Budget ... teren : Vraag

Budget ... teren : Vraag 

Onderwerp van Bosbes

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mocht je mobiel met afbetaling hebben (dus een abo incl toestel) dan is het handig als deze voor je inkomensdaling afbetaald is. Meestal kun je het afkopen tijdens je abonnement. Je betaalt dan alleen nog je bundel voor bellen ed.

    Onderzoek of er na je inkomensdaling mogelijkheden zijn ikv minimabeleid in jouw regio. Collectieve zorgverzekering, deelname maatschappelijk verkeer.
  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik heb diverse spaarpotjes gemaakt bij de Rabobank. Eind van de maand, zodra salaris binnen is, gaat er automatisch geld naar die potjes. Daarnaast heb ik nog een 'gewone' spaarrekening.
    Tevens voor de boodschappen een aparte rekening.

    Zo houd ik redelijk goed zicht (en controle over) op mijn uitgaven.
  3. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Waardevolle suggesties hier zeg !

    Zelf heb ik vorige week voor mezelf de verzekeringen doorgelopen en er drie bij een andere maatschappij ondergebracht..
    Gaat € 32,- per maand schelen in mijn voordeel.Smile
    Twee auto's nu ondergebracht bij Promovendum is 25% minder premie per maand
    Doorlopende reisverzekering nu bij ANWB . iets duurder maar MET corona dekking !

  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Mijn kinderen en ik betalen onze zorgverzekering per kwartaal. Levert een leuke korting op. Wanneer je hem eens per jaar betaalt krijg je nog meer korting


    Maar niet haalbaar met een laag inkomen helaas
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Bindi


    Elke maand sparen lukt niet altijd.



    Daarom wordt het automatisch afgeschreven aan het begin van de maand, heb ik het onverhoopt toch nodig boek ik het weer terug. Maar ik spaar en werp toch een drempel op door het terug te moeten boeken.
    Soms boek ik het idd weer terug, maar sparen van wat er over is, werkte minder goed
  6. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Daarom wordt het automatisch afgeschreven aan het begin van de maand, heb ik het onverhoopt toch nodig boek ik het weer terug. Maar ik spaar en werp toch een drempel op door het terug te moeten boeken.
    Soms boek ik het idd weer terug, maar sparen van wat er over is, werkte minder goed


    Doe je goed ! Smile
  7. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Daarom wordt het automatisch afgeschreven aan het begin van de maand, heb ik het onverhoopt toch nodig boek ik het weer terug. Maar ik spaar en werp toch een drempel op door het terug te moeten boeken.
    Soms boek ik het idd weer terug, maar sparen van wat er over is, werkte minder goed

    Dat werkt inderdaad beter dan wachten tot (nou ja, óf) je iets over hebt.
  8. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Maar niet haalbaar met een laag inkomen helaas


    Ik maak iedere maand de maandpremie naar mijn spaarrekening over en vlak voordat het kwartaalbedrag geïncasseerd wordt, boek ik het terug naar de betaalrekening.
  9. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Daarom wordt het automatisch afgeschreven aan het begin van de maand, heb ik het onverhoopt toch nodig boek ik het weer terug. Maar ik spaar en werp toch een drempel op door het terug te moeten boeken.
    Soms boek ik het idd weer terug, maar sparen van wat er over is, werkte minder goed


    Zo doe ik het ook
  10. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Bosbes





    Ik heb een schrift gekocht vandaag , ik had me dit ook bedacht :-)
    Dank voor de tip!


    Dit werkt voor mij het beste, schrift is onderverdeeld in inkomsten, vaste lasten, boodschappen, kleding, auto, uitgaan en variabele uitgaven, vooral deze laatste was voor mij een eye-opener de kleine prulletjes bijv action e.d. die hakken er vaak ongemerkt in.
    Ik koop hier dus al jaren alleen het hoognodige de prullaria’s laat ik staan.

    Succes!,
  11. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Mariska2

    Ik maak iedere maand de maandpremie naar mijn spaarrekening over en vlak voordat het kwartaalbedrag geïncasseerd wordt, boek ik het terug naar de betaalrekening.


    Zo doe ik dat met mijn eigen risico.

    Gebruik ik het dan kan ik het betalen, gebruik ik het niet dan heb ik gespaard.
  12. Bosbes
    Wil niet meer bang zijn

    Toon alleen de berichten van Bosbes

    quote:
    Dit schreef Bosbes




    Ik ga 'm (zo) zoeken in de playstore! Dank voor de tip!


    Gaat over de dyme-app:

    @Twelve 'Ze' willen koppelen met mijn bankrekening!!?? Dat vind ik wel heul spannend! Heb jij dat vertrouwen???
Terug naar de lijst