Hotelreservering

Hotelreservering 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Heb jij nog met het hotel gebelt?
    Misschien ...om uit te leggen ofzo
    Dit is nl. Echt.stom




    Ze werden zo honds de deur uit gestuurd, dat ze niet echt meer zin hebben om daar nog naar binnen te stappen. Alsof ze probeerden te frauderen of zo.
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef rwin


    Zou het zeker aan de verzekering vragen. Booking lijkt me fout te zitten. Hebben zij naaeen leeftijd gevraagd? Of staat dat in hun account?



    Je moet je paspoortgegevens achterlaten bij de boeking. En Booking vraagt dan niet verder.
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik zou ook naar het hotel nog even per mail de gang van zaken bevestigen. Dus zoon en vriendin zouden dan kunnen beschrijven hoe een en ander is gegaan.
    Waar ze hebben geboekt, dat daar niets vermeld staat over een minimumleeftijd en hoe laat ze daar zijn aangekomen en hoe het gesprek is verlopen.

    Dan hebben ze dat ieder geval zwart op wit staan en misschien kan de rechtsbijstandsverzekering er nog iets mee.






    Te laat, vrees ik.Smile
  4. Bericht van Salome is op 10-12-2021 om 17:41:46 uur verwijderd door Salome.

    Reden: Dubbel ofzo

     
  5. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef bart
    Dit kan niet hoor.

    Heb je booking.com zelf al gebeld? Ze zijn over het algemeen geneigd om dit soort dingen op te lossen, maar misschien niet voor "een paar studenten".

    Ik zou ook zeker zeggen dat je het op dit forum hebt besproken. Geld kwijt zijn kan niet.

    En anders de rechtsbijstandverzekering want het is vrij zeker dat ze fout zitten als ze zelf die info niet geven. Ik zou dat zeker ook tegen booking zeggen.



    Ik heb Booking vast aangesproken op hun Facebook. Om te beginnen.
    Ik neem aan dat daar wel op gereageerd gaat worden. En dan zal ik dat inderdaad noemen. Van forum en rechtsbijstand. Het staat nu vast op Facebook Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ze werden zo honds de deur uit gestuurd, dat ze niet echt meer zin hebben om daar nog naar binnen te stappen. Alsof ze probeerden te frauderen of zo.


    Ik denk dat ze hier toch iets mee moeten. Zoals ik al eerder opmerkte zou ik zelf een mail sturen en dit zou ik dan ook meenemen.

    Excuses lijken mij ook dan ook zijn plaats.
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ik heb Booking vast aangesproken op hun Facebook. Om te beginnen.
    Ik neem aan dat daar wel op gereageerd gaat worden. En dan zal ik dat inderdaad noemen. Van forum en rechtsbijstand. Het staat nu vast op Facebook Smile


    Goed bezig!Smile

    Maar het hotel zal ook wel FB hebben toch?Smile

    Zij hadden dat wel kunnen laten vermelden bij Booking.
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Salome

    . Want dit wordt gezien als een annulering van hun kant.


    Hoezo?Smile
  9. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef twelve


    Hoezo?Smile


    Vermoed omdat ze hadden kunnen weten dat ze 21 moesten zijn. Hoe belachelijk ook!

  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef twelve


    Hoezo?Smile



    Omdat zij dus hebben geboekt terwijl ze daar te jong voor zijn en dus gaat het niet door en dat is hun eigen schuld.

    Ik vind het zo zielig. Beiden hebben een enorme butttijd achter de rug.Smile
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Yaris


    Vermoed omdat ze hadden kunnen weten dat ze 21 moesten zijn. Hoe belachelijk ook!



    Ik zou mij hier als pittbul in vastbijten. Waarom moeten ze eigenlijk 21 zijn?Smile Zij annuleren toch?
    Is de hotelmanager er ook bij geroepen?
  12. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    quote:
    Dit schreef Salome



    Omdat zij dus hebben geboekt terwijl ze daar te jong voor zijn en dus gaat het niet door en dat is hun eigen schuld.

    Ik vind het zo zielig. Beiden hebben een enorme butttijd achter de rug.Smile

    Ik heb gereageerd op je bericht op Facebook
    Als zoveel mensen dat nu gaan doen komen ze hopelijk in aktie Smile
Terug naar de lijst