Baas wil me weghebben, wat wel en niet doen? 

Onderwerp van fresia

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Jemig zeg!

    Blijf beschikbaar voor je werk. Blijf komen, hoe naar ook. Zeg niets toe. Ik hoop dat je rechtsbijstand hebt om je verder bij te staan. Totdat zij een stap zetten op papier, ben je in dienst en doe je je taken!

    Anders kan het zijn dat ze je werkweigering in de achoenen schuiven.
  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ach, Fresia, wat een rotsituatie! Smile Ik heb geen aanvullende tips op wat hier al geschreven staat.

    Wil je wel een virtuele knuffel geven Smile
  3. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    quote:
    Dit schreef fresia
    ik werk als controller bij een bestuursbureau voor primair onderwijs.
    Sinds januari hebben wij een nieuwe directeur-bestuurder.
    Zij heeft een totaal andere kijk dan de vorige bestuurder en ik pas niet in dat plaatje.
    Er ligt ook al een voorlopige adviesrapportage waarin m.i. onjuiste conclusies getrokken over mijn functioneren worden getrokken.
    Deze rapportage is al de organisatie in geslingerd (aan Raad van Toezicht en alle schooldirecteuren) zonder dat ze deze met mij heeft besproken.
    sowiezo zijn de verhoudingen nu dus verstoord.

    Ze heeft mij gisteren meegedeeld dat ik niet de controller ben die zij voor ogen heeft en gezegd dat ik weg moet. Ze wil dit "netjes" afhandelen en afspraken maken.

    ik heb aangegeven het niet eens te zijn met de rapportage en haar gevraagd om het voorstel op papier te zetten.
    Ze gaf aan dat ik vrij ben of ik nu wil stoppen met werken of dat ik nog dingen wil overdragen.

    Vragen:
    -voor nu (tot het moment van het tekenen van de VSO) wil ik graag weten wat ik wel en niet moet doen.
    -moet ik blijven werken of kan ik stoppen?