Fake News

Fake News 

Onderwerp van Sheeba


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 juni 2021 om 13:19:01

Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Het zou me verbazen als dat inderdaad zou gebeuren. Het meer dan overgrote deel laat zich vaccineren. Mensen die aarzelen worden gerustgesteld. En natuurlijk zijn er ook hier mensen die zich niet laten vaccineren, dat gebeurt in het echte leven net zo. Aan hen de keus.
    Het aantal mensen op OA dat denkt dat je een chip ingespoten krijgt of dat de vaccinatie een doodsprik krijgt is dermate klein dat daar echt niet tegen opgetreden hoeft te worden.


    Ik heb collega's die weigeren. Prima. Zal er niet wakker van liggen.
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef Caroline


    Ik heb collega's die weigeren. Prima. Zal er niet wakker van liggen.



    Ik lig er niet wakker van, maar hou wel afstand

    Overigens hier de 1e binnen..over 6 weken de 2e

    Smile
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Ik lig er niet wakker van, maar hou wel afstand

    Overigens hier de 1e binnen..over 6 weken de 2e

    Smile


    Oh ze komen ook niet op mijn feestje Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik vind echt dat je je op glad ijs begeeft. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn prik gehad en de 2e staat gepland. Maar waarom moet (de webmaster van) OA mij vertellen dat vaccineren een goed idee is. Schoenmaker blijf bij je leest. OA kan niet bepalen dat vaccinatie voor ieder individu een goed idee is, en dat is waarschijnlijk ook niet zo.
    Vaccinatie is persoonlijke keuze, en iedereen moet daarin volledige vrijheid voelen om te kiezen.

    +1
  5. Bericht van Nep_indigo is op 25-05-2021 om 19:40:27 uur verwijderd door TanteLydia.

    Reden: Open rubriek

     
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik vind echt dat je je op glad ijs begeeft. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn prik gehad en de 2e staat gepland. Maar waarom moet (de webmaster van) OA mij vertellen dat vaccineren een goed idee is. Schoenmaker blijf bij je leest. OA kan niet bepalen dat vaccinatie voor ieder individu een goed idee is, en dat is waarschijnlijk ook niet zo.
    Vaccinatie is persoonlijke keuze, en iedereen moet daarin volledige vrijheid voelen om te kiezen.


    Juist.
  7. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    quote:
    Dit schreef bart


    De ComplotKlep....


    Ik vind dat een goeie van Suzette. Alles wb Corona in de Coronaklep. Wat zou dat een vooruitgang zijn. Dus niet alleen complotdenken, maar ook de info, discussie etc. Smile
  8. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Imke


    Ik vind dat een goeie van Suzette. Alles wb Corona in de Coronaklep. Wat zou dat een vooruitgang zijn. Dus niet alleen complotdenken, maar ook de info, discussie etc. Smile


    +1
    Ik heb momenteel de nieuwsklep uit staan stuk rustiger maar je mist gelijk wel alles helaas.
  9. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Marlies


    Het aantal mensen op OA dat denkt dat je een chip ingespoten krijgt of dat de vaccinatie een doodsprik krijgt is dermate klein dat daar echt niet tegen opgetreden hoeft te worden.


    Wie zegt dat het fake nieuws is? Kan je ook over discuseren Smile Niemand van ons is bij het maken van de vaccins geweest en/of heeft het onder de microscoop geanalyseerd.

    Het zal mij allemaal een rot zorg zijn, ik heb niet zo'n boeiend leven, als men mij op deze manier wil volgen doen ze het maar. Ik heb niks te verbergen.

    Wil iemand om welke reden dan ook niet vaccineren is dat zijn/haar goed recht. Ik heb gedaan, wat ik dacht wat goed was en ben volledig gevaccineerd.

  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik vind echt dat je je op glad ijs begeeft. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn prik gehad en de 2e staat gepland. Maar waarom moet (de webmaster van) OA mij vertellen dat vaccineren een goed idee is. Schoenmaker blijf bij je leest. OA kan niet bepalen dat vaccinatie voor ieder individu een goed idee is, en dat is waarschijnlijk ook niet zo.
    Vaccinatie is persoonlijke keuze, en iedereen moet daarin volledige vrijheid voelen om te kiezen.


    Alles even gelezen hebbende, de diverse draadjes en media en gevaccineerde BN-ers in mijn achterhoofd…
    Iedereen mag de coronavaccinatie aanbevelen en applaudisseren en juichen wanneer er weer iemand gevaccineerd is, maar Bart mag dat niet.

    Welke meetlat gebruiken jullie?
  11. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ik kijk niet naar BN ers
  12. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Alles even gelezen hebbende, de diverse draadjes en media en gevaccineerde BN-ers in mijn achterhoofd…
    Iedereen mag de coronavaccinatie aanbevelen en applaudisseren en juichen wanneer er weer iemand gevaccineerd is, maar Bart mag dat niet.

    Welke meetlat gebruiken jullie?


    Kun je iets specifieker zijn? Wie bedoel je met jullie?
Terug naar de lijst