de rest van Nederlandse economie steunen (bestel sowiso bijna nooit iets via internet)
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    en jij denkt dat de producten die je in Nederland komen niet uit China komen?

    Over die brandgevaarlijkheid heb ik ook wel eens iets gehoord.

    Ik vraag me af, hp batterijen komen echt, ook als je ze in nl koopt, uit China, of dat qua kwaliteit iets uitmaakt.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Nou die je in nl koopt hebben wel een Europees keurmerk. Die je rechtstreeks uit China koopt niet perse (of nep).
Terug naar de lijst